You are currently viewing Jak Za Darmo Zwiększyć Zasięgi Na Instagramie?

Jak Za Darmo Zwiększyć Zasięgi Na Instagramie?

Zastanawiasz się jak pozyskiwać nowych klientów na Instagramie w sytuacji gdy dotychczas mało kto widzi Twoje posty?  Poznaj 3 kluczowe czynniki, które pomogą za darmo zwiększać Twoje zasięgi na Instagramie wśród potencjalnych klientów Twojego salonu.

1. Korzystaj z pasujących do branży hasztagów

Jakich # używać, by przynosiło to zadowalające korzyści dla naszej lokalnej firmy?

Jedno jest pewne. Nie wykorzystując sposobu, który w rzeczywistości nic nas nie kosztuje jesteśmy po prostu stratni. Stratni zasięgu, który ucieka nam przez palce za każdym razem gdy dodamy nowy post. Szczególnie zwracałabym uwagę na # ze względu na lokalny tryb prowadzenia działalności! Naprawdę w prosty sposób możecie zacząć pokazywać się osobom, które są w Waszym pobliżu, jednak dotychczas o Was nie słyszały. Oczywiście samym HASZTAGIEM nie zdobędziecie klienta, ale z całą pewnością dajecie innym szansę, by mogli Was zauważyć. Po to właśnie są hasztagi! Warto zastanowić się czy takie hasztagi pozycjonują nas w miejscu, gdzie faktycznie „przebywa” na Instagramie nasza potencjalna Klientka, bo moim zdaniem zdecydowanie warto tu postawić nie na ilość a jakość.

Podstawowe kategorie hasztagów:

KILIKA WAŻNYCH UWAG!

  • #fryzjerpoznan a #fryzjerpoznań to dwa inne HASZTAGI.
  • Korzystając z # lokalizacyjnych PAMIĘTAJ, że np. salon fryzjerski powinien docierać tylko do lokalnych osób.
  • Pamiętaj o limicie 30 hasztagów na opis i wykorzystaj go w 100%!
  • Nie zaśmiecaj opisu i dodaj HASZTAGI do sekcji komentarzy (sprawdź czy u Ciebie się sprawdzi)
  • Wykorzystuj potencjał różnych #, nie wstawiaj ciągle tych samych.
  • Nie trać czasu, by pisać je za każdym razem gdy dodajesz post. Zrób sobie kilka list w notatniku z gotowymi HASZTAGAMI. Kopiuj-Wklej i po sprawie!

2. Wchodź w interakcje z odbiorcami

Ważnym aspektem jest to, by zawsze doceniać swoją społeczność. Na Instagramie nie liczy się tylko pozyskiwanie obserwatorów, a również budowanie z nimi relacji. Dlatego staraj się tworzyć posty tak, aby wzbudzić chęć skomentowania, a później odpowiadaj na komentarze swoich obserwatorów – radząc im i pochodząc do nich indywidualnie.

Myślę, że osoba ta poczuje się naprawdę wyróżniona – w szczególności gdy dodamy parę miłych słów od siebie. Co więcej inni odbiorcy widząc takie zachowanie będą chcieli również znaleźć się na tym miejscu, co zachęci ich do jeszcze większego zaangażowania w Twój profil. Pamiętaj – bądź dostępna dla swoich widzów!

Innym świetnym pomysłem jest organizowanie co jakiś czas giveaway/konkursów co niesie za sobą wiele korzyści. Tego typu akcje mogą niewielkim, bądź zerowym kosztem pozyskać nam świetne zasięgowe wyniki. Tworząc jednak tego rodzaju akcję rób ją zgodnie z regulaminem panującym w wybranej platformie.

3. Sprytne pozyskiwanie obserwujących innych kont branżowych

Stworzyliśmy specjalne dla Ciebie ebooki o podstawowych zasadach poruszania się w aplikacjach takich jak INSTAGRAM I FACEBOOK, które możesz pobrać całkowicie ZA DARMO!

4. Extra punkt – skorzystaj z płatnych form reklamy

W sytuacji w której nie korzystamy z płatnych kampanii nie dajemy sobie nawet możliwości na to, by dowiedziały się o naszych usługach całkowicie nowe osoby, co oczywiście utrudnia proces ciągłego pozyskiwania nowych klientów. Jest to najważniejszy element głównie ze względu na skuteczność przyciągania nowych klientów. Już samą reklamą jesteśmy w stanie pozyskiwać większe zainteresowanie wśród potencjalnych klientów na reklamowane usługi, a co za tym idzie zacząć pozyskiwać pierwszych klientów właśnie tą metodologią.

Stąd też, dbając o swoje fundamenty oraz content marketing możemy sprytnie zwiększać przy tym zasięgi, jednakże dodając do tego ruch płatny, czyli reklamy na Facebooku, Instagramie jesteśmy w stanie cieszyć się najlepszymi rezultatami, ze względu na to iż dodajemy do tego element szybkiego dotarcia do większej grupy odbiorców. Pragnę jednak zauważyć, że nic z tego gdy dotrzemy do większej ilości odbiorców postem, który nie będzie atrakcyjny oraz nie wzbudzi zainteresowania u odbiorcy! Chodzi o to, by wykorzystywać reklamy do pokazywania swoich komunikatów szerszej publice, które zainteresują potencjalnych klientów.

Zapewne znasz możliwość korzystania z reklam na Facebooku, czy też Instagramie – czy jednak aby na pewno dotychczas korzystałaś z nich w prawidłowy sposób? 

Czy tworzyłaś swoje reklamy w managerze reklam, gdzie od podstaw wybierałaś swój cel marketingowy, grupę docelową, umiejscowienie, jak i mogłaś skupiać się na 3 najważniejszych elementach kreacji reklamowej, czyli obrazie reklamowym, nagłówku reklamowym oraz tekście reklamowym? 

Czy Twoja kampania była odpowiednio przemyślana, czy tylko zwykłym, losowym podpromowaniem posta? To bardzo wielka różnica i w sytuacji, gdy chcesz wykorzystywać cały potencjał który umożliwiają Ci płatne kampanie reklamowe koniecznie powinnaś zacząć korzystać ze skutecznej strategii i schematu reklamowego. Tylko wtedy możesz mieć pewność, że Twoja reklama będzie bardzo tania, a jednocześnie bardzo skuteczna.

Potrzebujesz Więcej Informacji?

Zapraszam Cię na DARMOWĄ, całkowicie niezobowiązującą konsultację, podczas której odpowiem na wszystkie nurtujące Cię kwestie!

Pamiętaj, że rozwój Twojej marki zależy tylko od Ciebie, a ja jestem tutaj, by Ci w tym pomóc!

Chcesz poznać inne, DZIAŁAJĄCE wskazówki, które pozwolą rozwinąć Twój instagram?

STWORZYŁEM ARTYKUŁ, KTÓRY JEST KOMPENDIUM WIEDZY W ZAKRESIE EFEKTYWNYCH DZIAŁAŃ NA INSTAGRAMIE

Zapraszam Cię również do innych miejsc, w których dzielę się wiedzą!

530 077 816

Pamiętaj, że rozwój Twojej marki zależy tylko od Ciebie, a ja jestem tutaj, by Ci w tym pomóc!

Dodaj komentarz