W dzisiejszym artykule przedstawię Ci konkretny model, który warto zastosować podczas obecnie ciężkiej sytuacji w naszym kraju, co przyczyni się do długofalowego rozwoju oferty Twojego obiektu. Instrukcję, którą zaraz poznasz opracowałem na przestrzeni ostatnich dni po to, by skondensować najważniejszą wiedzę w jedno miejsce tak, by pozwalało to na szybkie i sprawne poruszanie się w całym zakresie czynności, które warto aktualnie zacząć wdrażać w swój biznes. To marketingowe porady dotyczące rozwoju salonów kosmetycznych. Udostępniam Ci całą wiedzę z konkretnymi krokami do bezpośredniego wdrożenia w zupełności za darmo. Jako jeden z nielicznych marketerów wyspecjalizowanych w branży beauty w Polsce czuję się zobowiązany do tego, by pomagać na jeszcze większą skalę właścicielom salonów kosmetycznych i fryzjerskich.
Osobiście uważam, że to bardzo ważne, by tego okresu po prostu nie przespać. Oczywiście nie uważam, aby był to świetny okres utrzymywania płynności finansowej na stałym poziomie – bo to po prostu niemożliwe. Zupełnie tak samo jak szybkie zatrzymanie pandemii. Nie ma sensu skupiać się na sprawach, na które nie jesteśmy w stanie wpłynąć – nie otworzymy salonu, gdy z góry jest to zabronione. Widzę jednak pewną szansę na rozwój.
Poznaj mój autorski 3-ETAPOWY MODEL ROZWOJU
ETAP 1
1. Nadal nie masz czasu na ogarnięcie Social Media?
Co jak co, ale najczęściej spotykanym problemem wśród właścicieli gabinetów beauty jest brak czasu na samodzielne ogarnianie mediów społecznościowych. Stąd też bardzo często zlecają takie czynności jak publikacje postów zewnętrznym agencjom myśląc, że tym sposobem uzyskają lepsze wyniki. Dlaczego osobiście nie polecam takiego modelu współpracy oraz jakie alternatywy przyczynią się do uzyskania najlepszych rezultatów w postaci pozyskiwania nowych klientów? Przeczytasz o tym w moim artykule:
Bez zbędnego rozpisywania się – masz aktualnie dużo więcej wolnego czasu. Nie pracujesz w salonie, nie wykonujesz usług. Zadbaj więc o rzeczy, o które nie mogłaś zadbać ze względu na już wcześniej wspomniany brak czasu. Prawda jest taka, że większość modyfikacji, które zapewne potrzebujesz wykonuje się tylko raz.
Przepracuj ten okres, by później wejść na jeszcze lepszy poziom.
Poniżej przedstawiam Ci konkretne odnośniki, które pozwolą zadbać Ci o Twoje media społecznościowe. Dowiesz się jak sprawić, by Twoje treści były interesujące dla Twoich potencjalnych klientów, co przyczyni się do zwiększonego zainteresowania Twoimi usługami.
KROK I – MÓJ DARMOWY EBOOK
Ten poradnik to ponad 30 stron, które pozwolą Ci zrozumieć jak powinien funkcjonować skuteczny marketing usług kosmetycznych w Social Media. Wszystko zobrazowane jest na prawdziwych i praktycznych przykładach, dzięki czemu w prosty sposób możesz skopiować poznane w nim strategie. Kliknij poniższy przycisk, pobierz EBOOK’a i zapoznaj się z jego treścią w pierwszej kolejności.
KROK II – MÓJ DARMOWY SKRYPT DOTYCZĄCY FUNDAMENTÓW SOCIAL MEDIA
W drugiej kolejności polecam zapoznać się z plikiem w którym poznasz niezbędne zadania do wykonania, które pozwolą Ci na modyfikację Twoich mediów społecznościowych. To bardzo ważne, by zadbać o FUNDAMENTY. Niestety bardzo często są one strasznie zaniedbane, mimo tego, iż nie wymagają ciągłej pracy, a jednego konkretnego działania. Zadbaj o nie, a jeszcze bardziej zwiększysz potencjał pozyskiwania klientów właśnie poprzez Social Media.
Koniecznie pobierz ten plik po zapoznaniu się z powyższym EBOOK’iem. To świetne połączenie zobrazowanej wiedzy teoretycznej z konkretnymi instrukcjami co zmienić w pierwszej kolejności.
KROK III – UPEWNIJ SIĘ CZY WYKONAŁAŚ DOTYCHCZASOWE KROKI
A do tego użyj dwóch linków. Pierwszy z nich kieruje do artykułu przedstawiającego skuteczne działanie w obszarze prowadzenia Instagrama. Znów drugi przycisk przekieruje Cię do instruktażowego filmu dotyczącego fundamentów Fanpage. Gdy przejdziesz ten etap będziesz pewna, że niczego nie pominęłaś. W innej sytuacji nadrób brakujące elementy o których zapomniałaś.
Generalnie rzecz biorąc, jeśli aktualnie nie podejmiesz się poznanych zmian, które warto wdrożyć to nie zrobisz tego nigdy.
To Twoja decyzja. Ja tylko staram się przedstawić wskazówki w jak najbardziej przejrzysty i praktyczny sposób. Pokazuje Ci co możesz zmienić, jednakże ja tego za Ciebie nie zrobię. Możesz to ewentualnie konsultować ze mną, gdzie zawsze służę pomocą. Daję Ci wędkę, nie rybę.
Co publikować i jak angażować odbiorców podczas pandemii?
PRZYKŁADY POSTÓW WZBUDZAJĄCYCH AKTYWNOŚĆ
Jeśli nie wiesz jak stworzyć idealny profil Twojego idealnego klienta lub jak tworzyć posty w przód zgodnie ze wspomnianą BEAUTY KONTENT FORMUŁĄ to na samym końcu artykułu znajdziesz rozwiązanie dla siebie 🙂
ETAP 2
2. Popracuj nad lepszym przedstawieniem swojej oferty!
Musisz zdać sobie sprawę jak istotną rolę odgrywa dobrze sporządzona oferta. W gruncie rzeczy to bardzo często od niej ostatecznie zależy jaki procent potencjalnych klientów skontaktuje się z Tobą w celu umówienia wizyty. Jeśli masz gorzej sporządzoną ofertę od swojej konkurencji jesteś na straconej pozycji. Chciałbym przedstawić Ci kilka porad, które pozwolą Ci stworzyć ofertę usług, która dynamicznie zwiększy Twoją sprzedaż.
Miejsce umieszczenia oferty
1. Oferta w formie wideo w Social Media
3. Oferta w formie artykułu na blogu
4. Oferta na stronie internetowej
Najłatwiejszą formą umieszczenia swojej oferty jest skorzystanie z Social Media. Stąd też dwie pierwsze pozycje dają nam możliwość szybkiego umieszczenia oferty naszych usług, a mimo to nadal większość salonów jej nie ma. Do tego celu możesz wykorzystać zakładkę „USŁUGI / SKLEP”, dodatkowo możesz poświęcić jeden post na obszerne zobrazowanie Twoich usług, a możesz zrobić serie postów na temat poszczególnych usług. Ciekawą alternatywną, osobiście uważam, że jeszcze bardziej skuteczną – będzie umieszczenie materiału wideo gdzie o takiej ofercie salonu się wypowiemy. Polecam zrobić to w systemie 1 film = 1 usługa (bądź np. wszystkie usługi na cerę i w ten sposób to segregować). Ważne jest to, by zrozumieć, że OFERTA to nie tylko NAZWA ZABIEGU oraz CENA. Oferta ma oczywiście cel informacyjny i są to ważne elementy, jednakże oferta powinna sprzedawać. Musimy być tego świadomi, że naszą ofertę mogą zobaczyć różni, nowi odbiorcy – uwierzcie mi na słowo, że nie każdy zdecyduje się na wizytę tylko dlatego bo zobaczył post zawierający jedno zdanie i cenę. Musisz taką osobę poinformować co to za zabieg, jakie korzyści można z niego wyciągnąć (TO JEDEN Z NAJWAŻNIEJSZYCH PUNKTÓW OFERTY), zobrazować efekty u dotychczasowych klientów, przedstawić swój salon/ swoją markę osobistą. Zatrzymaj się tutaj i pomyśl nad tym jak możesz to wykonać w swoim przypadku 🙂
Najłatwiej sprzedawać osobom, które dotychczas już nam zaufały
Jednakże gdy mamy możliwości zadbania o zakładki na stronie internetowej lub napisania artykułu/ów dotyczących poszczególnych ofert to powinniśmy z tego skorzystać. Niesie to za sobą wiele pozytywnych aspektów. Między innymi umożliwia to przedstawienie oferty w jak najbardziej przejrzystym stopniu w jednym miejscu – to naprawdę kluczowe. Osoba wchodząca na zakładkę usługi, którą przedstawiamy może zapoznać się ze wszystkimi szczegółami, nie musi dodatkowo czegoś szukać – także zwiększamy tym swoje szanse na wywarcie pozytywnego wpływu u odbiorcy. Najprościej mówiąc to właśnie dzięki temu możemy domykać jeszcze więcej osób.
Dodatkowo gdy korzystamy z tej metody możemy korzystać z bardziej zaawansowanych reklam, które świetnie przekładają się na wyniki sprzedażowe. Charakteryzują się tym, iż są bardzo tanie, a jednocześnie bardzo skuteczne. Model ten polega na kierowaniu grupy docelowej na poszczególną zakładkę. Przykładowo gdy reklamuję zabieg X, który pomaga w walce ze zmarszczkami to kieruję właśnie na ofertę tej usługi. Mamy tutaj raczej pewność, że w taką reklamę wchodzą raczej tylko osoby, które chcą pozbyć się swojego problemu – co już pozwala nam na dotarcie do najbardziej zainteresowanych osób. A to dopiero początek.. Gdy już przykładowo zdobyliśmy kilka tysięcy wejść na taką ofertę to możemy teraz stworzyć reklamę remarketingową TYLKO I WYŁĄCZNIE do osób, które były na konkretnej zakładce/konkretnym artykule. Daje nam to pewność, że docieramy do osób, które rzeczywiście chciałyby walczyć ze swoimi zmarszczkami. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tej metodzie to niżej znajdziesz film w którym dokładnie to wyjaśniam.
Kolejnym plusem jest to, że jeśli mamy w salonie duży wachlarz usług – możemy mieć pewność docierania do osób, które odwiedzają poszczególne zakładki na stronie internetowej. Czyli mamy pewność, że reklamą promocyjną na zabieg np. makijażu permanentnego brwi, nie będziemy docierać do osób, które ostatnio wchodziły i były zainteresowane ofertą np. fryzjerstwa.
Schemat dobrej oferty w postaci artykułu:
ETAP 3
3. Stwórz i zaplanuj swoje kampanie reklamowe z wyprzedzeniem!
Co jak co, ale to właśnie w tym zakresie mogę Ci pomóc najbardziej. Jeśli mnie już znasz zapewne wiesz, że główną dziedziną moich działań są płatne reklamy Facebook Ads. To właśnie wykorzystując tą formę reklam pozyskuje na co dzień nowych klientów moim kontrahentom prowadzącym salony kosmetyczne / fryzjerskie na terenie Polski oraz UK.
Dodatkowo postanowiłem nagrać i podzielić się z Tobą darmową lekcją na temat tego jakie reklamy aktualnie mają największy sens i przyczynią się do wygenerowania najlepszych rezultatów. W tym filmie:
1. Wyjaśnię Ci dlaczego reklama na Facebooku to coś więcej niż zwykłe „promowanie postów”
2. Przedstawię konkretne 5 schematów reklam, które aktualnie działają fenomenalnie
3. Dowiesz się dlaczego warto NAWET PODCZAS PANDEMII zainwestować choć trochę w Facebook Ads
4. Poznasz plan działania, który pozwoli Ci stworzyć skuteczne reklamy!
Jak pozyskiwać nowych klientów reklamą na Facebooku?
BONUS!
Tak jak też wspominałem na samym początku wszystkie powyższe wskazówki wręczam Ci całkowicie bezpłatnie. Tak, mi również zależy na tym, by Twój beauty biznes mógł wrócić na dobre obroty 🙂 Mimo to dla osób, którym zależy na jeszcze szybszym rozwoju przez ten okres oraz przede wszystkim posegregowanej wiedzy na temat skutecznej reklamy usług kosmetycznych & fryzjerskich na Facebooku oraz Instagramie przygotowałem coś specjalnego.
Jeśli chcesz wykorzystać ten czas i nauczyć się jak samodzielnie prowadzić reklamy na Facebooku oraz Instagramie, które będą generować nowych klientów to właśnie dla takich osób stworzyłem KURS ONLINE – SKUTECZNA REKLAMA USŁUG KOSMETYCZNYCH NA FACEBOOKU I INSTAGRAMIE
Dostęp do kursu online możesz uzyskać za symboliczną stówkę. Tak, to nie żart – oferuje Ci ten kurs w cenie 100 zł
UWAGA! Ta cena obowiązuje do 19.04.20. Po tym okresie kurs będzie można zakupić w cenie 200 zł do 26.04.20. Po tych terminach cena regularna kursu będzie wynosić 350 zł.
Jeśli uważasz, że ten artykuł jest dla Ciebie wartościowy to pomyśl ile wiedzy i konkretów dostaniesz ode mnie kupując dostęp do kursu. Kupując to szkolenie wspierasz również nas, a dodatkowo rozwijasz dzięki temu umiejętności reklamowania Twoich usług. To nic innego jak relacja WIN-WIN 🙂