You are currently viewing 5 inspirujących pomysłów na posty dla salonów fryzjerskich

5 inspirujących pomysłów na posty dla salonów fryzjerskich

Chciałabyś prowadzić dochodowy profil na Instagramie, ale nie masz pomysłu na posty? Dostajesz mało polubień, komentarzy przez co tracisz motywację na dalsze publikowanie? Masz wrażenie, że zdjęcia, które udostępniasz, nie przyciągają uwagi i są po prostu nijakie? Chciałbym przedstawić Ci proste wskazówki, dzięki którym ulepszysz swój Instagramowy profil oraz stworzysz posty, które będą przyciągać rekordową liczbę odbiorców!

salon

5 WYSELEKCJONOWANYCH PROPOZYCJI- CO WARTO PUBLIKOWAĆ?

1. Przedstawienie efektów

Tutaj polecałbym mimo wszystko znaleźć sposoby przedstawiania efektów w nieco inny sposób od tego którego używają wszyscy.

Specjalnie dla Ciebie stworzyliśmy PRESETY, czyli filtry DO ZDJĘĆ dedykowane SALONOM FRYZJERSKIM, które możesz wykorzystać na swoim profilu!

2. Przedstawienie zdjęcia podczas pracy

Dzięki tego rodzaju materiałom będziemy w stanie mogli wzbudzić więcej zaufania do naszej marki w oczach potencjalnego klienta.

3. Przedstawienie zespołu

To ważny element, by budować relację z odbiorcą. Ludzie lubią wiedzieć kto wykonuje konkretne zabiegi.

4. Przedstawienie produktów

Ma to sens, ale tylko gdy odpowiednio zadbamy o kwestie przyciągające uwagę na przedstawionym zdjęciu lub filmie.

5. Posty tematyczne

To posty opisujące jakąś konkretną usługę, często spotykany problem potencjalnych klientów i wszelkie kwestie, które są interesujące dla odbiorcy.

Nigdy wcześniej nie spotkałaś się z Content Marketingiem i nie wiesz co to jest? Chciałabyś się dowiedzieć jak skutecznie wykorzystać go, aby efektywnie promować wybrane treści?

CONTENT MARKETING

Mówiąc inaczej, jest to Marketing Treści. Upraszczając, pojęcie to obejmuje działania, które mają na celu pozyskiwanie grupy odbiorców-klientów, poprzez dostarczanie im darmowych, wartościowych i atrakcyjnych dla nich materiałów. 

PRZYKŁAD

1.

Tylko w tym tygodniu promocja na przedłużanie włosów! 10% taniej- zyskujesz prawie 100 zł!

2.

Tworzenie merytorycznego artykułu dotyczącego przedłużania włosów, omówienie korzyści, wszelkich mitów i odpowiedzenie na kilka najważniejszych, najczęściej zadawanych pytań. Na końcu artykułu dodajemy informację o trwającej promocji. 

NUMER 2. PRZEKAZUJE FORMĘ PROMOCJI OPARTĄ NA CONTENT MARKETINGU. Dzięki niej, potencjalna klientka zobaczy, że jesteś absolutnym ekspertem w danym temacie.

JAKIE SĄ CELE CONTENT MARKETINGU?

Głównym celem content marketingu, jak już wcześniej wspomniałem, jest POZYSKANIE KLIENTA. Ten rodzaj marketingu realizuje również cele poboczne- swoją drogą, bardzo dla nas atrakcyjne.

oraz KORZYŚCI

Dlaczego w ogóle warto?

Ludzie, czyli nasi odbiorcy, potencjalni klienci POTRZEBUJĄ autorytetów. Potrzebują kogoś, kto potwierdzi im dane informacje, do kogo będą mogli zwrócić się z pytaniem dotyczącej danej dziedziny. Możesz stać się ich własnym ekspertem! Pamiętaj jednak, że Twoje porady muszą być wartościowe i przede wszystkim zgodne z nauką i prawdą– tylko tym sposobem zbudujesz swoją wiarygodność.

Jak to działa?

Dajemy coś za darmo (np. wiedzę), aby później zaproponować płatną usługę. Jeśli nasze materiały będą na tyle wartościowe, że klientki będą widzieć np. poprawę stanu cery dzięki naszym DARMOWYM PORADOM, to zdecydowanie przyjdą na zabieg- który na pewno będzie skuteczny, bo przecież nawet te darmowe porady zadziałały. 

Jeśli chcesz dowiedzieć się wszystkiego co najważniejsze o prawidłowym marketingu salonu fryzjerskiego w social media koniecznie odbierz mój darmowy ebook

Potrzebuję płatnych reklam w Social Mediach

RODZAJE TREŚCI W CONTENT MARKETINGU

1. TEKST

artykuły poradnikowe, e-booki, wywiady

2. GRAFIKA

grafiki z poradami dotyczącymi np. pielęgnacji, infografiki

3. WIDEO

filmy z informacjami dotyczącymi kosmetyków, tutoriale makijażowe, live na Facebooku czy Instagramie, na których integrujemy się ze swoją społecznością

Zastanawiasz się co zrobić, aby treści były efektywne i atrakcyjne?

Jeśli chcesz zachęcić potencjalnych klientów do skorzystania z Twoich usług, to oczywiste, że musisz je jakoś „zareklamować”. Jeśli planujesz wprowadzenie nowego zabiegu dotyczącego pielęgnacji skóry twarzy, to może rozpocznij już pisanie na temat nieprawidłowej higieny twarzy i innych typowych problemów, aby później nawiązać do oferowanej usługi?

Powinnaś być chodzącą wiedzą dla swoich klientek. Może stwórz kompendium wiedzy, w którym zawrzesz najczęściej pojawiające się pytania dotyczące ogółu usług, które wykonujesz? Taki artykuł przyda się, aby Twoje posty nie były wyłącznie tymi sprzedażowymi. 

Możesz to zrobić za pomocą ciekawych grafik, infografik, spójnego feedu, komunikatach skierowanych bezpośrednio do odbiorcy, poruszania nietypowych, ale wciąż wartościowych tematów.

Jeśli na co dzień mimo białego fartucha i głowy pełnej profesjonalnej wiedzy jesteś zdystansowaną kobietą z humorem- pokaż to również odbiorcom na blogu!

JEŚLI CHCESZ POZNAĆ APLIKACJE, KTÓRE UŁATWIĄ CI FUNKCJONOWANIE W SOCIAL MEDIACH...

WYSELEKCJONOWAŁEM TOP 5 NAJLEPSZYCH APLIKACJI, KTÓRE UŁATWIĄ CI PRACĘ W SOCIAL MEDIACH BRANŻY BEAUTY

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Zapraszam Cię również do innych miejsc, w których dzielę się wiedzą!

530 077 816

Dodaj komentarz