Limitowana Oferta
Odbierz Darmowy Tydzień Tworzenia Kampanii Reklamowych!
Cel: Zwiększenie Zysków oraz Ilości Klientów
- Przeprowadzimy z Tobą Brief Marketingowy
- Zaplanujemy Strategię Marketingową
- Stworzymy Materiały Reklamowe
- Będziemy Zarządzać Kampaniami Facebook Ads
Formularz:
UWAGA - oferta dostępna TYLKO dla 5 pierwszych zgłoszeń!
Najłatwiejsza
i Najszybsza MetodaNa Rozwój Twojego Gabinetu
Co Mówią o Nas Klienci?
Jak pozyskać sieć nowych klientów inwestując przy tym niewielki budżet reklamowy?
Oto kilka przykładów:
Usługi Makijażu Permanentnego
Dla Linergistki z Wrocławia wygenerowaliśmy 92 kontakty, z czego 31 sprzedaży usługi kosztującej 700 zł. Co daje 21 700 zł przychodu, przy koszcie reklamy 411,24 zł!
Salon Kosmetyczny
Tutaj można zauważyć koszt reklamy mającej na celu budować rozpoznawalność lokalną nowo powstałego gabinetu kosmetycznego. Koszt wyświetlenia reklamy wynosi 0,01 zł. A całość dwóch kampanii wyniosła 45,27 zł.
Salon Fryzjerski
Kampania dla Salonu Fryzjerskiego w celu pozyskania nowych klientów. Wynik: 71 leadów, co w ostatecznej fazie pozwoliło ściągnąć do salonu 31 osób, co zarobiło 10 500 zł. Spekulując, że zabieg osoby te będą ponawiać co 2 miesiące – podczas roku salon zarobi na tej reklamie – 63 000 zł!
Dlaczego warto reklamować się na Facebooku i Instagramie?
Ponad 17 Milionów Polskich Użytkowników w Serwisie Facebook
Średni Koszt Pozyskania Klienta na Instagram/Facebook: 2,50-15 zł
Użytkownicy chętnie rezerwują swoje wizyty poprzez Social Media
Stosunkowo (jeszcze) Mało Zagrażającej Nam Konkurencji
Miejsce w którym znajdują się Twoi Potencjalni Klienci
Alternatywy Są Droższe i Mniej Skuteczne
Facebook w ostatnich latach stał się zdecydowanie najlepiej opłacalnym miejscem do reklamowania swoich usług. Mimo to nadal spora część właścicieli salonów decyduje się na inne formy reklamy, które już nie są tak skuteczne jak lat temu kilka. Zgodzisz się chyba ze mną, że nie ma sensu wydawać pieniędzy na reklamę, która jest mało precyzyjna, a w gruncie rzeczy nie przynosi nam zadowalających efektów?
ULOTKI
Każdy właściciel na samą myśl o marketingu swojej placówki kieruje hasło „ZRÓBMY ULOTKI!” Najlepiej od razu 5000 sztuk! Problem pojawia się gdy zastanowimy się komu i jak je przekazywać? Czy zamierzamy chodzić od bloku do bloku i wrzucać je każdemu na wycieraczkę? Ludzie nie lubią ulotek i nachalnego narzucania się!
RADIO
Czy jadąc samochodem przekonałaby Cię audycja w radio mówiąca, o tym by wykonać zabieg X w miejscu o którym słyszysz pierwszy raz? No oczywiście, że nie. Pomijając sam fakt, że większość kierowców pomija reklamy, zmieniając na stację na której będą w stanie posłuchać muzyki.
BANERY
Kto, by pomyślał, że billboard w centrum miasta może okazać się zupełną pomyłką. Komu będziemy pokazywać się na takim billboardzie? No każdemu. Po co kierować reklamę do osób, które nigdy nie skorzystają z naszych usług?
GOOGLE ADS
Facebook umożliwia nam bardziej precyzyjne dotarcie do potencjalnych odbiorców. U niektórych z klientów korzystamy z obu form reklamowania się – ze względu na to, iż w świetny sposób można połączyć te dwie formy, zwiększając tym samym ilość pozyskiwanych klientów poprzez zaawansowane strategie, których również nauczysz się z tego kursu.
To jedyna taka okazja, by przetestować skuteczność naszych działań w tydzień
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszych strategii oraz autorskich metod reklamowych zachęcamy do odwiedzenia kilku artykułów w których poruszamy wspomniane kwestie:
Najszybsza Metoda Pozyskania Klientów Do Gabinetu Beauty w 2023 Roku
Jak z 350 zł Wygenerowałem 10 500 zł Przychodu Salonu w 30 DNI
Czy Reklama Usług Kosmetycznych Na Facebooku Jest Skuteczna?
Jak wygląda testowy tydzień?
Oferta dostępna dla 5 pierwszych zgłoszeń.