Limitowana Oferta

Odbierz Darmowy Tydzień Tworzenia Kampanii Reklamowych!

Cel: Zwiększenie Zysków oraz Ilości Klientów

Formularz:

    Po przesłaniu formularza na Twoim mailu pojawi się instrukcja dotycząca kolejnego kroku.

    UWAGA - oferta dostępna TYLKO dla 5 pierwszych zgłoszeń!

    Najłatwiejsza

    i Najszybsza Metoda
    Na Rozwój Twojego Gabinetu

    Pozyskuj więcej wymarzonych klientów i rozwiń swój biznes beauty, dzięki naszej najskuteczniejszej strategii, którą wdrożymy w Twojej firmie.

    Co Mówią o Nas Klienci?

    Jak pozyskać sieć nowych klientów inwestując przy tym niewielki budżet reklamowy?

    Oto kilka przykładów:

    Usługi Makijażu Permanentnego

    Dla Linergistki z Wrocławia wygenerowaliśmy 92 kontakty, z czego 31 sprzedaży usługi kosztującej 700 zł. Co daje 21 700 zł przychodu, przy koszcie reklamy 411,24 zł!

    Salon Kosmetyczny

    Tutaj można zauważyć koszt reklamy mającej na celu budować rozpoznawalność lokalną nowo powstałego gabinetu kosmetycznego. Koszt wyświetlenia reklamy wynosi 0,01 zł. A całość dwóch kampanii wyniosła 45,27 zł.

    Salon Fryzjerski

    Kampania dla Salonu Fryzjerskiego w celu pozyskania nowych klientów. Wynik: 71 leadów, co w ostatecznej fazie pozwoliło ściągnąć do salonu 31 osób, co zarobiło 10 500 zł. Spekulując, że zabieg osoby te będą ponawiać co 2 miesiące – podczas roku salon zarobi na tej reklamie – 63 000 zł!

    Dlaczego warto reklamować się na Facebooku i Instagramie?

    Ponad 17 Milionów Polskich Użytkowników w Serwisie Facebook

    Średni Koszt Pozyskania Klienta na Instagram/Facebook: 2,50-15 zł

    Użytkownicy chętnie rezerwują swoje wizyty poprzez Social Media

    Stosunkowo (jeszcze) Mało Zagrażającej Nam Konkurencji

    Miejsce w którym znajdują się Twoi Potencjalni Klienci

    Alternatywy Są Droższe i Mniej Skuteczne

    Facebook w ostatnich latach stał się zdecydowanie najlepiej opłacalnym miejscem do reklamowania swoich usług. Mimo to nadal spora część właścicieli salonów decyduje się na inne formy reklamy, które już nie są tak skuteczne jak lat temu kilka. Zgodzisz się chyba ze mną, że nie ma sensu wydawać pieniędzy na reklamę, która jest mało precyzyjna, a w gruncie rzeczy nie przynosi nam zadowalających efektów?

    ULOTKI

    Każdy właściciel na samą myśl o marketingu swojej placówki kieruje hasło „ZRÓBMY ULOTKI!” Najlepiej od razu 5000 sztuk! Problem pojawia się gdy zastanowimy się komu i jak je przekazywać? Czy zamierzamy chodzić od bloku do bloku i wrzucać je każdemu na wycieraczkę? Ludzie nie lubią ulotek i nachalnego narzucania się!

    RADIO

    Czy jadąc samochodem przekonałaby Cię audycja w radio mówiąca, o tym by wykonać zabieg X w miejscu o którym słyszysz pierwszy raz? No oczywiście, że nie. Pomijając sam fakt, że większość kierowców pomija reklamy, zmieniając na stację na której będą w stanie posłuchać muzyki.

    BANERY

    Kto, by pomyślał, że billboard w centrum miasta może okazać się zupełną pomyłką. Komu będziemy pokazywać się na takim billboardzie? No każdemu. Po co kierować reklamę do osób, które nigdy nie skorzystają z naszych usług?

    GOOGLE ADS

    Facebook umożliwia nam bardziej precyzyjne dotarcie do potencjalnych odbiorców. U niektórych z klientów korzystamy z obu form reklamowania się – ze względu na to, iż w świetny sposób można połączyć te dwie formy, zwiększając tym samym ilość pozyskiwanych klientów poprzez zaawansowane strategie, których również nauczysz się z tego kursu.

    To jedyna taka okazja, by przetestować skuteczność naszych działań w tydzień

    Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszych strategii oraz autorskich metod reklamowych zachęcamy do odwiedzenia kilku artykułów w których poruszamy wspomniane kwestie:

    Najszybsza Metoda Pozyskania Klientów Do Gabinetu Beauty w 2023 Roku

    Najszybsza Metoda Pozyskania Klientów Do Gabinetu Beauty w 2023 Roku

    W dzisiejszym artykule przedstawię Ci moje najważniejsze obserwacje, które zebrałem w 2019, 2020, 2021 I 2022 roku reklamując na Facebooku ...
    Jak z 350 zł Wygenerowałem 10 500 zł Przychodu Salonu w 30 DNI

    Jak z 350 zł Wygenerowałem 10 500 zł Przychodu Salonu w 30 DNI

    Coraz częściej dostaje pytania, czy warto WYDAWAĆ pieniądze na reklamę swojego salonu. Czym częściej to słyszę, tym bardziej motywuje mnie ...
    Czy Reklama Usług Kosmetycznych Na Facebooku Jest Skuteczna?

    Czy Reklama Usług Kosmetycznych Na Facebooku Jest Skuteczna?

    Dlaczego Warto Wdrożyć Lepszy Social Media Marketing Swojego Salonu? Niezwykły jest sam fakt podejścia do spraw marketingu przez właścicieli swoich ...

    Jak wygląda testowy tydzień?

    Oferta dostępna dla 5 pierwszych zgłoszeń.