You are currently viewing Czy warto reklamować makijaż permanentny na Facebooku?

Czy warto reklamować makijaż permanentny na Facebooku?

Strategie, które tutaj poznasz pomogą Ci zdominować swój rynek i wyprzedzić swoją konkurencję, dzięki prawidłowemu zastosowaniu płatnych reklam na Facebooku i/lub Instagramie. Czy szukasz metod, dzięki którym pozyskasz więcej wymarzonych klientek, które chętnie będą rezerwować wizyty w Twoim salonie? Może Twój problem tkwi w tym, iż mimo profesjonalnego wykonywania swojej pracy brakuje Ci wystarczającej ilości klientów do zapewnienia Ci godziwego zarobku? Być może jesteś osobą, która osiągnęła już zadowalający pułap, jednakże chcesz wejść na jeszcze wyższy poziom? W sytuacji w której zastosujesz poznane metody, już nigdy nie będziesz miała problemu z niewystarczającą ilością klientów.

 

Najskuteczniejszym sposobem ciągłego pozyskiwania nowych klientek na usługę makijażu permanentnego jest płatna reklama na Facebooku i Instagramie

Nie mówię tego tylko dlatego, iż jestem właścicielem firmy Beauty Marketing, która zajmuje się tylko i wyłącznie reklamowaniem obiektów beauty poprzez medium jakim jest właśnie Facebook i Instagram. Osoby, które śledzą mnie już dłuższy czas zapewne wiedzą, że jeszcze w połowie 2019 roku zajmowaliśmy się innymi odłamami marketingu u swoich klientów oferując im różnego rodzaju pakiety usługowe, jak np. reklamowanie się w Google, prowadzenie mediów społecznościowych, zjazdy nagraniowe. 

Doszliśmy jednak do najprawdziwszych wniosków podczas przeprowadzania analityki naszych wszystkich działań. Najlepsze rezultaty generowała reklama w Social Media. To nie jest też tak, że reklama w Google nie przyniesie Ci efektów. Przyniesie. Jednakże zauważyliśmy, że faktycznie najlepszy rezultat generuje nam płatna reklama Facebook Ads.

Co więcej jeszcze wtedy zajmowaliśmy się prowadzeniem mediów społecznościowych klientów (czyt. publikowaniem treści). Jak zapewne wiesz, aktualnie nie znajdziesz tego u nas w ofercie. Nie dlatego, że jest to dla nas mało opłacalne – ta usługa była jedną z najbardziej obleganych, co niestety często wynikało z błędnych przekonań właściciela obiektu beauty. Nie będziemy publikować podstawowych postów w Twoich Social Media ze względu na to, iż to NIEMALŻE W OGÓLE nie przynosi efektów w postaci nowych klientów. Jeśli coś Tobie nie przynosi efektów, to jednocześnie nie przynosi ich nam. W tym tkwi kwestia naszej misji działania. Podczas współpracy jesteśmy kontrahentami – gdzie dwie strony powinny ze sobą współgrać, by wyciągać z niej najlepsze rezultaty. 

W wielkim skrócie: 

Linergistki, które były prowadzone tylko reklamą Facebook Ads osiągały lepsze wyniki od salonów prowadzonych na zasadach publikowania nowych postów do mediów społecznościowych. 

Linergistki, które nie prowadziły płatnych kampanii reklamowych Facebook Ads nie osiągały zadowalających efektów ze względu na ciągłe braki nowych klientek w swoich terminarzach.

ZAPISZ SIĘ NA DWUMIESIĘCZNĄ, BEZPŁATNĄ AKADEMIĘ MARKETINGU DLA LINERGISTEK!

Jak ze 190 zł budżetu reklamowego wygenerowałem 28 000 zł przychodu dla Linergistki?

Dlaczego Warto Wdrożyć Lepszy Social Media Marketing?

Niezwykły jest sam fakt podejścia do spraw marketingu przez właścicieli swoich salonów. Rozpoczynając swój biznes bez większych zastanowień szukamy księgowego, który odciąży nas od papierkowej pracy. Jeśli znów mowa o marketingu, to z góry zdajemy się na siebie i swoje umiejętności, które bardzo często są w tym zakresie zerowe.

Jest to bardzo ciekawe zjawisko i jak dotąd chyba nie do końca wyjaśnione, dlaczego też szeroko rozumiany marketing odbierany jest jako prosta umiejętność, którą powinien cieszyć się każdy z przedsiębiorców. Prawda jest taka, że jeśli nie poświęcimy odpowiedniej ilości czasu i energii na naukę z tego zakresu to nigdy nie powinniśmy brać pełnej odpowiedzialności za działania marketingowe naszego salonu. Dlaczego? A dlaczego sprawy podatkowe zlecamy księgowej?

My wychodzimy do Ciebie z czymś czego jeszcze nie było na polskim rynku. Chcemy nauczyć Cię od podstaw jak możesz samodzielnie dbać o swój social media marketing. Dlatego też tworzymy materiały w postaci artykułów i wideo, które są całkowicie bezpłatne. Chcemy aby ambitne osoby miały możliwość wyciągnięcia wniosków i zastosowania poszczególnych wskazówek do swojego biznesu. Wszystko przedstawiamy w taki sposób by maksymalnie przyspieszyć cały proces przyswajania najważniejszych aspektów. Oczywiście nie ukrywamy, że dla tych najbardziej zapracowanych jest możliwość zlecenia nam prowadzenia kampanii, jednakże naszym celem jest edukacja i budowa świadomości w zakresie facebook ads jak największej ilości Linergistek, którym zależy na maksymalizacji zysków z prowadzonej działalności.


Dlaczego warto postawić na reklamę Facebook Ads?

PO PIERWSZE: Przestrzeń reklamowa

To nic innego jak możliwość przedstawiania swoich reklam w takich miejscach jak Facebook i Instagram – czyli w miejscu gdzie znajdują się Twoje potencjalne klientki.

PO DRUGIE: Kanał umożliwiający dotarcie do potencjalnych klientek

Ponadto jak pokazują statystyki przeciętnie każda osoba spędza coraz więcej czasu w Social Mediach – co  jeszcze bardziej przyczynia się do lepszej skuteczności płatnych reklam w tych platformach. 

PO TRZECIE: Miejsce w którym możesz pozyskiwać nowe klientki

Klienci cenią sobie czas, wygodę i profesjonalizm salonu/gabinetu – dlatego też można zauważyć jak bardzo lubią rezerwować wizyty Online.




Marketingowa Biblia Linergistek – 74 Lekcje, Które Pomogą Ci Zwiększyć Sprzedaż Usługi Makijażu Permanentnego

To jedyna książka na świecie, która powstała dla linergistek z zakresu skutecznego pozyskiwania nowych klientek. Otrzymujesz w niej gotowe rozwiązania marketingowe, narzędzia i strategie w celu zwiększenia sprzedaży usługi makijażu permanentnego.


Jak Pozyskać Klientów i Zarabiać Na Facebooku?

Często spotykam się z sytuacją w której..

dzwoni do mnie nowa klientka i od samego początku jest w głębi duszy przekonana, że Facebook nie sprzedaje. Na co ja oczywiście przytakuje, ze względu na to, iż Facebook sam w sobie nie sprzedaje. Facebook to nie Allegro. Po czym dopiero zaczynam obszernie tłumaczyć na czym polega skuteczny model sprzedaży usług z branży Beauty w Social Media.

MOŻESZ ZWIĘKSZAĆ SWOJE ZASIĘGI DARMOWYMI METODAMI, ALE NIGDY NIE BĘDZIE TO TAK DYNAMICZNE JAK PRZY UŻYCIU PŁATNYCH KAMPANII REKLAMOWYCH

W pierwszej kolejności zawsze powinniśmy postawić na silne i mocne fundamenty, gdyż to dzięki nim nowi odbiorcy lądujący w Twoich social mediach będą mogli swobodnie się po nich poruszać. Jeśli o nie nie zadbamy wystarczająco wcześnie to w późniejszym czasie przyczynia się to do nie wykorzystywania pełnego potencjału reklamowego. Stąd też jeśli nie chcesz zablokować się przed pozyskaniem większej ilości klientów koniecznie zwróć uwagę na podstawy Twoich profili społecznościowych. 

 

Co umożliwia reklama na Facebooku / Instagramie?

– Możliwość wyświetlania się reklamami wszystkim użytkownikom tych platform 

– Możliwość wytargetowania docelowej grupy odbiorców 

– Możliwość tworzenia zaawansowanych grup odbiorców 

– Możliwość przedstawiania reklamy w różnych formatach 

– Możliwość łatwej i szybkiej analizy skuteczności reklam 

– Możliwość tworzenia reklam domykających 

– Możliwość budowania silnej marki Online 

– Możliwość tworzenia reklam pozyskujących zainteresowane osoby 

– Możliwość dynamicznego docierania do wszystkich potencjalnych klientów

UWAGA!

Klasyczne promowanie swoich postów, przy użyciu niebieskiego przycisku nie jest najlepszym wyborem jeśli mowa o tworzeniu efektywnych reklam na Facebooku, czy też Instagramie. Ta metoda daje nam ograniczone możliwości..

 

 

KAMPANIE REKLAMOWE POWINNO TWORZYĆ SIĘ W MANAGERZE REKLAM