You are currently viewing Jak Prowadzić Dochodowy Fanpage Gabinetu Beauty?

Jak Prowadzić Dochodowy Fanpage Gabinetu Beauty?

Prawda jest taka, że póki co, mało która placówka z branży beauty dba w prawidłowy sposób o swoje media społecznościowe. Przeglądając treści, które są publikowane na tych stronach mam czasami wrażenie jakby właściciel konkretnego miejsca traktował je jak wysypisko wszystkich śmieci i to ładnie to określając. Nie chodzi tutaj w żadnym stopniu o PERFEKCYJNE prowadzenie. 

Nie, nie, nie Ale.. Zdjęcia nie mogą być robione pod światło, zdjęcia nie mogą być rozmazane, informacje muszą być uzupełnione w przeznaczonych do tego miejscach, opisy nie mogą polegać tylko na dwóch słowach. W skrócie mógłbym to opisać jako:

Jeśli to czytasz to jesteś na dobrej drodze, by zrobić milowy krok nad Twoją konkurencją. Zwróć uwagę na to, że zawsze ta PIERWSZA osoba, która zaczyna coś robić ma później NAJLEPIEJ. Zacznij wdrażać poznane lekcje zaraz po ich poznaniu! Nie pozwól, by konkurencja zrobiła to przed Tobą.. A prawda jest taka, że skoro Ty tutaj jesteś, bo widziałaś moją reklamę to wiedz, że oni również mogą tu już być 🙂 Dobra, koniec o tej konkurencji. Skupiamy się na sobie. Działamy!

SPIS TREŚCI

Czy warto prowadzić Fanpage Gabinetu?

Oczywiście, że tak. To pewnego rodzaju MUST HAVE dobrze prosperującego salonu. Jeszcze kiedyś nie moglibyśmy wyobrazić sobie gabinetu bez strony internetowej. Dziś role się obróciły. To Facebook pełni rolę tamtejszych witryn.

Co gdy wyszukując nazwy Klient nie potrafi go znaleźć?

W jego głowie zaczyna rodzić się pytanie czy to miejsce właściwie jeszcze istnieje!? Nie marnuje swojego czasu idąc do punktu, którego nie jest pewien. Znajduje inny salon i po szybkim przeglądnięciu zdjęć zapisuje się na wizytę poprzez Messenger.

Nie, nie wcale nie oznacza to tego, że wystarczy mieć Fanpage, który po prostu istnieje. Jeśli chcesz stworzyć z Twojego Fanpage maszynę do automatycznego przyciągania nowych klientów musisz posiadać i prowadzić Fanpage, który chce być oglądany przez Twoich odbiorców. Spójrz, to że klient nie mógł znaleźć Twojego gabinetu wcale nie musi oznaczać, że Twój Fanpage nie istnieje.. Wystarczy, że zostały źle dobrane ustawienia podczas jego tworzenia. A w sytuacji w której to potencjalny klient nawet już nas znajdzie to wystarczy klika sekund, by stwierdzić: NIE, IM NIE POWIERZĘ SWOICH PROBLEMÓW

Niewyróżniające się zdjęcia, brak odpowiedniej komunikacji, zero elementów poznawczych dla nowych odbiorców..

To zdecydowanie zaniedbane fundamenty dobrej strony na Facebooku, a jak powszechnie wiadomo o fundamenty trzeba porządnie zadbać, by później pozwalało nam to na jeszcze większy i szybszy rozwój.

ZADBANE FUNDAMENTY

FANPAGE– Pierwsza linia kontaktowa z naszym klientem, który dołącza, potrzebuje poznać najważniejsze informacje- NASZĄ MOCNĄ SIÓDEMKĘ, żeby jasno wiedzieć kim jesteś co robisz czy chce się do Ciebie umówić. 

MOCNA SIÓDEMKA FANPAGE'A

Fajnie, gdyby to było połączenie na przykład nazwy salonu, albo Twojego imienia i nazwiska, albo Twojego pseudonimu, który jest znany Twoim dotychczasowym klientom i który się kojarzy po prostu mocno z  Twoją marką. Plus miasto- jak ktoś szuka, to szuka konkretnie w swojej lokalizacji. Na Facebooku macie możliwość ustawienia sobie dwóch nazw, więc bardzo was proszę żeby to nie były dwie takie same, bo wtedy po prostu nie ma sensu to wyszukiwanie! Ktoś cały czas będzie was szukał po tej jednej nazwie, a macie możliwość po prostu wyszukiwania się po dwóch… Będzie prościej, bo jest większe prawdopodobieństwo, że potencjalny klient Cię odnajdzie. 

Największy obszar jaki widzi potencjalna osoba wchodząca na Wasz fanpage. Zawsze warto tam umieścić zdjęcie, które będzie komunikować czym się zajmujecie, albo zdjęcia waszej pracy, albo wasze logo z krótką informacją i lokalizacją. Można wrzucić coś neonowego, coś co się rzuca w oczy. Pierwsze wrażenie robimy w krótkim czasie, więc pamiętajcie- to też działa w internecie! 

Jeżeli masz fajne, wyróżniające się, kreatywne logo to umieść je tam! Możesz podkręcić kolorystycznie, albo wrzucić je na jakieś neutralne tło, żeby logo po prostu się wyróżniało. Jeśli uważasz,  że to jest za mało, można też zamieścić zdjęcie właściciela takiej marki osobistej.Musi być to zdjęcie z profesjonalnej sesji zdjęciowej, ładnie opracowane- żeby też się wyróżniało! Warto tam mieć jakiś akcent kolorystyczny żeby się nie powielał i wyróżniał Twój profil. Jeżeli kilka salonów z paznokciami ma zdjęcie właścicielki na profilowym, które wygląda jak selfie zrobione telefonem po południu, bo dobrze akurat wyglądałyśmy- to nie będzie przekonywać!

To takie miejsce pod zdjęciem w tle, z prawej strony naszego profilu, gdzie możesz dodać kilka informacji o sobie! O misji salonu, plus zamieścić zdjęcie. Jeżeli ktoś po tych wszystkich elementach nie wie do końca czym się zajmujecie, albo mu się miesza, to już ma wszystko skumulowane w jednym miejscu.

Jest to post, który niezależnie od tego kiedy był dodany zawsze będzie na samej górze Waszego profilu. Warto tam zamieścić np. film promujący, to jeden z fajniejszych pomysłów, zdjęcie Waszego teamu, żeby zbudować relacje z klientem, post edukujący lub zapoznawczo- edukujący. Na pewno nie polecałbym tutaj robić np. regulaminów. Po pierwsze jest to nieprofesjonalne, po drugie to i tak nikt tego nie przeczyta. Wykorzystajmy to miejsce na to żeby zbudować tą głębszą relację z klientem, który po raz pierwszy wchodzi profil. Jeśli zależy Ci na umieszczeniu regulaminu, umieść go w odpowiednim do tego miejscu.

Jest to jedno miejsce, w którym klient znajdzie wszystkie wykonywane przez Was usługi oraz ich ceny. Ułatwi to nie tylko jemu szukanie, ale również Wy unikniecie pytań w wiadomościach prywatnych. 

Ważna informacja jest taka, aby utworzyć od 6 do 12 postów głównych bazujących na części edukacyjnej oraz wizualnej, żeby przedstawić taką możliwość, może być to film może być też super jakościowe zdjęcie. To o tyle jest ważnym aspektem, że dzięki temu, że raz stworzymy pewnego rodzaju fundamenty i opublikujemy, później cały czas będą one na profilu i dzięki nim też cały czas ta wiedza i najważniejsze informacje będą kierować do różnych INTERESUJĄCYCH I POTRZEBNYCH Informacji. Dzięki temu, że fundamentu tworzą bazę, to np. jeden bazowy post będzie kierował do rezerwacji online, np. booksy czy moment. Może to być również post opisujący zespół. 

Facebook ma dwie „złote godziny” w ciągu dnia. To mniej więcej od 8 do 9 i potem okolice lunch`u. W zależności od tego, gdzie udostępniasz swoje treści, musisz mieć te zmienne na uwadze!

DLACZEGO POWINNAŚ KORZYSTAĆ Z FACEBOOKA? SILNE STRONY

  1. Spektakularna skala działań
  2. Dobra integracja z innymi kanałami społecznościowymi
  3. Świetny system REKLAMOWY!
  4. Banalny w obsłudze

Powinnaś skupić się na Fanpage, jeśli...

3 skuteczne sposoby na wzbudzenie zaangażowania u Twoich Odbiorców

1. Upewnij się czy profil jest prawidłowo uzupełniony

Tak, to oczywiście podstawa. Taki MUST HAVE bez którego każda kolejna wskazówka nie będzie prawidłowo funkcjonować. Stąd też sprawdź czy Twój fanpage aby na pewno jest zadbany i jasno określa odbiorcy wyróżniający się styl prowadzenia oraz konkretny segment działania. Z pomocą przychodzi nasz darmowy poradnik, z którego dowiesz się jak krok po kroku wdrożyć każdy element na który należy zwrócić uwagę, gdy mowa o firmowym Fanpage.

2. Postaw na publikację w godzinach w której są aktywni Twoi odbiorcy

W tym punkcie należy zachować odpowiednią taktykę i strategię. Jednakże muszę na wstępie zmartwić większą część osób szukających magicznej metody i pory dnia na opublikowanie swojego posta – patrząc pod całościowym pryzmatem ma to naprawdę mikro-znaczenie w całym procesie pozyskiwania klientów z mediów społecznościowych.

Czyli zasadniczo nie ma to większego znaczenia, czy Twój post pojawi się o godzinie 09:00, 12:00 czy 21:00. A już tym bardziej NIE MA IDEALNEJ PORY NA PUBLIKACJĘ DLA KAŻDEGO – to nie jest tak, że wrzucając coś o 21:00 Facebook nagle lepiej będzie traktował Twój post. Tutaj jednym istotnym czynnikiem (zasadniczo nie tylko tutaj!) to Twój.. KLIENT DOCELOWY. Jak już wspomniałem, Facebook ma złote godziny, ale czy warto kurczowo się nimi sugerować?

Zastanów się kiedy masz największą szansę, by trafić w moment kiedy Twój odbiorca scrolluje tablicę. A zasadniczo mam jeszcze lepszą wskazówkę od ZASTANAWIANIA SIĘ – po prostu TESTUJ. Wrzuć post o podobnej tematyce, wykorzystując podobne zdjęcie/grafikę i tekst danego dnia o 10 rano, a w inny dzień tygodnia opublikuj post o 10 wieczorem.

TESTUJ – OBSERWUJ - WDRAŻAJ

3. Unikatowe, wyróżniające się treści na głównym profilu

Dlaczego uważasz, że Twoi odbiorcy powinni bardziej angażować się w to co publikujesz? Bo Tobie się tak wydaje? To troszkę błędne podejście – już wyjaśniam dlaczego.

Niesamowicie sprawdza się tutaj moje autorskie podejście, które jasno podkreśla, że jeśli mój odbiorca nie angażuje się w to co stworzyłem to problem tkwi po mojej stronie, nie odbiorcy. Więc kolejne pytanie – dlaczego uważasz, że odbiorca powinien na to reagować? Bo Tobie się tak wydaje, tak? Koniecznie zapamiętaj, że to co publikujesz nie ma podobać się TYLKO TOBIE, a TWOIM ODBIORCOM.

Czy choć raz zastanawiałaś się nad tym co Twój odbiorca ma w głowie? Jakie problemy / potrzeby znajdują się w głowie takiej osoby? Nie? Spokojnie, mało kto podchodzi do tego aż w tak profesjonalnym stopniu – jednakże bardzo serdecznie polecam zacząć, jeśli zależy Ci na prowadzeniu profilu, który jest chętnie przeglądany przez zainteresowanych użytkowników Twoimi usługami.

RODZAJE POSTÓW, KTÓRE WARTO PUBLIKOWAĆ

To po prostu wrzucenie normalnego, standardowego postu zawierającego zdjęcie i tekst.

Post oprócz tekstu zawiera także „kafelki”, które odbiorca może sobie przewijać. DZIĘKI TEMU UMIESZCZAMY WIĘKSZĄ LICZBĘ ELEMENTÓW (ZDJĘĆ) W NASZYM POŚCIE!

Ta forma doskonale się sprawdzi do tworzenia tutoriali, filmików edukacyjnych czy wizualnych. Pamiętaj, aby odpowiednio przyciągnąc widza!

Tworzysz na Fanpage live, podczas którego rozmawiasz ze swoimi klientami/potencjalnymi klientami i odpowiadasz na ich pytania. Jest to świetna forma integracji i budowania relacji ze swoją społecznością!

Program Canva służy do tworzenia spektakularnych grafik, którymi możesz przyciągać uwagę. Mocno polecam wykorzystywanie go do promocji nowych usług czy kosmetyków w swoim gabinecie. 

TOP 3 NAJCZĘSTSZYCH BŁĘDÓW POPEŁNIANYCH PRZEZ SALONY BEAUTY

Jeśli chcemy aby ktoś po drugiej stronie z oglądających zdecydował się na wizytę to powinniśmy zadbać o to, by przedstawienie rezultatów Twojej pracy wyglądało PRZYNAJMNIEJ dobrze.

Dążyłbym mimo wszystko do posiadania lepszych zdjęć od konkurencji. Musisz się czymś wyróżnić, nie mówiąc o tym jak wiele więcej osób przyciągnie uwagę prawidłowo wykonane zdjęcie. To jest zupełnie ta sama sytuacja w której dietetyk, pomagający zrzucać wagę innym ważyłby 120 kg – czy potencjalni klienci potrafiliby mu zaufać? No oczywiście, że nie. Mimo, że może znać się na swojej pracy to zaufanie pomiędzy nim, a nowym odbiorcą jest nie do przeskoczenia. Zupełnie tak samo jest gdy publikujesz nieładne zdjęcia efektów swojej pracy.

Gdy mowa np. o zobrazowaniu swojej pracy warto mieć zdjęcia przedstawiające wizerunek osoby wykonującej zabieg.

Dzięki temu jednocześnie przedstawiamy osobę wykonującą zabieg, a ponadto możemy zobrazować i opisać przedstawioną na zdjęciu usługę. Raczej nie powinniśmy skupiać się tylko na przedstawianiu efektów swojej pracy, choć jak wiadomo wszystko zależy od segmentu branży w której konkretnie działasz. W stylizacji włosów, paznokci i tego typu usług zdjęcia efektów prac są motorem napędowym Twojego profilu. Jednakże w tych, jak i innych usługach należałoby także pokazywać się z nieco innej strony. Dzięki temu osoby będą mogły poznać Twoich pracowników, Ciebie, klimat w Twoim salonie – co przyczyni się do tego, że oglądająca osoba zacznie postrzegać Cię jak kogoś kogo już zna! Stąd też koniecznie zadbaj o profesjonalne zdjęcia. Nie, nie musi to być sesja zdjęciowa z fotografem. Można wykonywać bardzo dobre zdjęcia do Social Mediów porządnym smartfonem. 

Szczerze powiedziawszy nie wiem skąd ten trend zaczął funkcjonować i obracać się na wielu profilach. Mowa tutaj oczywiście o pewnym segmencie branży, a dokładnie zabiegów do których potrzebujemy specjalistycznych maszyn. Najczęściej mowa o zabiegach modelujących sylwetkę, jednak nie tylko.

Czy wiesz, że najczęściej to jaką maszyną zabieg jest wykonywany oraz to jakiej głowicy używasz totalnie nie ma znaczenia dla nowej potencjalnej klientki?

Dla niej liczy się efekt, czego może się spodziewać, czy już bardziej osoba, która zabieg będzie wykonywać aniżeli głowica.

Ja wiem, że ma to ogromne znaczenie na jakim sprzęcie się pracuje. Jednakże nie jest to dobry pomysł, by swój content marketing opierać tylko na tego typu komunikatach. Takie zdjęcia nawet nie przykuwają uwagi, co oznacza, że mało kto się zatrzyma, by zapoznać się z opisem, o ile takowy został stworzony, bo często też mogę zauważyć brak informacji o zabiegu, jakoby każda osoba przeglądająca profil miała sama domyślić się na temat usługi, którą wykonuje Twój salon. To zupełnie ta sama sytuacja w której ja jako marketer zrobiłbym zdjęcie wyłączonego laptopa na biurku i skierował opis w Twoją stronę “Skuteczny marketing, dziś -50%” – czy zachęcił bym Cię tym do skorzystania z moich usług!? 🙂 

Jesteś Ciekawa innych błędów, które być może również popełniasz? Zapraszam do odrębnego artykuły, w którym skupiam się wyłącznie na błędach.

DLACZEGO TWÓJ SALON POWINIEN KORZYSTAĆ Z MARKETINGU ONLINE

INTENRET to miejsce, w którym znajdują się Twoi potencjalni klienci

Nie ma co ukrywać, że obecnie prawie każdy używa mediów społecznościowych, czy też internetu. Tak więc, nawiązując do tego co już mówiłem wcześniej, należy skupić się na miejscach w których możemy dotrzeć do swojej grupy docelowej! Powinniśmy szukać miejsca w którym nasi klienci przebywają sporo czasu, a właśnie media społecznościowe i internet są takie miejscami! Dlatego też, warto zainwestować swój czas i rozwój w naukę jak tego dokonywać, by skutecznie docierać do swojej grupy klientów.

Kolejną kwestią jest oczywiście to, że jest to najłatwiejsza forma przykucia uwagi nowej osoby, która nas jeszcze nie zna. Co jak co, ale w mediach społecznościowych, w internecie spędzamy bardzo dużo czasu. Jak statystyki pokazują- coraz więcej! Z tego też powodu, najłatwiej nam jako reklamodawcom przykuć uwagę nowych odbiorców.  

Kolejnym aspektem będzie to, że to miejsce w którym Twoi Klienci mogą zrobić Ci ukrytą, darmową reklamę! Bardzo często spotykam się z sytuacją, że ktoś mówi mi, że przecież to marketing szeptany jest najskuteczniejszą formą reklamową… Oczywiście, marketing szeptany jest skuteczną formą marketingu. Jednakże, co w sytuacji gdy my chcemy rozwijać się dynamicznie, a ten marketing szeptany nie funkcjonuje tak jak powinien?  

Internet, a dokładnie social media są świetnym rozwiązaniem. Wyobraź sobie sytuację, w której wymyślasz akcję, w której przykładowo tylko 10 osób oznacza twój salon w swojej relacji na Instagramie. Biorąc pod uwagę, że przeciętnie osoba ma od 200 do 500, a czasami więcej followersów, to teraz zobacz jak ZA DARMO udało się dotrzeć do ogromnej ilości osób. Myślę, że gdy Akcja jest dobrze sporządzona to przyniesie to dużo lepsze rezultaty niż  marketing szeptany, ponieważ będzie można dotrzeć do wielkiego grona odbiorców. W sposób gdybyśmy wymyślili taką akcję sprytnie, wzbudzilibyśmy duże zaangażowanie odbiorców oraz odbiorców, którzy śledzą naszego odbiorcę, który skorzystał z takiej akcji jesteśmy w stanie generować naprawdę świetne wyniki darmowym komunikatem tego typu!

Piątą zaletą z całą pewnością będzie to, jak bardzo tanio, szybko i skutecznie możemy docierać do swojego wymarzonego klienta docelowego. JAK? No właśnie wykorzystując płatną formę reklamową. Za to, że płacimy facebookowi, instagramowi za wyświetlanie się komunikatów reklamowych stworzonych w menadżerze reklam, jesteśmy w stanie nawet dzisiaj dotrzeć do wszystkich lokalnych odbiorców przekazując swoją informację, którą chcemy im przekazać. Oczywiście, należy do tego podejść odpowiednią strategią, wiedzieć jak to zrobić. 

INDYWIDUALNE SZKOLENIE

Według mnie osobiście korzystanie z kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie jest wskazane z tego powodu że…  

Wydając od 200 do 500 zł docieramy do dosłownie każdego, czym tylko chcemy- dowolną akcją, którą zorganizujemy!

Facebook dokładnie wybiera sobie Osoby, które z największym prawdopodobieństwem będą takie same jak nasi dotychczasowi klienci. Dzięki temu pokazujemy się komunikatami reklamowymi u osób które z największym prawdopodobieństwem przyjdą i zostawią u nas pieniądze! 🙂

Potrzebuję płatnych reklam w Social Mediach

Chcesz dowiedzieć się DUŻO WIĘCEJ na temat Marketingu Online w Salonie Beauty? Artykuł poniżej to kompendium wiedzy na ten temat!

BEAUTY CONTENT FORMUŁA

Beauty Content Formuła– proces, dzięki któremu w stworzenie materiałów wkładasz pracę raz, a później sprytnie używasz ich dystrybucji w różnych kanałach społecznościowych. Dzięki temu procesowi rozwiążesz problem z niewiedzą CO PUBLIKOWAĆ. Zaczniesz tworzyć posty, które chcą widzieć Twoi odbiorcy. Twoje posty zaczną generować większe zainteresowanie wśród potencjalnych klientek. Przestaniesz tracić czas na czynności, które nie przekładają się na rezultaty. 

Jest to powiązane głównie z tym by publikować wysokiej jakości posty, atrakcyjne posty dla swoich Odbiorców. Totalnie nie będziemy skupiać się na ilości publikacji, nie będziemy publikować czegoś, co nie ma sensu i nie przekłada się w żaden sposób na efekt końcowy, czyli zwiększoną sprzedaż. Skupimy się na stworzeniu pewnej bazy postów które będą ściśle ze sobą powiązane i będą prowadzić docelowego, potencjalnego klienta do tego, aby został twoim płacącym klientem w salonie. 

PLANOWANIE TWOJEGO KONTENTU ZALEŻY OD TEGO, W KTÓREJ KATEGORII BRANŻY BEAUTY DZIAŁASZ

Fryzjerzy, Barberzy, Makijażystki– osoby z tej branży mają większe pole manewru i mogą postawić na większy luz.

Makijaż permanentny, kosmetologia- ze względu na bardziej inwazyjne wykonywane usługi nasze podejście do klienta będzie inne. Pamiętaj, działamy na podświadomość, dlatego musimy zapewnić naszej klientce poczucie bezpieczeństwa, swobodę oraz profesjonalizm.

BEAUTY CONTENT FORMUŁA- zastosowanie krok po kroku

Gdy już to zrobimy, zastanówmy się jakie problemy ta usługa rozwiązuje… Dlaczego potencjalny klient chce skorzystać z tej usługi, którą Ty chcesz promować? Musisz  wypisać najczęściej spotykane problemy które właśnie Twoja usługa rozwiązuje. W zależności od tego w jakim segmencie branży działasz, tak też będziesz musiała dostosować ten komunikat.  Oczywiście, nie każda usługa rozwiązuje problem- myślę, że dużo lepszym rozwiązaniem będzie przedstawienie schematu: Potrzeba-> zaspokojenie potrzeby.

Musimy wybrać miejsce, w którym będzie nasz główny post, główny artykuł, bądź główny film. Czy to będzie YouTube, jakiś blog, czy to będzie Facebook, Instagram…Musi być gdzieś to jedno miejsce- takie pierwotne, z którego będziemy tworzyć rozgałęzienia na nasze inne social media.

Skupimy się tutaj na przykładzie posta na blogu. Możecie to tak samo zrobić w formie wideo na YouTube, albo tak jak wcześniej wspomniałam, inna platforma-inna forma treści. Skupiamy na blogu, dlatego, że możecie w jednym wielkim materiale poruszyć kwestie branży, możecie poruszać podkategorie którymi się zajmujecie, jakie jest zapotrzebowanie, co ona robi, jakie będą plusy. Na bazie takiego wielkiego artykułu tworzyć później akapity w których też możecie poruszać tematy które odpowiadają na najczęstsze pytania klientów.

Utworzenie z BAZOWEGO postu podmateriałów, czyli mikro kontentu. Zbudowaliśmy cały podstawowe kontent, fundamentalny kontent, to teraz możemy skupić się na utworzeniu Mikro-kontentu. Jest to nic innego, jak skorzystanie już z tego, co zostało utworzone. Napisaliśmy artykuł zgodnie ze schematem dobrego artykułu, dobrej oferty i dzięki temu że już to zrobiliśmy,  teraz możemy konkretnie wycinać sobie fragmenty naszego artykułu i tworzyć posty- na przykład na fanpejdżu czy też Instagramie. Czyli, będziecie to opierać na przykładzie modelu mądrej dystrybucji treści!

RAZ włożysz pracę w swój materiał główny, dzięki czemu będzie on zawierał wszystkie najważniejsze informacje, które mogą zaciekawić potencjalnego klienta, a dzięki temu że teraz powycinamy konkretne fragmenty będziemy w stanie przedstawiać to w mediach społecznościowych. Czyli nic innego, jak po prostu będziemy dostosowywać kontent do Platformy na której publikujemy swoje treści! Właśnie taka praca pomoże nam zastosować kontent do danej platformy, ponieważ na Instagramie będziemy pisać inne posty, będziemy publikować troszkę inną treść niż na Facebooku, bazując na jednym ciągle dostępnym materiale. Główny materiał jest kluczowym elementem generującym nowych klientów, a mikro-kontent dodatkowo nam do niego przekierowuje!

PRZYKŁAD POSTU

Tworzysz post dotyczący np. Makijażu permanentnego. Wyjaśniasz czym jest makijaż, wstawiasz zdjęcia przed-po,  opisujesz jak wygląda zabieg oraz wstawiasz kilka najpopularniejszych mitów związanych z tym zabiegiem i rozwiewasz wątpliwości swoich klientek. Na końcu zapraszasz potencjalne klientki na np. darmową konsultację, proponujesz zniżkę itd. Następnie, wycinasz z artykułu np. TRZY mity związane z makijażem permanentnym i wklejasz je do postu na Instagramie. Na końcu wklejasz też link do głównego artykułu, np: „Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat makijażu permanentnego i nie tylko, zapraszam do artykułu poniżej!”

My również Korzystamy z Beauty Content Formuły, jeśli chodzi o firmę Beauty Marketing! Dlaczego? Ponieważ uważamy ten system, tą formułę za naprawdę wartościową!

Potrzebuję wsparcia w prowadzeniu mediów społecznościowych

Zachęcamy Cię również do powielania treści w różnych formach, np. artykuł oraz wideo. Daje to szansę na dotarcie do większej liczby potencjalnych klientów!

Zapraszam Cię również do innych miejsc, w których dzielę się wiedzą!

530 077 816

Pamiętaj, że rozwój Twojej marki zależy tylko od Ciebie, a ja jestem tutaj, by Ci w tym pomóc!

Dodaj komentarz