You are currently viewing Jak Zarabiać Więcej Na Makijażu Permanentnym?

Jak Zarabiać Więcej Na Makijażu Permanentnym?

W dzisiejszym artykule poznasz dwie najszybsze i najłatwiejsze do wdrożenia metody, dzięki którym zaczniesz zarabiać więcej na świadczeniu usługi makijażu permanentnego. Dodatkowo przedstawię Ci 7 złotych i cennych rad dotyczących prowadzenia dochodowego biznesu w branży PMU.

2 możliwości zwiększenia sprzedaży:

– Podniesienie ceny

– Pozyskiwanie więcej klientek

Jak pierwszą możliwość można wdrożyć bezpośrednio po przeczytaniu tego artykułu, tak druga możliwość wymaga od nas stworzenia skutecznego modelu marketingowego. Dzięki 7 poniższym wskazówkom zdasz sobie sprawę o co koniecznie powinnaś zadbać, gdy zależy Ci na zwiększeniu sprzedaży. 

A być może pojawiła Ci się myśl związana z tym, że nie możesz podnieść cen, bo już przy obecnej cenie nie masz wystarczającej ilości klientek. Jednakże musisz wiedzieć, że to nie przez cenę usługi masz braki w swoim terminarzu.

Nauczę Cię jak skutecznie zwiększyć rozpoznawalność Twojego Salonu lokalnie, oraz przestrzegę przed najczęściej popełnianymi błędami, które uniemożliwiają proces pozyskiwania zadowalającej ilości nowych klientek. Jeśli chcesz poznać strategie, które sprawdzają się najlepiej, to jesteś na dobrej drodze. Jesteś gotowa? Zaczynajmy.

1
Masz firmę, nie tylko salon

Prawdopodobnie świadczenie usług makijażu permanentnego to sposób, za pomocą którego chciałabyś utrzymywać siebie i rodzinę na zadowalającym poziomie. Jeśli postanowiłaś rozwijać się jako linergistka ze względu na to, iż jest to dla Ciebie pewnego rodzaju pasją, a wykonywanie tej pracy nie jest dla Ciebie zmorą, a samą przyjemnością, to świetny znak. Kto by nie chciał pracować w sposób, o którym marzył? Problem pojawia się w sytuacji, gdy do całej sprawy podchodzimy zbyt hobbistycznie. Niestety, ale tym sposobem daleko nie zajdziemy, a na pewno nie do zadowalających zarobków z tytułu wykonywanej profesji. Bycie dochodową linergistką nie polega tylko na wykonywaniu makijażu permanentnego. W pierwszej kolejności należałoby mieć kogoś, komu go możemy w ogóle zaproponować, a później wykonać. Jeśli ktoś uważa, iż wystarczy wyszkolić się, otworzyć swój salon, a klientki znajdą się same – żyje w błędnym przekonaniu, które rynek zweryfikuje bardzo szybko. Jak najszybciej należy uświadomić sobie, że otworzenie swojego salonu, to otworzenie swojej firmy, a żeby firma dobrze prosperowała należy zadbać o szereg działów i obowiązków z nią związanych. Chcesz prowadzić salon, z którego ledwo się utrzymujesz, bądź co gorsza dokładasz do swojego biznesu z myślą o lepszych czasach? Czy chcesz prowadzić dochodowy biznes, gwarantujący Tobie i Twoim bliskim życie na godnym poziomie? Jeśli wybierasz wariant drugi ta książka powstała dla takich osób, jak Ty. W kolejnych etapach tej publikacji poznasz wszystkie aspekty, które sprawnie pomogą Ci ułożyć wszystkie puzzle w całość, by wznieść Twój biznes na wyższy poziom.

ZAPISZ SIĘ NA DWUMIESIĘCZNĄ, BEZPŁATNĄ AKADEMIĘ MARKETINGU DLA LINERGISTEK!

2
Kto w branży radzi sobie najlepiej?

Ktoś, kto: Świadczy wysoką jakość usług Prowadzi firmę, a nie tylko salon Zna sposoby jak stale pozyskiwać nowe klientki Dba o obsługę klienta Wysoka jakość świadczonej usługi to już standard. Chcąc prowadzić dochodową firmę w branży PMU musisz skupić się również na innych elementach, które wspólnie działając ze sobą w symbiozie, wpłyną pozytywnie na rozwój Twojej działalności.

3
Najważniejszy aspekt Twojej firmy to...

Księgowość 
Liczne szkolenia branżowe 
Ilość godzin wykonanej pracy 
Edukacja 
Najlepsze metody reklamowe 
Techniki sprzedażowe 

Tak, to ważne punkty prowadzenia swojej działalności. Jednak JEDYNY, NAJWAŻNIEJSZY element funkcjonowania Twojej firmy znajdziesz odczytując pionowo pierwsze litery wyżej wymienionych punktów. Klient powinien być dla Ciebie najważniejszy.

Marketingowa Biblia Linergistek – 74 Lekcje, Które Pomogą Ci Zwiększyć Sprzedaż Usługi Makijażu Permanentnego

To jedyna książka na świecie, która powstała dla linergistek z zakresu skutecznego pozyskiwania nowych klientek. Otrzymujesz w niej gotowe rozwiązania marketingowe, narzędzia i strategie w celu zwiększenia sprzedaży usługi makijażu permanentnego.

 

4
Marketing, to nie tylko dział Twojej firmy

Jeśli traktujesz marketing jako segment w Twojej firmie, to jesteś na dobrej drodze. Najczęściej tak określamy dział, który jest odpowiedzialny za kampanie reklamowe, czy szeroko rozumiane sposoby budowania silniejszej marki. Jednak musisz wiedzieć, że marketing to również wszystkie inne działania podejmowane przez Ciebie. Każda odpowiedź potencjalnej klientce na messengerze to marketing Każda rozmowa telefoniczna z potencjalną klientką to marketing Każdy opublikowany post w Social Media to marketing Każda sprzedaż to marketing Każda opinia Twojej klientki to marketing Marketing to ogół podejmowanych przez Ciebie działań, które mają ogromny wpływ na proces pozyskania nowych klientek.

5
Kto jest Twoją klientką?

Idealny profil klientki to dokładne opisanie odbiorcy w taki sposób, aby można było go odpowiednio pogrupować w celach marketingowych. Kierując dostosowany komunikat reklamowy do określonego użytkownika, możemy liczyć na większy współczynnik konwersji, czyli zwiększoną sprzedaż. Dlaczego warto stworzyć profil swojej idealnej klientki? Będziesz w stanie lepiej identyfikować i przyciągać wysokiej jakości klientki, które potrzebują Twoich usług. Kierując swoją ofertę do wysokiej jakości klientek, stracisz mniej czasu, pieniędzy oraz nerwów na niewłaściwe kontakty. Im lepiej znasz swoją idealną klientkę, tym lepiej możesz dopasować swoją ofertę i usługi, aby sprostać jej potrzebom. 

Poniżej znajdziesz przykładowe punkty, na które powinnaś zwrócić uwagę tworząc profile swoich idealnych klientek: 

Wiek 

Płeć 

Miejsce zamieszkania 

Status związku 

Branża 

Zainteresowania 

Marzenia, aspiracje 

Priorytety 

Problemy i obawy 

Czym się kierują decydując się na usługę? 

W jaki sposób szukają informacji zanim się zdecydują? 

 

W zadaniu tym nie chodzi o to, aby stworzyć jeden profil idealnej klientki. Takie działanie nie jest precyzyjne, a czym bardziej szczegółowo opiszemy poszczególne typy konsumentów, tym lepsze wyniki osiągniemy. Zwróć uwagę, że profil klientki, która ma 20 lat, będzie inny, niż klientki, która ma lat 50. Innym przykładem stworzenia profilu klientki będzie ten uwzględniający np. kolor włosów. Takie grupowanie pomoże Ci później stworzyć dostosowany komunikat reklamowy do konkretnych osób, na które będzie on działał najlepiej. Komunikat, który jest w pełni dostosowany do konkretnego odbiorcy działa najskuteczniej, gdyż osoba ta utożsamia się z przedstawionymi informacjami. 

Przykład dostosowania treści do konkretnej grupy odbiorców: “Czy makijaż permanentny jest dobrym rozwiązaniem dla blondynek?” 

 

6
Dlaczego ma wybrać Ciebie?

Czy choć raz zadałaś sobie pytanie dlaczego potencjalna klientka powinna wybrać Ciebie, a nie salon konkurencji? Co tak bardzo Cię wyróżnia, iż odbiorca powinien znaleźć się w Twoim grafiku? To naprawdę kluczowe pytanie, na które powinnaś odpowiedzieć na tym etapie książki. Odpowiedź na nie pozwoli Ci znaleźć swoje mocne i wyróżniające strony, a to jednocześnie ułatwi drogę do budowania najsilniejszej marki lokalnej. Proszę, tylko nie używaj sztampowego: “Indywidualne podejście do klienta”, “wysoka jakość usługi”. To elementy, które są standardem. Jeśli chcesz zostać najchętniej i najczęściej wybieraną linergistką, musisz wyjść do klientek z czymś więcej, niż robią to inni.

7
Efektywność, nie efektowność

Bardzo często widzę skłonności do wykonywania wielu modnych działań, nie zważając na to, czy są one skuteczne. Jeśli rozwijasz swoją firmę powinnaś skupić się pierwszorzędnie na tym, co generuje najlepsze rezultaty. Nie skupiaj się nadmiernie nad logo Nie skupiaj się nadmiernie nad nazwą Nie skupiaj się nadmiernie nad grafiką reklamową Nie skupiaj się nadmiernie na wyprodukowaniu ulotek Wiele nowych klientek zgłaszających się do mnie narzekało na to, iż nie pozyskują wystarczającej ilości klientek na swoje usługi, często wspominając w swoich marketingowych “osiągnięciach” o wydrukowanych ulotkach, czy zmianie logo za 2000 zł. Patrząc na częstotliwość takich sytuacji doszedłem do jasnego wniosku: właścicielki swoich biznesów skupiają się za bardzo na wykonywaniu czynności, które w żadnym stopniu nie przekładają się na rezultaty. Nie działaj EFEKTOWNIE a EFEKTYWNIE!

Może zainteresuje Cię również:

Jeśli interesuje Cię rozwój w branży PMU to koniecznie odwiedź strefę linergistki, na której znajdziesz mnóstwo bezpłatnych materiałów.

Dodaj komentarz