You are currently viewing DWIE SKUTECZNE Metody Płatnych Reklam na Facebooku dla Salonów Beauty

DWIE SKUTECZNE Metody Płatnych Reklam na Facebooku dla Salonów Beauty

Chciałabyś rozpocząć kampanię reklamową swojego salonu kosmetycznego lub fryzjerskiego na Facebooku, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Nie wiesz od czego zacząć, ale cały czas oczekujesz efektywnych rezultatów i marzysz o maksymalizowaniu swoich zysków oraz pozyskiwaniu ogromnej rzeszy klientów? Tworząc swoje reklamy, możemy zdecydować się na jedno z dwóch podejść, które wyróżniam, jeśli mowa o kampaniach reklamowych Facebook ADS. Dziś mocno przybliżę Ci ten temat i pokażę 2 Sprawdzone Metody Płatnych Reklam Na Facebooku!

W pierwszym podejściu wyróżniamy kampanie reklamowe, reklamy bezpośrednie oraz kampanie reklamowe składające się z Lejka Sprzedażowego. Opierają się one na procesie marketingowym, który będzie prowadził klienta docelowego wybranego z grupy docelowej przez różne reklamy

RÓŻNICA POMIĘDZY PODEJŚCIAMI

W pierwszej metodzie, w pierwszym podejściu, gdy mowa o bezpośrednim ściąganiu odbiorców tworzymy jedną kampanię reklamową i ona ma na celu – w sumie zasadniczo już wszystko! Musi przyciągnąć uwagę nowych odbiorców, musi ich zatrzymać, oraz musi na samym końcu wzbudzić coś by ten odbiorca, który z tą reklamą się zapoznał, skontaktował się z nami. Wszystkie zadania, które skuteczna kampania reklamowa ma wygenerować, ma pozyskać – musi być to wszystko zawarte w jednej kampanii reklamowej podczas na przykład przedstawienia jednej kreacji reklamowej.

Jest to zadanie utrudnione, z tego powodu, iż grupy docelowe dzielą się chociażby na te osoby, które nas już dotychczas znają, na te osoby które totalnie jeszcze nie mają pojęcia o naszym istnieniu, o oferowanych przez nas usługach,,,

Minusem tej strategii jest to, że raczej cały czas dociera się do osób komunikatami, które są o wszystkim i o niczym. Jednakże, nie oznacza to, że nie ma to swojego zastosowania, ponieważ można odpowiednio stworzyć kampanię reklamową wykorzystując metodę bezpośrednią, która odpowiednio przyciągnie uwagę, która odpowiednio zainteresuje odbiorcę, która wzbudzi czynność, jaką będzie na przykład napisanie do nas wiadomości. Można to wszystko zastosować- należy opierać się tutaj o model skutecznego obrazu/nagłówka reklamowego i interesującego tekstu reklamowego,  który będzie opierał się o język korzyści. 

Jeśli mowa o drugim podejściu, czyli procesie marketingowym, który będzie opierał się o docieranie do naszej grupy docelowej różnymi komunikatami, czyli, osobno kampania reklamowa będzie skierowana do dużej grupy odbiorców by przyciągnąć uwagę dzięki czemu nie musimy skupiać się w jednej kampanii reklamowej na tym, by o wszystkie te trzy najważniejsze elementy przyciągnięcia uwagi zatrzymania i skontaktowania się z nami zadbać, ponieważ możemy to zrobić etapowo!

PIERWSZY ETAP

Pierwsza reklama może być skierowana tylko i wyłącznie w celu przyciągnięcia większej uwagi grupy odbiorców.  Musimy zainteresować odbiorcę żeby wszedł on w taki komunikat reklamowy, czyli przykładowo może to być przekierowanie na artykuł, czy też informacje dotyczące zabiegu – ale nie informującą oczywiście o zabiegu, tylko przedstawioną informację w interesujący dla odbiorcy sposób.

DRUGI ETAP

W drugim etapie możemy skierować reklamy tylko i wyłącznie do osób które po pierwszym etapie wykazały duże zainteresowanie. Jest to mocno ze sobą połączone i już nie docieramy na przykład do wszystkich komunikatem reklamowym, tylko docieramy do osób które wykazały zainteresowanie  już po pierwszym etapie reklamowym. Przykładowo były na takiej ofercie, były na takim artykule do którego też kierowaliśmy dzięki czemu w drugim etapie kierujemy mocno reklamę do zaawansowanej grupy odbiorców i ta reklama już może mieć inny cel- zainteresować. Może ona polegać na tym, że znów będziemy docierać do tych osób podobnym komunikatem reklamowym, który edukuje, bądź też pokazuje, przedstawia efekt konkretnej usługi. Musimy jeszcze bardziej zainteresować i zatrzymać uwagę odbiorcy, który zareagował już na pierwszy etap! 

TRZECI ETAP

W trzecim etapie skupiamy się na elemencie Call to action!- wezwanie do działania! Czyli możemy wyciągnąć sobie z tej na początku, dużej grupy docelowej, która przykładowo będzie nam składała się z wszystkich osób, to po pierwszym etapie mogliśmy już wyciągnąć zainteresowanych odbiorców, do nich docierał już komunikat drugi, etap drugi, a w sytuacji gdy docieraliśmy już etapem drugim, możemy sobie jeszcze bardziej zawęzić grupę odbiorców! Na przykład do najmocniej zawężonej grupy już kierować tylko i wyłącznie etap trzeci, dzięki czemu każdy z kolejnych etapów jest coraz tańszy, jeśli chodzi o koszty reklamowe, no i coraz bardziej jest to zawężone jeśli chodzi o grupę docelową! Stosujemy tutaj wezwanie do działania, czyli naszym celem jest, aby odbiorca skontaktował się z nami, umówił na wizytę, usługę z rabatem, czy chociażby konsultację!

INDYWIDUALNA WSPÓŁPRACA

PODSUMOWUJĄC...

W skrócie, wyróżnić możemy dwie możliwości tworzenia kampanii reklamowych. Możliwość tworzenia bezpośrednich kampanii reklamowych, które zasadniczo muszą już na tym etapie przyciągnąć uwagę, zatrzymać uwagę i wzbudzić na tyle zainteresowanie odbiorcy, który taki komunikat reklamowy widzi, by skontaktował się z nami, żebyśmy pozyskali Leada/kontakt tej osoby- przykładowo kontakt telefoniczny, kontakt z Messengera czy też jakakolwiek inna forma przekazu, skontaktowania lub połączenia się z nami. 

Potrzebuję płatnych reklam w Social Mediach

Drugie podejście opiera się na stworzeniu Lejka Sprzedażowego, dzięki czemu możemy zawężać swoją grupę docelową do osób najbardziej zainteresowanych. Każdy etap kampanii ma inny cel! Dzięki temu możemy skupić się w osobny sposób na tak ważnych elementach jakimi są:

Jeśli mowa o moim podejściu do tej kwestii, osobiście używamy w firmie tych dwóch metod, dwóch podejść. Jednakże jeśli chodzi o długoterminowe pozyskiwanie wysokiej jakości klientów, żeby zwiększyć też swoją sprzedaż usług, koniecznie zadbajmy o metodologię nr 2, czyli proces Lejka Sprzedażowego! Dzięki niej będziemy mogli generować jeszcze lepsze rezultaty długoterminowo!

Jeśli chcesz posłuchać o powyższych informacjach w formacie wideo- Stworzyłem Film, W Którym Wszystko Wyjaśniam!

Z LEJKIEM SPRZEDAŻOWYM IDEALNIE FUNKCJONUJE MOJA AUTORSKA BEUATY KONTENT FORMUŁA, O KTÓREJ DOWIESZ SIĘ Z GŁÓWNEGO ARTYKUŁU O FANPAGE, DO KTÓREGO ZAPRASZAM PONIŻEJ!

Chcesz poznać DZIAŁAJĄCE wskazówki, które pozwolą rozwinąć Twój Fanpage?

STWORZYŁEM ARTYKUŁ, KTÓRY JEST KOMPENDIUM WIEDZY W ZAKRESIE EFEKTYWNYCH DZIAŁAŃ NA FACEBOOKU

Zapraszam Cię również do innych miejsc, w których dzielę się wiedzą!

530 077 816

Dodaj komentarz