You are currently viewing Jak Zwiększyć Sprzedaż Pakietów Modelowania Sylwetki?

Jak Zwiększyć Sprzedaż Pakietów Modelowania Sylwetki?

Prowadzisz gabinet beauty & spa i zastanawiasz się jak zwiększyć sprzedaż? Zależy Ci na tym, aby pozyskiwać więcej klientów? Jeśli chcesz dowiedzieć się jak poradzić sobie z wcześniej wspomnianymi kwestiami i znaleźć najskuteczniejszy model działania, to świetnie się składa, gdyż w tym artykule wszystko Ci przedstawię.

Na potrzeby tego artykułu, skupimy się na przedstawieniu całej tematyki na przykładzie usług modelujących sylwetkę. Jednakże gdy zależy Ci na zwiększeniu sprzedaży innych usług – wiedz, że poznane tu schematy także Ci w tym pomogą.

Identyfikacja źródła problemu

Nie każdy przypadek jest taki sam. 

Nie w każdym przypadku potrzeba tego samego. 

Problem ze zwiększaniem sprzedaży niekoniecznie ma zawsze swoje główne źródło w procesie pozyskiwania nowych klientów. 

Główny problem może mieć także swoje źródło np. w słabym poziomie domknięć w kwestii sprzedaży pakietów. 

Jednakże..

Z mojego doświadczenia wynika, że w przypadku gabinetów, które świadczą usługi modelujące sylwetkę ZDECYDOWANA WIĘKSZOŚĆ ma przede wszystkim PROBLEM z PROCESEM POZYSKIWANIA NOWYCH KLIENTÓW.

Wiedząc to, statystycznie jestem też w stanie pomóc Tobie i właśnie na tym mi zależy.

3 Filary Sukcesu Sprzedaży

Gdy odpowiednio zadbasz o wszystkie 3 filary, GWARANTUJĘ CI, że dzięki tej metodologii zwiększysz swoje wyniki sprzedażowe.

Jak więc możesz zauważyć, w 3 najważniejszych filarach znajduje się system pozyskiwania nowych klientów i to właśnie tym tematem się zajmiemy.

UWAGA!

Posiadając niedociągnięcia w którymkolwiek obszarze, narażamy się na niewykorzystywanie pełnego potencjału sprzedażowego!

Odbierz Bezpłatny Poradnik

Poradnik zawiera aż 42 strony!

Gotowe strategie do wdrożenia!

Dochodowe kampanie moich klientów!

Wskazówki i strategie zawarte w tym poradniku możesz także zastosować w przypadku innych usług.

System Pozyskiwania Nowych Klientów

Jeśli zastanawiasz się jak znaleźć swoich IDEALNYCH klientów, to właśnie metoda, którą Ci tutaj przedstawię jest jedną z najlepszych technik, które można w tym celu stosować. 

Ponadto można to niemalże w pełni zautomatyzować! 🤖 

Zanim jednak zaczniemy wszystko omawiać, musimy zacząć od fundamentów. 

Na czym musimy skupić się, jeśli chcemy aby potencjalni klienci mogli nas znaleźć? 

1. Zwiększać widoczność | Przyciągać uwagę nowych pot. klientów.

2. Zwiększać odsetek sprzedaży, poprzez mądre wdrożenia.

To TYLKO TYLE, a jednocześnie AŻ TYLE.

2 najważniejsze segmenty online w celu zwiększania widoczności:

1. Wyszukiwarka Google

2. Social Media

Poniżej przedstawię Ci szczegółowo jak czerpać korzyści działając w tych dwóch segmentach.

Jak Pozyskiwać Klientów z Google?

Zaczniemy od segmentu Google. 

Dlaczego? 

Gdyż od lat jest w tej branży zaniedbywany, a drzemie w nim ogromny potencjał. 

Każdego dnia, potencjalni klienci na różne usługi, na różne produkty szukają ich za pośrednictwem wyszukiwarki Google 🔍 

Nie jest inaczej w przypadku usług modelujących sylwetkę, co przedstawię Ci na przykładzie kilku zabiegów poniżej ⤵

A to oznacza, że rocznie w Poznaniu wyszukiwana jest średnio:

10 560 razy – fraza „endermologia”

8640 razy – fraza „kriolipoliza”

10 560 razy – fraza „lipoliza iniekcyjna”

10 560 razy – fraza „cellulit”

Sporo, prawda?

A co gdy teraz Ci powiem, że jeśli dotychczas, potencjalni klienci wpisywali te frazy i nie widzieli w wyświetlonych możliwościach Twojej firmy, to tak naprawdę większość z tych osób zostało klientami Twojej konkurencji? 🤯

Czym charakteryzuje się grupa pot. klientów, która szuka takich fraz kluczowych w Google jak: “nazwa usługi + lokalizacja”? 

Tym, że są bliscy podjęcia zakupu. Są na ostatnich etapach ścieżki zakupowej. 

Często szukają idealnego miejsca, gdzie wykonują daną usługę. 

Dlatego też zadbanie o swoją widoczność w Google to podstawa! Często zdarza się, że samo wdrożenie tego elementu pozwala nawet kilkukrotnie zwiększyć sprzedaż 💸

Wykonaj Test!

Chcesz sprawdzić czy w Twoim przypadku nie występuje problem braku docierania do pot. klientów w Google?

1. Wejdź w google 

2. Napisz nazwę Twojej usługi np. endermologia 

3. W ramach pewności dopisz miejscowość, w której działasz Np. endermologia poznań

Jeśli nie ma Twojej firmy w top 6 / 8 wynikach, na tak podstawowe frazy, które wpisują pot. klienci – to wiedz, że do tej pory każdego dnia straciłeś potencjał pozyskania tych osób.

Jak to naprawić?

Kanały sprzedażowe w wyszukiwarce Google:

👉 Strona internetowa 

👉 Wizytówka Google 

👉 Inne np. Booksy [często “top 20 z booksy” znajduje się na 1 stronie w google]

[Reklama – jeśli zastanawiasz się nad wdrożeniem Booksy do swojego gabinetu, to skorzystaj podczas rejestracji z kodu promocyjnego “HABRZYK”, dzięki któremu otrzymasz 3 miesiące za darmo!]

Wracając do najważniejszego.

Co Ci ze strony, wizytówki – skoro mimo, że ją masz to nikt jej nie widzi gdy wpisuje w google nazwę usług, które świadczysz?

Musisz postawić na sprytny system optymalizacji swojej pozycji w Google. 

Dzięki temu nowi potencjalni klienci zaczną dowiadywać się o Twojej firmie każdego dnia.

Jak to zrobić?

1. Optymalizacja | Seo | Pozycjonowanie 

2. Google Ads

To tak naprawdę 2 rozwiązania, które masz do dyspozycji. 

👉 Pierwsze z nich jest świetnym sposobem, które polecam wdrożyć do swojego marketingu, jednakże na efekt najczęściej trzeba czekać. 

👉 Druga metoda pozwala na wyświetlanie Twojej firmy wysoko w rankingu Google od razu po uruchomieniu reklam. 

Najbardziej polecam łączenie tych dwóch metodologii.

Jaką strategię obieramy działając w Google Ads?

Jeśli masz usługi lokalne, to wręcz MUST HAVE, aby nowi potencjalni klienci “wpadali” do Twojego lejka. 

Nie wpadną do Twojego, to wpadną do lejka konkurencji.

🎁 [prezent]

Ponadto gdy chciałabyś/chciałbyś zlecić nam prowadzenie działań reklamowych w Google, to jeśli jeszcze nie korzystało się z tej formy reklamowej, to wpiszemy specjalny kod i odbierzesz dzięki temu 1200 zł DARMOWEGO BUDŻETU reklamowego, który wykorzystamy dla Twojej firmy 🙂

Jak pozyskiwać klientów z Social Media?

Do dyspozycji mamy takie platformy, jak:

1. Facebook

2. Instagram

3. Tik Tok

4. YouTube

Najczęściej spotykanym połączeniem jest Fanpage i Instagram. 

Nie ukrywamy jednak, że lubimy także lokalny rynek naszych klientów przejmować poprzez wykorzystanie innych platform, jak np. YouTube i Tik Tok. 

Jednakże w tej analizie skupimy się na połączeniu podstawowym, czyli Fanpage&Instagram.

PROWADZENIE SOCIAL MEDIA ≠ TWORZENIE PŁATNYCH REKLAM

PROWADZENIE SOCIAL MEDIA ≠ DOCIERANIE DO NOWYCH POTENCJALNYCH KLIENTÓW

 

Gdy problem ze zwiększeniem sprzedaży tkwi w dostarczeniu do gabinetu zbyt małej ilości potencjalnych klientów, to prowadzenie social media poprzez publikowanie postów w 99,99% nie rozwiąże tego problemu.

Prowadzenie Social Media = Podtrzymywanie relacji z odbiorcami, którzy śledzą profil, edukacja tych odbiorców.

Płatne reklamy = Zwiększanie widoczności gabinetu, docieranie do nowych potencjalnych klientów.

Te dwa działania różnią się od siebie diametralnie i zasadniczo mają za zadanie spełniać zupełnie inne cele marketingowe. 

Co w żadnym wypadku nie oznacza, że prowadzenie social mediów jest nieistotne!

Jest i to bardzo.

Jednakże należy wiedzieć, że spełnia ono zupełnie inny cel od np. docierania do nowych potencjalnych klientów.

Wykonaj Test!

Wejdź na swój firmowy profil [Instagram lub Fanpage] i zobacz zasięg swojego ostatniego opublikowanego posta. 

Porównaj wynik z ilością osób, która obserwuje Twój profil. 

Tak, najczęściej nawet wszystkie osoby, które śledzą Cię nie zobaczą Twoich postów. 

Jak więc tylko takim podstawowym działaniem miałoby się docierać do całkowicie nowych odbiorców?

Oczywiście są sposoby na darmowe zwiększanie zasięgów na Instagramie, Facebooku – jednakże zalecamy traktować je jako dodatek do dobrze wdrożonych płatnych reklam Facebook Ads, które najlepiej spełniają cel przyciągania uwagi nowych potencjalnych klientów w tych konkretnych platformach.

Gdzie może leżeć problem, który blokuje Twoją sprzedaż?

Problem może być taki, że publikujesz ciągle, ale nadal nie masz nowych klientów.

Problem może być taki, że używasz reklam płatnych, ale robisz to bez strategii.

Problem może być taki, że docierasz do pot. klientów nieatrakcyjną dla nich ofertą

W przypadku każdego problemu istnieje szereg działań, które można wdrożyć i polepszyć swoje wyniki sprzedażowe.

Jak tworzyć i wdrażać skuteczne reklamy Facebook Ads?

Po pierwsze –> Strategia to WSZYSTKO.

Tworząc tylko losowe działania, które nie są ze sobą połączone, nie są przemyślane mogą doprowadzić Cię do bardzo słabych wyników.

Kampanie reklamowe Facebook Ads muszą:

1. Mieć dobry cel reklamowy 

2. Mieć dobrą grupę docelową 

3. Mieć dobre kreacje reklamowe

W innym przypadku wyniki Twoich reklam będą słabe.

Inni przeczytali także:

Chcesz zlecić nam prowadzenie Twoich kampanii reklamowych?

Uwaga! Nie współpracujemy z każdym.

1. Działamy tylko i wyłącznie z gabinetami, które świadczą usługi dla swoich klientów na wysokim poziomie. 

2. Działamy tylko i wyłącznie z gabinetami, które są nastawione na obopólną pracę. 

3. Musisz zainwestować co najmniej 1000 zł / mc na działania mojej agencji.

To bardzo ważne kwestie, dzięki którym wspólnie jesteśmy w stanie skutecznie zwiększać Twoją sprzedaż. 

Dlatego też jednym z pierwszych etapów jest brief marketingowy, a później rozmowa kwalifikacyjna. 

Co możesz nam zlecić?

👉 Prowadzenie Social Mediów

👉 Prowadzenie Płatnych Reklam w Social Media

👉 Prowadzenie Reklam Google Ads

👉 Stworzenie Strony Internetowej lub Landing Page

👉 Inne [wizytówka google / pisanie artykułów / szkolenia indywidualne]

Dlaczego potrafimy generować tak dobre wyniki? 

Przede wszystkim ze względu na to, iż identyfikujemy słabe strony w firmach naszych kontrahentów, po czym wdrażamy działania, dzięki którym je całkowicie eliminujemy. 

A mocne strony prezentujemy wszystkim potencjalnym klientom, dzięki czemu zainteresowanie usługami naszych kontrahentów jest na coraz wyższym poziomie.

Zobacz Nasze Przykładowe Wyniki

Poznaj Case Studies Moich Klientów

Zobacz Więcej

Co Mówią o mnie Nasi Klienci?

Dodaj komentarz