Strategie, które tutaj poznasz pomogą Ci zdominować swój rynek i wyprzedzić swoją konkurencję, dzięki prawidłowemu zastosowaniu płatnych reklam na Facebooku i/lub Instagramie. Czy szukasz metod, dzięki którym pozyskasz więcej wymarzonych klientek, które chętnie będą rezerwować wizyty w Twoim salonie? Może Twój problem tkwi w tym, iż mimo profesjonalnego wykonywania swojej pracy brakuje Ci wystarczającej ilości klientów do zapewnienia Ci godziwego zarobku? Być może jesteś osobą, która osiągnęła już zadowalający pułap, jednakże chcesz wejść na jeszcze wyższy poziom? W sytuacji w której zastosujesz poznane metody, już nigdy nie będziesz miała problemu z niewystarczającą ilością klientów.
Najskuteczniejszym sposobem ciągłego pozyskiwania nowych klientek na usługę makijażu permanentnego jest płatna reklama na Facebooku i Instagramie
Nie mówię tego tylko dlatego, iż jestem właścicielem firmy Beauty Marketing, która zajmuje się tylko i wyłącznie reklamowaniem obiektów beauty poprzez medium jakim jest właśnie Facebook i Instagram. Osoby, które śledzą mnie już dłuższy czas zapewne wiedzą, że jeszcze w połowie 2019 roku zajmowaliśmy się innymi odłamami marketingu u swoich klientów oferując im różnego rodzaju pakiety usługowe, jak np. reklamowanie się w Google, prowadzenie mediów społecznościowych, zjazdy nagraniowe.
Doszliśmy jednak do najprawdziwszych wniosków podczas przeprowadzania analityki naszych wszystkich działań. Najlepsze rezultaty generowała reklama w Social Media. To nie jest też tak, że reklama w Google nie przyniesie Ci efektów. Przyniesie. Jednakże zauważyliśmy, że faktycznie najlepszy rezultat generuje nam płatna reklama Facebook Ads.
Co więcej jeszcze wtedy zajmowaliśmy się prowadzeniem mediów społecznościowych klientów (czyt. publikowaniem treści). Jak zapewne wiesz, aktualnie nie znajdziesz tego u nas w ofercie. Nie dlatego, że jest to dla nas mało opłacalne – ta usługa była jedną z najbardziej obleganych, co niestety często wynikało z błędnych przekonań właściciela obiektu beauty. Nie będziemy publikować podstawowych postów w Twoich Social Media ze względu na to, iż to NIEMALŻE W OGÓLE nie przynosi efektów w postaci nowych klientów. Jeśli coś Tobie nie przynosi efektów, to jednocześnie nie przynosi ich nam. W tym tkwi kwestia naszej misji działania. Podczas współpracy jesteśmy kontrahentami – gdzie dwie strony powinny ze sobą współgrać, by wyciągać z niej najlepsze rezultaty.
W wielkim skrócie:
Linergistki, które były prowadzone tylko reklamą Facebook Ads osiągały lepsze wyniki od salonów prowadzonych na zasadach publikowania nowych postów do mediów społecznościowych.
Linergistki, które nie prowadziły płatnych kampanii reklamowych Facebook Ads nie osiągały zadowalających efektów ze względu na ciągłe braki nowych klientek w swoich terminarzach.
ZAPISZ SIĘ NA DWUMIESIĘCZNĄ, BEZPŁATNĄ AKADEMIĘ MARKETINGU DLA LINERGISTEK!
Jak ze 190 zł budżetu reklamowego wygenerowałem 28 000 zł przychodu dla Linergistki?
Dlaczego Warto Wdrożyć Lepszy Social Media Marketing?
Niezwykły jest sam fakt podejścia do spraw marketingu przez właścicieli swoich salonów. Rozpoczynając swój biznes bez większych zastanowień szukamy księgowego, który odciąży nas od papierkowej pracy. Jeśli znów mowa o marketingu, to z góry zdajemy się na siebie i swoje umiejętności, które bardzo często są w tym zakresie zerowe.
Jest to bardzo ciekawe zjawisko i jak dotąd chyba nie do końca wyjaśnione, dlaczego też szeroko rozumiany marketing odbierany jest jako prosta umiejętność, którą powinien cieszyć się każdy z przedsiębiorców. Prawda jest taka, że jeśli nie poświęcimy odpowiedniej ilości czasu i energii na naukę z tego zakresu to nigdy nie powinniśmy brać pełnej odpowiedzialności za działania marketingowe naszego salonu. Dlaczego? A dlaczego sprawy podatkowe zlecamy księgowej?
My wychodzimy do Ciebie z czymś czego jeszcze nie było na polskim rynku. Chcemy nauczyć Cię od podstaw jak możesz samodzielnie dbać o swój social media marketing. Dlatego też tworzymy materiały w postaci artykułów i wideo, które są całkowicie bezpłatne. Chcemy aby ambitne osoby miały możliwość wyciągnięcia wniosków i zastosowania poszczególnych wskazówek do swojego biznesu. Wszystko przedstawiamy w taki sposób by maksymalnie przyspieszyć cały proces przyswajania najważniejszych aspektów. Oczywiście nie ukrywamy, że dla tych najbardziej zapracowanych jest możliwość zlecenia nam prowadzenia kampanii, jednakże naszym celem jest edukacja i budowa świadomości w zakresie facebook ads jak największej ilości Linergistek, którym zależy na maksymalizacji zysków z prowadzonej działalności.
Dlaczego warto postawić na reklamę Facebook Ads?
PO PIERWSZE: Przestrzeń reklamowa
To nic innego jak możliwość przedstawiania swoich reklam w takich miejscach jak Facebook i Instagram – czyli w miejscu gdzie znajdują się Twoje potencjalne klientki.
PO DRUGIE: Kanał umożliwiający dotarcie do potencjalnych klientek
Ponadto jak pokazują statystyki przeciętnie każda osoba spędza coraz więcej czasu w Social Mediach – co jeszcze bardziej przyczynia się do lepszej skuteczności płatnych reklam w tych platformach.
PO TRZECIE: Miejsce w którym możesz pozyskiwać nowe klientki
Klienci cenią sobie czas, wygodę i profesjonalizm salonu/gabinetu – dlatego też można zauważyć jak bardzo lubią rezerwować wizyty Online.
Marketingowa Biblia Linergistek – 74 Lekcje, Które Pomogą Ci Zwiększyć Sprzedaż Usługi Makijażu Permanentnego
To jedyna książka na świecie, która powstała dla linergistek z zakresu skutecznego pozyskiwania nowych klientek. Otrzymujesz w niej gotowe rozwiązania marketingowe, narzędzia i strategie w celu zwiększenia sprzedaży usługi makijażu permanentnego.
Jak Pozyskać Klientów i Zarabiać Na Facebooku?
Często spotykam się z sytuacją w której..
dzwoni do mnie nowa klientka i od samego początku jest w głębi duszy przekonana, że Facebook nie sprzedaje. Na co ja oczywiście przytakuje, ze względu na to, iż Facebook sam w sobie nie sprzedaje. Facebook to nie Allegro. Po czym dopiero zaczynam obszernie tłumaczyć na czym polega skuteczny model sprzedaży usług z branży Beauty w Social Media.
MOŻESZ ZWIĘKSZAĆ SWOJE ZASIĘGI DARMOWYMI METODAMI, ALE NIGDY NIE BĘDZIE TO TAK DYNAMICZNE JAK PRZY UŻYCIU PŁATNYCH KAMPANII REKLAMOWYCH
W pierwszej kolejności zawsze powinniśmy postawić na silne i mocne fundamenty, gdyż to dzięki nim nowi odbiorcy lądujący w Twoich social mediach będą mogli swobodnie się po nich poruszać. Jeśli o nie nie zadbamy wystarczająco wcześnie to w późniejszym czasie przyczynia się to do nie wykorzystywania pełnego potencjału reklamowego. Stąd też jeśli nie chcesz zablokować się przed pozyskaniem większej ilości klientów koniecznie zwróć uwagę na podstawy Twoich profili społecznościowych.
Co umożliwia reklama na Facebooku / Instagramie?
– Możliwość wyświetlania się reklamami wszystkim użytkownikom tych platform
– Możliwość wytargetowania docelowej grupy odbiorców
– Możliwość tworzenia zaawansowanych grup odbiorców
– Możliwość przedstawiania reklamy w różnych formatach
– Możliwość łatwej i szybkiej analizy skuteczności reklam
– Możliwość tworzenia reklam domykających
– Możliwość budowania silnej marki Online
– Możliwość tworzenia reklam pozyskujących zainteresowane osoby
– Możliwość dynamicznego docierania do wszystkich potencjalnych klientów
UWAGA!
Klasyczne promowanie swoich postów, przy użyciu niebieskiego przycisku nie jest najlepszym wyborem jeśli mowa o tworzeniu efektywnych reklam na Facebooku, czy też Instagramie. Ta metoda daje nam ograniczone możliwości..
KAMPANIE REKLAMOWE POWINNO TWORZYĆ SIĘ W MANAGERZE REKLAM
Kampania – ustalamy konkretny cel jaki nas interesuje. Możemy generować wejścia na ofertę, która znajduje się na stronie, możemy zwiększać zasięg swojego posta, możemy budować silną rozpoznawalność lokalną, możemy pozyskiwać kontakty od potencjalnych klientów.
Zestaw reklam – strategiczne miejsce, w którym ustalamy takie miejsca jak odbiorców, którzy mają reklamę zobaczyć, umiejscowienie reklamy, czyli miejsca gdzie Twoja reklama ma się wyświetlać, czy kwestie budżetu reklamowego.
Reklama – to to co najczęściej kojarzy się z reklamami, czyli kreacja reklamowa, którą widać „gołym okiem”. Czyli to co zobaczy Twój docelowy odbiorca (obraz reklamowy, nagłówek reklamowy, tekst reklamowy)
Jak pozyskać 5,10,30 nowych klientek do Twojego salonu?
Marketing linergistki jest najczęściej mocno powiązany z budową silnej marki osobistej, która pozwala wyróżniać się nad swoją konkurencją. Co z kolei prowadzi do zwiększenia ilości rezerwacji wizyt na usługi znajdujące się w Twojej ofercie. Pamiętaj, iż to Ty powinnaś zadbać o to w jaki sposób odbierają Cię Twoi nowi odbiorcy oraz czy do nich dotrzesz swoimi komunikatami reklamowymi. Myślę, że się ze mną zgodzisz, że dobra jakość wykonanej usługi to oczywiście najważniejszy element Twojej reklamy, jednakże to już pewnego rodzaju standard. Należy przedstawić swoją ofertę w sposób unikalny i inny niż robi to większość Twojej konkurencji. Tylko tym sposobem możesz mieć pewność, że wystarczająco wyróżnisz się na tle konkurencji i to do Ciebie będzie zgłaszać się większość zainteresowanych osób.
Dobre prowadzenie swoich kont społecznościowych nie powinno skupiać się TYLKO na zwiększeniu ilości polubień, serduszek, obserwujących, czy czegoś tam jeszcze. Social Media powinny napędzać sprzedaż, powinny ułatwić kontakt między nami a potencjalnymi klientkami, by w gruncie rzeczy przekładało się to na pozyskanie większej ilości nowych klientów. Czy jest to możliwe? No oczywiście, że tak.. By to zobrazować zapoznaj się z poniższym schematem:
Schemat ten opiera się na 3 elementach skutecznego marketingu i sprzedaży
Reklama na Facebooku – w sytuacji w której nie korzystamy z płatnych kampanii nie dajemy sobie nawet możliwości na to, by dowiedziały się o naszych usługach całkowicie nowe osoby, co oczywiście utrudnia proces ciągłego pozyskiwania nowych rezerwacji. Jest to najważniejszy element głównie ze względu na skuteczność przyciągania nowych klientów. Już samą reklamą jesteśmy w stanie pozyskiwać większe zainteresowanie wśród odbiorców na reklamowane usługi, a co za tym idzie zacząć pozyskiwać pierwszych klientów właśnie tą metodologią.
Dobra Oferta – tutaj najczęściej ten aspekt leży całkowicie. Dobra oferta to nie grafika przedstawiająca usługi, które świadczysz. Owszem, dobra oferta powinna zawierać takie przedstawienie również, jednakże powinna być tylko częścią CAŁEJ OFERTY. Gdy marketingiem przyciągniesz konkretną ilość nowych osób to połowa sukcesu za Tobą. Jednakże co teraz? No właśnie. Udało się PRZYCIĄGNĄĆ UWAGĘ, teraz musisz zrobić wszystko, by tą uwagę ZATRZYMAĆ. A nie ma nic ważniejszego w sytuacji takich usług, aniżeli dobrze sporządzona OFERTA! Jeśli Twoja oferta składa się z jednego posta na Facebooku to robisz coś źle!
Content Marketing / Branding – czyli to co ma największy wpływ na postrzeganie Twojej firmy oczami potencjalnych klientów. Pamiętaj, że publikując coś słabej jakości zaniedbujesz i samoistnie przyczyniasz się do psucia wizerunku salonu w sieci, a to niestety niesie za sobą ciężko odwracalne skutki. Nie pozwól na to, by Twoja marka online była postrzegana za nieprofesjonalną! W tym segmencie głównie poruszamy się po takich tematach jak publikowanie postów, mądra dystrybucja oraz prawidłowa komunikacja z Twoimi odbiorcami.
Jeśli chcesz poznać 8 najskuteczniejszych sposobów na pozyskanie większej ilości klientek - koniecznie zapoznaj się z artykułem:
PORADA 1
Na powyższym obrazku można zauważyć wynik kampanii reklamowej zwiększającej ilość zainteresowanych (lokalnych) mieszkańców. Przedstawiamy takim osobom reklamę umożliwiającą polubienie fanpage salonu, dzięki czemu kontakt oraz utrzymywanie relacji z nowym obserwatorem jest maksymalnie ułatwiony, co też przyczynia się do możliwie szybkiego domknięcia sprzedaży.
Do tego celu reklamowego polecam stosować wszelkie przedstawienia efektów pracy w różnych formatach: wideo, animacji, czy też grafiki.
Pozyskaliśmy na powyższym przykładzie 2215 nowych, zainteresowanych odbiorców tematyką Fanpage. Co ważniejsze są to lokalne osoby, które z największym prawdopodobieństwem będą chciały skorzystać z usług salonu. Cała kampania kosztowała nas 1471,58 zł – to chyba mało patrząc na ilość nowych osób, które poznały Ciebie, Twoją ofertę i masz z nimi ułatwioną komunikację poprzez zwykłą publikację kolejnych postów? 🙂
PORADA 2
Na powyższym zdjęciu widzimy ilość osób, które zdecydowały się wejść z naszej reklamy na artykuł tematyczny. Dzięki takiej reklamie jesteśmy w stanie ze stosunkowo dużej grupy odbiorców (możemy ją kierować do naprawdę każdej kobiety) wyciągnąć najbardziej zainteresowane osoby omawianą tematyką w artykule. Dlaczego? Bo kto wchodzi w artykuł tematyczny, jak nie osoby, które się tą tematyką interesują? A kto taką reklamę omija? Osoby, które nie są zainteresowane tego rodzaju usługami i bardzo dobrze – na tym też powinno nam zależeć. Selekcja potencjalnych klientek od osób, które nigdy nie będą skłonne nam zapłacić. Po co przepalać budżet na takie osoby?
CO WIĘCEJ!
Czy wiesz, że dzięki takiej reklamie jesteśmy później stworzyć grupę odbiorców, którzy odwiedzili Twój artykuł/stronę? A dodatkowo stworzyć grupę LOOKALIKE AUDIENCE, czyli grupę odbiorców o podobnej specyfikacji do osób, które przebywały na Twojej stronie/artykule? Tak, listę dotychczasowych klientów również możemy do tego wykorzystać i zlecić algorytmom Facebooka, by znalazł nam jak najbardziej podobne osoby, co jasno oznacza, że zwiększamy sobie tym działaniem szansę na to, że będziemy docierać do IDEALNEJ GRUPY DOCELOWEJ, która z największym prawdopodobieństwem skorzysta z usług salonu 🙂
1. Podstawowa (lokalne osoby, bez większego zawężania)
2. Grupa niestandardowa (remarketing)
3. Grupa podobnych odbiorców (osoby, które np. są o podobnych specyfikacjach do naszych dotychczasowych klientów)
Jak pozyskiwać takie wyniki?
Generowane wyniki, które można zobaczyć to nie kwestia przypadku. Bazując na naszych schematach uzyskujemy takie rezultaty za każdym razem. Aby pozyskiwać takie wyniki należy wiedzieć jaki cel marketingowy obrać, do jakiej grupy docelowej kierować poszczególne kreacje reklamowe, jak skutecznie napisać tekst reklamowy oraz jak przygotować obraz reklamowy, który będzie przykuwał uwagę każdej potencjalnej klientki.
Czy Twój Problem Tkwi w tym, iż
-
Nie potrafisz rozwijać swoich mediów społecznościowych stale pozyskując nowych odbiorców?
-
Masz swoje konta, ludzie Cię obserwują ale nie korzystają z Twoich usług?
-
Zupełnie nie masz głowy do tego jak prowadzić swoje firmowe konto, by przynosiło zadowalające rezultaty?
-
Promujesz posty, ale nie widzisz efektów?
- Wydajesz pieniądze na inne formy marketingu, jednak również nie przynoszą Ci takich efektów jakich oczekujesz?
Wiem jak rozwiązać Twoje Problemy
Swój Fanpage ma już niemalże każda linergistka jednak zaufaj mi, że większość z nich nie potrafi nawet wykorzystać darmowego potencjału mediów społecznościowych. Dodają różnego rodzaju treści, jednak mimo to wszystko stoi w miejscu. Prowadzenie kont społecznościowych w tej branży wymaga przestrzegania pewnych zasad oraz reguł, które dopiero po ich zastosowaniu umożliwiają rozwój naszej firmy w Social Media, budując tym samym silną markę Online wśród naszych potencjalnych klientek. Tworząc skuteczne kampanie reklamowe należy używać języka swoich klientów, by wszystko było dla nich jasne oraz zrozumiałe. To tylko dwie z całej listy zasad nad którymi należy popracować tworząc kontent w mediach społecznościowych, by zacząć sprzedawać swoje usługi na coraz większą skalę. Pomogłem już rozwinąć sprzedaż online w ponad 240 obiektach na terenie całego kraju, jednakże moje schematy reklamowe można również „spotkać” poza granicami Polski. Każda metoda, którą stosuję u swoich klientów jest przetestowana i poparta wysoką skutecznością konwersji reklam
Alternatywy Są Droższe i Mniej Skuteczne
Facebook w ostatnich latach stał się zdecydowanie najlepiej opłacalnym miejscem do reklamowania swoich usług. Mimo to nadal spora część właścicieli salonów decyduje się na inne formy reklamy, które już nie są tak skuteczne jak lat temu kilka. Zgodzisz się chyba ze mną, że nie ma sensu wydawać pieniędzy na reklamę, która jest mało precyzyjna, a w gruncie rzeczy nie przynosi nam zadowalających efektów?
Dlaczego marketing online?
-
Reklama w Radio
Czy jadąc samochodem przekonałaby Cię audycja w radio mówiąca, o tym by wykonać zabieg X w miejscu o którym słyszysz pierwszy raz? No oczywiście, że nie. Pomijając sam fakt, że większość kierowców pomija reklamy, zmieniając na stację na której będą w stanie posłuchać muzyki. Dlaczego uczepiłem się tych kierowców? Bo zasadniczo tylko wtedy słuchamy radia!
-
Ulotki
Każdą właścicielkę, każdego właściciela na samą myśl o marketingu swojej placówki kieruje hasło "ZRÓBMY ULOTKI!" Najlepiej od razu 5000 sztuk! Problem pojawia się gdy zastanowimy się komu i jak je przekazywać? Czy zamierzamy chodzić od bloku do bloku i wrzucać je każdemu na wycieraczkę? Ludzie nie lubią ulotek i nachalnego narzucania się!
-
Billboardy
Kto, by pomyślał, że billboard w centrum miasta może okazać się zupełną pomyłką. Każdy kto wypróbował to już zapewne przekonał się na własnej skórze o efektach tego typu działań. Zastanówmy się dlaczego ta forma reklamy okazuje się najczęściej nieskuteczna. Komu będziemy pokazywać się na takim billboardzie? No każdemu. Mogłoby się wydawać, że czym więcej osób zobaczy tym lepiej. Praktyka i statystka jednak mówi coś innego. Po co kierować reklamę do osób, które nigdy nie skorzystają z naszych usług? To marnowanie swoich pieniędzy.
-
Reklama w Google
Tutaj przyznam szczerze, że jest to skuteczna forma reklamy jeśli chodzi o poziom pozyskiwania nowych klientów. Nie mniej jednak to Facebook umożliwia nam bardziej precyzyjne dotarcie do potencjalnych odbiorców, czyniąc tym samym reklamę na Facebook tańszą, aniżeli w Google Ads. U niektórych z klientów korzystamy z obu form reklamowania się - ze względu na to, iż w świetny sposób można połączyć te dwie formy zwiększając tym samym ilość pozyskiwanych klientów.
Reklama Na Facebooku Może Przynieść Ci Nowe Klientki Już w Pierwszym Tygodniu!
Spodziewam się, że może być to dla Ciebie niewiarygodne, jednakże liczby, które pokazuję mówią same za siebie.
7 Najczęściej Popełnianych Błędów Przez Które Reklamy Mogły Nie Przynosić Rezultatów Jeśli Tworzyłaś Je Samodzielnie
I. Reklama była ukierunkowana na zły cel reklamowy
II. Reklama docierała do złej grupy docelowej
III. Reklama nie przykuwała uwagi
IV. Reklama nie była dostosowana do grupy docelowej
V. Reklama nie była w odpowiednim stopniu przekonywująca
VI. Do tworzenia reklamy nie używałaś Managera Reklam
VII. Nie testowałaś jak reaguje wybrana grupa docelowa na Twoje kreacje
Jakie Kampanie Reklamowe Zalecam Zacząć Wdrażać?
1. Reklamy na bezpośrednie pozyskiwanie zapisów na usługę np. poprzez Messenger
2. Reklamy zwiększające rozpoznawalność marki salonu
3. Reklamy zwiększające ilość osób zainteresowanych ofertą salonu
4. Reklamy przekierowujące na stronę ofertową
5. Reklamy budujące silną markę Online (materiały edukujące)
6. Reklamy promujące akcję specjalną
7. Reklamy remarketingowe
Jeśli potrzebujesz gotowej strategii działania i planu marketingowego to koniecznie obejrzyj poniższy webinar!
Jeśli Chcesz Możesz To Wszystko Zlecić Nam
UWAGA – PONIŻEJ ZNAJDUJĄ SIĘ JUŻ TYLKO I WYŁĄCZNIE INFORMACJE DLA OSÓB, KTÓRE SĄ ZAINTERESOWANE WSPÓŁPRACĄ. Jeśli chcesz przejść do innych, edukujących artykułów odwiedź naszą DARMOWĄ BAZĘ WIEDZY.
Poprowadzimy Twoje Płatne Kampanie Reklamowe
Usługa opiera się o:
-
Stworzenie spersonalizowanej strategii marketingowej
-
Konfigurację Managera Reklam
-
Tworzenie zainteresowanych grup odbiorców
-
Tworzenie skutecznych kreacji reklamowych
-
Pisanie sprzedażowych tekstów reklamowych
-
Tworzenie przyciągających nagłówków reklamowych
-
Obsługę graficzną postów reklamowych
-
Tworzenie sprzedażowych kampanii reklamowych ukierunkowanych:
- na zwiększenie ilości osób zainteresowanych Twoimi usługami
- na zwiększenie zasięgów Twoich mediów społecznościowych
- na pozyskanie większej ilości zainteresowanych obserwatorów
- na pozyskanie nowej sieci klientów
- na budowę silnej marki lokalnej salonu
- na pozyskiwanie kontaktów na poszczególne usługi
-
na zwiększenie rozpoznawalności marki Online
-
Zarządzanie kampaniami reklamowymi na Instagramie
-
Zarządzanie kampaniami reklamowymi na Facebooku
-
Zaawansowane strategie reklamowe
-
Wsparcie dotyczące prowadzenia mediów społecznościowych
-
Analitykę działań reklamowych
Jest to na ten moment jeden z najlepszych sposobów budowania rozpoznawalności wśród lokalnych mieszkańców. Metoda ta sprawdza się znacznie lepiej niż wszelkiego rodzaju ulotki, banery – głównie ze względu na możliwość wyświetlania się wcześniej stworzonym, konkretnym grupom odbiorców. Zachowując przy tym odpowiedni model komunikowania się, który prowadzi do skutecznego zwiększania renomy osoby wykonującej zabieg, a tym samym zwiększonej sprzedaży.
W pełni zadbam osobiście o to, by stworzyć kompletny plan marketingowy dostosowany do Twojego przypadku, który będzie opierał się na zebranym doświadczeniu oraz technikach, które sprawdzają się najlepiej u osób współpracujących już ze mną posiadających placówki o tej samej specyfikacji. Wykorzystuję najbardziej zaawansowane metody marketingu związanego z Facebook Managerem Reklam, co umożliwia mi ciągły kontakt z potencjalnymi klientami.
Marketing Linergistek jest specyficzny, a najważniejszy aspekt, który mogłem dotychczas zauważyć to z całą pewnością model budowy silnej marki osobistej. Gdy zadbamy o ten element stajemy na wygranej pozycji wśród naszej lokalnej konkurencji.
Koszt współpracy rozpoczyna się już od 1000 zł! Kliknij przycisk i poznaj szczegóły.
Dodatkowo z każdym klientem ustalamy możliwy budżet reklamowy (250-1000 zł), który chce przeznaczyć na płatne reklamy. W dużej mierze zależy to od tego w jakim czasie klient chce w wystarczający sposób rozreklamować swoją placówkę. Zalecamy podjąć się współpracy na okres przynajmniej 3 miesięcy. W tym okresie jesteśmy w stanie wygenerować zauważalne wyniki – nawet „gołym okiem” ze względu na zbudowaną przez nas sieć nowych klientów.
Co o współpracy mówią nasi klienci?
Wydaje Ci się, że jest to zbyt duża kwota na Twoje możliwości?
Proszę uwierzyć, że to rozumiem. Każda osoba, która nie miała okazji jeszcze na własnym przykładzie zobaczyć efektów płatnych kampanii Facebook Ads uważa tak samo! To normalne, że boimy się nadmiernych wydatków. Jednak szczerze nie polecam traktować marketingu jako wydatku, a samej w sobie inwestycji w rozwój naszej firmy. Mimo, to zawsze pojawią się w naszej głowie myśli “A co gdy to się nawet nie zwróci!”. W tym miejscu mogę zapewnić, że dotychczas tylko kilka razy spotkaliśmy się z sytuacją w której to wyszliśmy na zero dla naszego klienta. Tylko raz. Jednakże wiązało się to z tym, że klienci pozyskani przez nasze działania nie chcieli wracać ponownie do tych miejsc, co nie jest już winą marketingu, a samej obsługi. Jeśli więc, jesteś przekonana, że elementy związane z obsługą i sprzedażą są w Twoim salonie na dobrym poziomie nie musisz się nawet martwić, o to czy kampania będzie skuteczna. Dla nas to zwykła formalność. Korzystamy z autorskich strategii marketingowych do pozyskiwania klientów z Twojej branży. Wiemy co działa i co sprawdza się najlepiej. Jeśli nie widziałaś przykładowych efektów kampanii możesz znaleźć wiele przedstawionych przykładów w naszych artykułach w zakładce DARMOWA BAZA WIEDZY.
Jakich Efektów Możesz Się Spodziewać Podczas Współpracując z Nami?
A. Pozyskasz nowych klientów na reklamowane usługi, którzy chętnie będą rezerwować wizyty poprzez wiadomości lub system rezerwacji Online
B. Zwiększysz zainteresowanie swoją ofertą wśród osób, które zastanawiają się nad usługami, które świadczysz / świadczy Twój salon/gabinet
C. Zbudujesz silniejszą markę Online, dzięki czemu to do Ciebie będą chcieli wybierać się docelowi odbiorcy. Dotrzesz do wszystkich potencjalnych klientów różnego rodzaju reklamami, tym samym zwiększając sobie szansę na to, by nowe osoby umówiły się na wizytę
D. Zaczniesz wyróżniać się nad swoją konkurencją, która najczęściej nie wie jak prawidłowo prowadzić swoje media społecznościowe, a tym bardziej prowadzić skutecznych reklam na Facebooku i Instagramie
E. Dzięki naszej pomocy otrzymasz również gotowe pomysły na to jak zadbać o takie elementy jak wizerunek swojej marki w sieci
Co zyskujesz decydując się na współpracę?
Przede wszystkim możliwość zajęcia się w 100% Twoimi najważniejszymi zajęciami podczas Twojej pracy. Twoim priorytetem powinna być wysoka jakość obsługi klienta w salonie, doszkalanie się oraz swojego zespołu, by zwiększać posiadane umiejętności. Nie ukrywajmy, że tworzenie reklam, zarządzanie nimi oraz stałe konfigurowanie wraz z ich analityką nie zajmuje mało czasu. Doba ma tylko 24 godziny, a sen oraz relacje z bliskimi nie powinny być zachwiane z powodu przeznaczania czasu i energii na tworzenie i publikowanie reklam, które jak się później okazuje nie przynoszą zadowalających efektów.
Oczywiście, że można się tego nauczyć. Marketing w Social Media jest jak każda inna umiejętność. Pytanie tylko, czy aby na pewno masz na to czas? Wybierając tą drogę również możesz dojść do świetnych wyników, jednak będzie to wymagać dłuższego czasu, no i przede wszystkim nauki na własnych błędach. Zawsze będę powtarzał, że nauka na własnych błędach jest okej, ale jeśli jest tylko możliwość to lepiej uczyć się na błędach innych. Na płatne reklamy Facebook Ads wydałem już ponad 550 tys. złotych. Czas oraz pieniądze, które zainwestowałem nauczyły mnie najlepszych metod, najlepszych strategii, które dziś z pełną odpowiedzialnością kopiuje do biznesów moich klientów.
To co wyróżnia mnie od przeciętnej agencji marketingowej to fakt, że jestem wyspecjalizowany w marketingu dla branży beauty&wellness&health. Jest to głównie powiązane z moim przekonaniem, że jeśli jest się do wszystkiego, to jednocześnie jest się do niczego. Szkoląc się zauważyłem, że najlepiej potrafię sprzedawać usługi właśnie w tych branżach, co daje mi możliwość generowania takich wyników jak można było zobaczyć w dzisiejszym artykule. Często gdy jestem pytany o to dlaczego właśnie w tym zakresie odnoszę najlepsze wyniki, odpowiadam, że nauczyłem się dostrzegać oraz rozumieć potrzeby klientów moich klientów. Brzmi może komicznie, jednakże jest w tym 100% prawdy. Nauczyłem się mówić językiem, którym mówią klienci salonów. Nauczyłem się przekazywać informacje, które chcą być czytane przez klientów salonów. Nauczyłem się rozumieć problemy oraz przedstawiać rozwiązania, które te problemy rozwiązują. Dzisiejszy marketing tego typu usług nie może opierać się tylko o „OFERTĘ SPECJALNĄ -25%”, nie może polegać na ciągłym spamowaniu, że jesteśmy lepsi od konkurencji. Owszem, kiedyś jeszcze to się sprawdzało. Dziś nie bardzo. Prawidłowy marketing to coś więcej niż pokazanie się innym. To coś więcej niż specjalna oferta oraz to coś więcej niż pokazanie, że jest się najlepszym.
Potrzebujesz Więcej Informacji?
Pamiętaj, że rozwój Twojej marki zależy tylko od Ciebie, a ja jestem tutaj, by Ci w tym pomóc!
Zapraszam Cię również do innych miejsc, w których dzielę się wiedzą!
530 077 816