You are currently viewing 8 Sposobów Na Pozyskanie Większej Ilości Klientek Na Makijaż Permanentny

8 Sposobów Na Pozyskanie Większej Ilości Klientek Na Makijaż Permanentny

W dzisiejszym artykule przedstawię Ci 8 skutecznych strategii dzięki którym zaczniesz pozyskiwać większą ilość klientek na usługę makijażu permanentnego nawet w pierwszym tygodniu od zastosowania poniższych metod!

Prowadząc Social Media salonu oferującego usługę makijażu permanentnego mamy idealną okazję, by zbudować zaufanie wśród potencjalnych klientek. Naszym głównym celem nie powinna być tutaj bezpośrednia sprzedaż, a budowa relacji oraz wizerunku eksperta w oczach naszych odbiorców. Takie podejście pozwoli Twojej firmie na sprawne poruszanie się w świecie Internetu, stale pozyskując nowe klientki. W tym artykule zamierzam nauczyć Cię jak skutecznie zwiększyć rozpoznawalność Twojego Salonu lokalnie oraz przestrzec Cię przed najczęściej popełnianymi błędami, które uniemożliwiają proces pozyskiwania zadowalającej ilości nowych klientek.

Marketing Online vs Marketing Standardowy

Owszem, jeszcze lat temu 10 wcale nie potrzebowaliśmy reklamy w Internecie, a jak już ją mieliśmy to przynosiła ona mierne rezultaty porównując ją do np. baneru w centrum miasta. Jednakże czasy zmieniły się diametralnie, a Marketing Online stał się jednym ze skuteczniejszych sposobów zapełniania swojego grafiku. Dlaczego? Ponieważ to właśnie w tych miejscach możesz spotkać swoich klientów. Kto z nas nie używa Facebook’a, Instagram’a, czy YouTube? No właśnie..

Internet to niedocenione miejsce do pozyskiwania klientów.

Nie ma co ukrywać, że nadal istnieje przekonanie nakierowujące na to, iż wszelkiego rodzaju platformy społecznościowe są wykorzystywane w celach czysto rozrywkowych. Oczywiście większość osób z tego też powodu używa Social Media, ale my jako przedsiębiorcy możemy tak naprawdę tylko na tym skorzystać.

 

Ponadto często spotykając się z nowo poznaną Linergistką słyszę, że w jej przypadek jest „specyficzny” i reklamy na Facebooku się nie sprawdzają. Często wiąże się to z wydaniem konkretnej sumy pieniędzy w reklamy, jednakże również ze sporą ilością najczęściej popełnianych błędów, które niestety uniemożliwiają wyciągniecie pełnego potencjału płatnych działań w mediach społecznościowych. W sytuacji gdy chcesz poznać błędy, których powinnaś kategorycznie unikać jeśli zależy Ci na stałym pozyskiwaniu nowych klientek koniecznie zapoznaj się z dalszą częścią artykułu.

Bądź tam gdzie znajdują się Twoi Klienci.

Jeśli aktywnie prowadzisz swoje konta społecznościowe zwiększasz swoje szanse na to, że człowiek po drugiej stronie ekranu skorzysta z Twojej oferty. Z tego powodu warto prowadzić swoje konta społecznościowe. Nawet w sytuacji w której dziś nie mamy problemu z odpowiednią ilością zapisów to i tak powinniśmy zadbać o swoje Social Media. Zapewniając sobie tym samym spokojną głowę na przyszłość, jeśli miałby wydarzyć się jakiś kryzys. Mając swoją aktywną publiczność zebraną w jednym miejscu masz dużo większe szanse na odbudowanie się, nawet gdy przyjdzie Ci tego dokonać od zera. Zostawmy jednak czarny scenariusz na boku i przejdźmy do konkretów, które pozwolą Ci zbudować potężną markę Online oraz pozyskać nową sieć klientów. [Powyższy tekst został napisany na początku 2019 roku, więc jak można po czasie zauważyć wspomniany czarny scenariusz był stosunkowo blisko tamtej chwili]

ZAPISZ SIĘ NA DWUMIESIĘCZNĄ, BEZPŁATNĄ AKADEMIĘ MARKETINGU DLA LINERGISTEK!

Dlaczego Twój Salon POWINIEN Korzystać z Marketingu Online?

8 Skutecznych Sposobów Pozyskiwania Nowych Klientek Na Makijaż Permanentny

1. Buduj wizerunek Eksperta.

Kiedy klientka decyduje się na wykonanie makijażu permanentnego w naszym salonie? Wtedy gdy w wystarczającym stopniu nam zaufała. Powinno więc zależeć nam na pokazywaniu siebie oraz swojego Salonu w jak najlepszym świetle. Świetnie sprawdzą się tutaj artykuły tematyczne, które będą pomagać potencjalnym klientkom z przezwyciężeniem pewnych obaw, czy obiekcji związanych np. z bólem, efektem końcowym, ceną, bezpieczeństwem. Uświadamiając oraz edukując swoją publiczność na dany temat stajemy się dla nich ekspertami, co jednocześnie buduje silną relację pomiędzy nami, a osobami oglądającymi. W przypadku, gdy osoba ta zdecyduje się skorzystać z usługi zrobi to u nas. Dlaczego? Bo to my jej pomogliśmy, bo to my pokazaliśmy jej efekty naszej pracy i to my zaprosiliśmy ją na pierwszą konsultację. 

 

Content Marketing Linergistki powinien opierać się na publikowaniu interesujących treści dla naszej widowni. To nic innego jak dzielenie się wskazówkami ze swoją publicznością, która ich potrzebuje. Tutaj nasuwa się jeden z większych błędów tego typu miejsc udzielających się w Social Media. Ciągłe publikowanie ofert sprzedażowych. Nie chodzi o to, by nie publikować ofert, jak najbardziej można to robić. Jednakże zdecydowanie nie powinny one przekraczać 30% naszych wszystkich działań w Internecie. Za każdym razem podczas publikacji zastanów się, czy aby na pewno nie niszczy to zdrowych proporcji Twojego Fanpage. Oglądanie na okrągło tych samych promocji na makijaż permanentny w żadnym wypadku nie jest atrakcyjne – z reguły częściej kończy się to decyzją o unfollow, aniżeli skorzystaniem z naszej pomocy. Dodatkową istotną kwestią jest fakt, iż robi to większość profili z Twojej branży, wykorzystaj to i wyróżnij się z tłumu.

Jeśli nie wiesz co publikować jako Linergistka koniecznie zapoznaj się z artykułem –

2. Zadbaj o swój Fanpage i Instagram

Facebook to potęga jeśli chodzi o dostępne możliwości promocji swojego biznesu. Jeśli jesteś specjalistą w swoim fachu to Fanpage jest idealnym miejscem na wizytówkę efektów Twojej pracy. W sytuacji w której zainteresowana osoba makijażem permanentnym wejdzie na Twój profil i zobaczy świetne rezultaty oraz wysoką jakość to automatycznie zbudujesz sobie wiarygodność w oczach takiej osoby. Oczywiście nie ma co ukrywać, że branżowych profili z Twojej Branży jest naprawdę wiele. Co nie zmienia faktu, że większość z nich popełnia podstawowe błędy uniemożliwiające rozwój ich Salonów. Zgadza się, również ten aspekt możesz przekuć na Twoją korzyść i lokalne zwycięstwo nad swoją konkurencją.

Jeśli zależy Ci na tym, aby przedstawiona wiedza była w pełni dostosowana do biznesu linergistki zapoznaj się z moją książką.

3. Oferta, sposobem na DRASTYCZNE zwiększenie sprzedaży

Dobra Oferta – najczęściej ten aspekt leży całkowicie. Dobra oferta to nie grafika przedstawiająca usługi i ceny, które świadczysz. Owszem, dobra oferta powinna zawierać takie przedstawienie również, jednakże powinna być to tylko część CAŁEJ OFERTY. Gdy marketingiem przyciągniesz konkretną ilość nowych osób to połowa sukcesu za Tobą. Jednakże co teraz? No właśnie. Udało się PRZYCIĄGNĄĆ UWAGĘ, teraz musisz zrobić wszystko, by tą uwagę ZATRZYMAĆ. A nie ma nic ważniejszego w sytuacji takich usług, aniżeli dobrze sporządzona OFERTA!  Jeśli Twoja oferta składa się z jednego posta na Facebooku to robisz coś źle. 

6 elementów oferty, która zwiększy Twoją sprzedaż!

4. Wykorzystaj moc płatnej reklamy Facebook Ads.

Co w sytuacji w której powiedziałbym Ci, że możesz zainwestować niewielki budżet reklamowy, by wyświetlać się wszystkim potencjalnym klientkom? Co więcej, lokalnym mieszkańcom, którzy są zainteresowani tego typu usługami! To właśnie podstawowy element wyróżniający Facebook Ads od tradycyjnych form reklamy. Możemy nie wyświetlać się każdemu, tylko osobom potencjalnie zainteresowanym. Nie pokazujemy się losowym osobom, a osobom, które z większym prawdopodobieństwem skorzystają z naszej oferty. Co więcej mamy statystyki, dzięki którym jesteśmy w stanie określić skuteczność konkretnych reklam, co pozwoli nam ocenić które działania przynoszą efekt, a które należy wstrzymać, bądź zmodyfikować.

 

 

 

Jak miesięcznie pozyskiwać 5,10,30 nowych klientek?

W sytuacji w której nie korzystamy z płatnych kampanii nie dajemy sobie nawet możliwości na to, by dowiedziały się o naszych usługach całkowicie nowe osoby, co oczywiście utrudnia proces ciągłego pozyskiwania nowych rezerwacji. Jest to najważniejszy element głównie ze względu na skuteczność przyciągania nowych klientów. Już samą reklamą jesteśmy w stanie pozyskiwać większe zainteresowanie wśród odbiorców na reklamowane usługi, a co za tym idzie zacząć pozyskiwać pierwszych klientów właśnie tą metodologią.

W książce Marketingowa Biblia Linergistek znajdziesz także wszystkie informacje na temat płatnych Reklam Facebook Ads

Jeśli potrzebujesz gotowej strategii działania i planu marketingowego to koniecznie obejrzyj poniższy webinar!

5. Stwórz dobrą stronę Internetową.

Przejrzysta i czytelna strona to MUST HAVE dobrze prosperującego Salonu Beauty. Powinna zawierać wszystkie niezbędne informacje dla potencjalnego klienta. Począwszy od informacji na temat wykonywanych usług, po cennik, czy przedstawienie zespołu wykonującego zabiegi w Twoim Salonie. Pamiętaj, by Twoja strona nie była zbyt krótka lub w żadnym wypadku zbyt długa. Żadna z tych wersji nie sprawdzi się dobrze. Nie używaj specjalistycznych słów, których może nie zrozumieć Twój odbiorca. Posługuj się jasnym, a jednocześnie profesjonalnym językiem. Warto umieścić na stronie najczęściej wyszukiwane frazy przez Twoich potencjalnych klientów, co poprawi darmowe pozycjonowanie i zwiększa szansę na częstsze odwiedzanie naszej witryny. Wystrzegaj się stockowych zdjęć! To robi większość Salonów. Wyróżnij się i wykonaj swoją profesjonalną sesję zdjęciową pokazując swój gabinet i swoich pracowników. Od razu zwiększy to Twoją wiarygodność w oczach osoby przeglądającej Twoją stronę. Responsywność ponad wszystko. Zadbaj o to, by Twoja strona mogła się przejrzyście wyświetlać na wszelkiego rodzaju urządzeniach.

Z doświadczenia wspomnę, że większość dotychczasowych zapisów Online generowane jest poprzez urządzenia mobilne.

6. Google Ads

Nie ma co ukrywać, że reklama w Google jest także czymś na co powinniśmy zwrócić uwagę. Dlaczego? Głównie ze względu na to, iż przedstawiamy swoją reklamę (kierującą do strony internetowej) osobom, które wyszukują konkretną frazę. Oznacza to, że możemy pokazywać się osobom, które zastanawiają się nad wykonaniem makijażu permanentnego i szukają salonu, który w pełni zaspokoi ich potrzebę. 

Świetnym rozwiązaniem jest połączenie tych dwóch form reklamowych (FACEBOOK ADS + GOOGLE ADS), ze względu na chociażby możliwość późniejszego docierania do osób, które odwiedziły Twoją witrynę, bądź konkretną na niej zakładkę np. ofertę. Dzięki takiemu działaniu ponownie docieramy do osób, które są bliskie podjęcia decyzji i tylko od nas zależy czy odpowiednio zachęcimy je do skorzystania z naszej usługi.

Pamiętaj jednak, że większość stron internetowych nie wyróżnia się w żaden sposób oraz nie zawiera elementów perswazyjno-sprzedażowych, co niestety działa niekorzystnie na efektywność tego typu rozwiązań. Dlatego też bardzo często osoby nie decydują się na stronę, gdyż z góry odbieranie jest to jako coś co jest nieefektywne. Dlatego nie twórz zwykłej, sztampowej strony, postaw na stronę która zwiększy Twoją sprzedaż.

Samo rozliczanie z Google jest również bardzo uczciwe, gdyż płacimy za przekierowanie osoby na naszą stronę. 

7. Stwórz film promujący.

Co powinien przedstawiać taki materiał wideo?

Świetnie zbuduje to postrzeganie Ciebie jako Eksperta w swojej dziedzinie w oczach potencjalnych klientek, co korzystnie wpłynie na Twoją autentyczność oraz poczucie zaufania w Twoim kierunku.

 

Nie ma co ukrywać, że film oddaje więcej pozytywnych emocji i autentyczności niż zwykłe zdjęcie z opisem. Dodatkowo wykorzystując fakt wszelkich algorytmów nastawionych na format wideo możemy skorzystać z płatnych kampanii reklamowych Facebook Ads, by zbudować silną rozpoznawalność lokalną niewielkim kosztem. Jeśli masz tylko możliwość zacznij nagrywać więcej filmów. Może to być:

8. Wykorzystaj inne platformy i bądź liderem w Twoim mieście

Odnajdujesz się z nagrywaniu materiałów wideo, a jednocześnie zależy Ci na tym aby to właśnie Ciebie i Twój salon wybierały potencjalne klientki? Koniecznie zastanów się nad rozpoczęciem prowadzenia swojego kanału na YouTube. To naprawdę świetne i idealne miejsce na którym możesz zbudować społeczność, a w późniejszym etapie przekuć to na coraz większe zainteresowanie Twoimi usługami. Pamiętaj, że powinnaś się wyróżnić nad swoją konkurencją. Oni tego nie robią? Właśnie dlatego Ty zacznij dzielić się interesującymi tematykami, które zaciekawią i przykują uwagę potencjalnych klientek.

 

Jeszcze innym przykładem tego typu miejsc jest sam TikTok. Stosunkowo młoda platforma, jednakże to właśnie dzięki temu największe szanse na szybkie „przebicie się” jest właśnie tam. Nie myśl kategorią stereotypów mówiących, iż tam są same dzieci lub osoby młode przebywające tam tylko i wyłącznie w celach rozrywkowych. Masz szanse zbudować społeczność (i to całkowicie bezpłatnie!), której później możesz sprzedawać swoje usługi. Tylko od Ciebie zależy czy mimo niezadowalającej ilości klientek zrobisz coś z tym, czy będziesz bezczynnie patrzyć jak prężnie rozwija się Twoja konkurencja. 

Jak ze 190 zł budżetu reklamowego wygenerowałem 28 000 zł przychodu dla Linergistki?

Chcesz skorzystać z mojej pomocy?

Dziękuję za przeczytanie całego artykułu. W sytuacji w której potrzebujesz profesjonalnej pomocy w zakresie prowadzenia swoich kampanii reklamowych możesz odezwać się do mnie i wspólnie obierzemy najlepszą dla Ciebie możliwość. W mojej ofercie znajdziesz usługę pełnego zlecenia prowadzenia płatnych kampanii reklamowych, jak i możliwość przeszkolenia się (online) z tego zakresu, dostając jednocześnie gotowe schematy reklamowe. Jeśli jesteś chętna kliknij poniższy przycisk i wyślij mi wiadomość.

Zapraszam Cię również do innych miejsc, w których dzielę się wiedzą!

530 077 816

Jeśli interesuje Cię rozwój w branży PMU to koniecznie odwiedź strefę linergistki, na której znajdziesz mnóstwo bezpłatnych materiałów.

Dodaj komentarz