Jeśli choć raz zastanawiałaś nad tym dlaczego kiedyś publikując swój post widziałaś zaangażowanie u wielu swoich odbiorców, a obecnie mało kto reaguje na opublikowany materiał to poniżej przedstawiam Ci…
6 skutecznych sposobów na wzbudzenie zaangażowania u Twoich obserwatorów
1. Upewnij się czy profil jest prawidłowo uzupełniony
Tak, to oczywiście podstawa. Taki MUST HAVE bez którego każda kolejna wskazówka nie będzie prawidłowo funkcjonować. Stąd też sprawdź czy Twój Instagram aby na pewno jest zadbany i jasno określa odbiorcy wyróżniający się styl prowadzenia oraz konkretny segment działania. Z pomocą przychodzi nasz darmowy poradnik, z którego dowiesz się jak krok po kroku wdrożyć każdy element na który należy zwrócić uwagę, gdy mowa o firmowym Instagramie.
Stworzyliśmy specjalne dla Ciebie ebooki o podstawowych zasadach poruszania się w aplikacjach takich jak INSTAGRAM I FACEBOOK, które możesz pobrać całkowicie ZA DARMO!
2. Postaw na publikację w godzinach w której są aktywni Twoi odbiorcy
W tym punkcie należy zachować odpowiednią taktykę i strategię. Jednakże muszę na wstępie zmartwić większą część osób szukających magicznej metody i pory dnia na opublikowanie swojego posta – patrząc pod całościowym pryzmatem ma to naprawdę mikro-znaczenie w całym procesie pozyskiwania klientów z mediów społecznościowych.
Czyli zasadniczo nie ma to większego znaczenia, czy Twój post pojawi się o godzinie 09:00, 12:00 czy 21:00. A już tym bardziej NIE MA IDEALNEJ PORY NA PUBLIKACJĘ DLA KAŻDEGO – to nie jest tak, że wrzucając coś o 21:00 Instagram nagle lepiej będzie traktował Twój post. Tutaj jednym istotnym czynnikiem (zasadniczo nie tylko tutaj!) to Twój.. KLIENT DOCELOWY.
Zastanów się kiedy masz największą szansę, by trafić w moment kiedy Twój odbiorca scrolluje tablicę. A zasadniczo mam jeszcze lepszą wskazówkę od ZASTANAWIANIA SIĘ – po prostu TESTUJ. Wrzuć post o podobnej tematyce, wykorzystując podobne zdjęcie/grafikę i tekst danego dnia o 10 rano, a w inny dzień tygodnia opublikuj post o 10 wieczorem.
TESTUJ – OBSERWUJ - WDRAŻAJ
3. Unikatowe, wyróżniające się treści na głównym profilu
Dlaczego uważasz, że Twoi odbiorcy powinni bardziej angażować się w to co publikujesz? Bo Tobie się tak wydaje? To troszkę błędne podejście – już wyjaśniam dlaczego.
Niesamowicie sprawdza się tutaj moje autorskie podejście, które jasno podkreśla, że jeśli mój odbiorca nie angażuje się w to co stworzyłem to problem tkwi po mojej stronie, nie odbiorcy. Więc kolejne pytanie – dlaczego uważasz, że odbiorca powinien na to reagować? Bo Tobie się tak wydaje, tak? Koniecznie zapamiętaj, że to co publikujesz nie ma podobać się TYLKO TOBIE, a TWOIM ODBIORCOM.
Czy choć raz zastanawiałaś się nad tym co Twój odbiorca ma w głowie? Jakie problemy / potrzeby znajdują się w głowie takiej osoby? Nie? Spokojnie, mało kto podchodzi do tego aż w tak profesjonalnym stopniu – jednakże bardzo serdecznie polecam zacząć, jeśli zależy Ci na prowadzeniu profilu, który jest chętnie przeglądany przez zainteresowanych użytkowników Twoimi usługami.
- Przestajemy skupiać się i myśleć godzinami nad tym co publikować, tylko wchodzimy w buty swojego docelowego odbiorcy, stajemy się jego przewodnikiem, który poprowadzi za rękę i wskażę dlaczego, jak i co należy zrobić, by rozwiązać jego problemy, czy zaspokoić jego potrzeby.
5 KLUCZOWYCH PORAD WYRÓŻNIAJĄCEGO SIĘ INSTAGRAMA:
- Ucz się od najlepszych
Nie musisz od podstaw wymyślać czegoś, czego jeszcze nikt nie robi. Możesz zainspirować się od najlepszych i robić coś co od razu przynosi dobre rezultaty. Znajdź 1/3 profili branżowych, które znakomicie radzą sobie z Instagramem i wdróż w swój profil skuteczne schematy, które tam się sprawdzają. Przeglądnij jakie relacje publikują, zapisuj pomysły, zainspiruj się tematykami, które poruszają, to wszystko pomoże Ci w tworzeniu Twojego profilu. Nie chce Ci się poszperać i poszukać po Instagramie inspiracji? Na to chyba nie muszę odpowiadać.. Prostszej i bardziej skutecznej metody nie znajdziesz.
- Bądź oryginalna
No tak z jednej strony gość mówi Ci inspiruj się od innych, a tu wyjeżdża z „bądź oryginalna” – o co mu chodzi? O to, by nie traktować INSPIRACJI jako kopiuj – wklej, bo jestem tego świadomy, że tak wiele osób też, by postąpiła. Zresztą to nie moja spekulacja, wystarczy przejrzeć Instagrama jak wiele osób od siebie KRADNIE grafiki, jeszcze bezczelnie prosząc obserwatorów w opisie o nie kopiowanie autorskiego dzieła. What the fuck? Myślę, że fajnie byłoby przedstawiać siebie jako naturalną, prawdziwą osobę – przecież to jest Twoim największym wyróżnikiem. Bądź szczera ze swoimi odbiorcami – gdy tak nie będzie, a wszystko będzie na siłę od razu będzie można to zauważyć gołym okiem – obserwatorzy nie chcą śledzić takich kont.
- Dobre opisy
Proszę uwierzyć, że jeśli zależy Ci na tym, by angażować swoich odbiorców to opis w postaci: „#metamorfoza”, bądź „słońce, słońce, słońce” → nie są dobrymi przykładami tekstów, które też miałyby wzbudzić u odbiorcy chęć zareagowania, a jedyne na co możemy liczyć to chyba na komentarz w postaci „płomień, płomień, płomień”. A po drugie to już robi większość branży, a Ty jak mówi punkt b – musisz być oryginalna. Wykorzystaj opisy do tego, by można było poznać Twój punkt widzenia. Testuj raz krótkie opisy, raz te dłuższe. Daj się poznać swoim odbiorcom – pokochają to! Pamiętaj, że również w tym aspekcie należy najpierw zastanawiać się nad tym Co Twój odbiorca chciałby przeczytać, co go zainteresuje?
- Spójny feed
Czyli nic innego jak układ Twoich postów na głównej tablicy Twojego profilu. Jest to istotne, by profil Twój był przejrzysty i spójny. To ułatwia odbiorcom przeglądanie Twojego Instagrama. Ponadto będą zaskoczeni i zapamiętają Cię na długo, gdy zobaczą nietypowy styl prowadzenia, który będzie rzadko spotykany, a z którego jednocześnie w super łatwy sposób można wyciągać najważniejsze i ciekawe informacje. Opracuj więc pomysł na swoją Instagramową tablicę i znów tutaj polecam wrócić do punktu a i skorzystać z inspiracji. A ponadto pamiętaj – nie chodzi tylko o wygląd, a o przekaz, przekaz, który chcą widzieć Twoi odbiorcy. Tym samym znów chciałem zobrazować jak istotnym czynnikiem jest obracanie się wśród zasady PUBLIKUJ TO CO CHCE WIDZIEĆ TWÓJ ODBIORCA.
- Strategia
Bez niej będzie ciężko. Gdy jasno na samym początku nie narzucimy sobie naszego indywidualnego stylu pracy na Instagramie to zasadniczo w przyszłości będziemy marnowali wiele czasu nad rozmyślaniem czy wszystko robimy w porządku. Polecam zadbać i skupić się nad tym porządnie na samym początku, by później tylko podążać swoim gotowym planem i opracowanym schematem.
W tym miejscu musimy zadać sobie pytanie co konkretnie chcemy publikować swoim odbiorcom oraz w jakim formacie chcemy im to przedstawiać.
Tutaj w pierwszej z tych dwóch kwestii z pomocą zawsze przychodzi lista zapisanych, interesujących tematów Twoich potencjalnych klientów – dzięki temu masz pewność, że treści które publikujesz trafiają w sedno i zapotrzebowanie Twojej widowni. Pamiętaj – wejdź w buty swojego docelowego klienta. To pomoże Ci wybierać te tematy, które chcą widzieć Twoi potencjalni klienci. Drugą kwestią jest sam format przedstawienia. Na Instagramie możemy wyróżnić 2 główne miejsca publikowania swoich materiałów.
Główna tablica ORAZ Relacje
Bardzo lubię traktować te miejsca jako takie 2 odrębne światy na tej platformie, 2 formy przekazu. Stąd też należy odpowiednio zadbać o publikowanie wysokiej jakości materiałów w tych 2 wymienionych miejscach, gdyż to właśnie tam masz swój kontakt ze swoimi odbiorcami. Nie pozwól, by widzieli oni coś co nie będzie przekonywać do Twojej marki. A niestety często wchodząc na różne profile można zauważyć bardziej antyreklamę, aniżeli swoją reklamę.
Zaplanuj sobie w przód jakie tematyki poruszysz oraz w jakiej formie chcesz je przedstawić.
Na Instagramie możemy publikować w tej sekcji zdjęcia, infografiki lub filmy. Wszystko to powinno być wysokiej jakości, oznacza to, że gdy robimy zdjęcie to nie możemy robić go w ciemnym pomieszczeniu, bądź co gorsze pod światło – Instagram takich zdjęć nie kocha. Nie oznacza to jednak, że musimy robić perfekcyjne ujęcia niczym w Hollywood. Nie, wystarczy, że będą dobre. A w sytuacji gdy zadbasz do tego zdjęcia o dobry, wartościowy opis będziesz o krok dalej niż Twoja konkurencja.
Co oznacza wartościowy opis?
Taki, który rozwiązuje jakiś problem Twoich klientów, taki który im pomaga. Dzięki temu zbudujesz relację z osobą, której pomogłaś, staniesz się w jej oczach ekspertem. Wspomniałam już tutaj, że powinno zależeć nam, by się wyróżniać prowadząc swoje Media Społecznościowe. Idealnym więc rozwiązaniem jest dzielenie się wiedzą oraz wskazówkami ze swoimi odbiorcami. Nadal spora część przedsiębiorców nie wykorzystuje tego aspektu w rozwoju swoich działań w Internecie. Bądź inna i zacznij edukować innych!
- Najważniejsze jest to, by nie wpaść w pułapkę publikacji tylko i wyłącznie metamorfoz swoich klientów. Owszem są one naprawdę bardzo istotne, to w końcu wizytówka Twojej pracy. Jednakże takie efekty można zobaczyć również u Twojej konkurencji. Nie trzeba ukrywać tego, że aktualnie dobra jakość wykonanej usługi to standard dobrze prosperujących salonów.
Należy więc wyjść z czymś więcej niż tylko pokazywaniem rezultatów naszej pracy!
Póki co polecam zastosować inny model – pozwalający jednocześnie na budowę silniejszej marki Online. Polega on na publikacji różnego rodzaju treści. Efekty, opinie, nasze wypowiedzi, porady, zdjęcia tematyczne, dokumentowanie ze szkoleń. Po co? By wyróżnić się, by zbudować silniejszą relację z odbiorcami, by poszerzać swoją listę odbiorców, by pozyskiwać coraz większą ilość nowych klientów. Wiem, że może wydawać się to trudne dla osób, które nie są stworzone pod media społecznościowe, ale, pisząc o przedstawieniu metamorfoz nie chodzi mi tylko i wstawienie zwykłego zdjęcia (przed/po). Chodzi mi o to, by NAUCZYĆ CIĘ wykorzystywać tzw. Mądrą dystrybucję kontentu. Skoro zrobiliśmy zdjęcie przed, zdjęcie po. To dlaczego jednocześnie nie nagraliśmy tego również w postaci wideo? Dlaczego nie nagraliśmy przyspieszonego tempa całego procesu? Dlaczego nie zrobiliśmy sobie selfie z klientem/modelką? Widzisz – to tylko jedna metamorfoza, a możliwość przedstawienia jej w Social Media daje nam przynajmniej 5 różnych sposobów na jej opublikowanie.
A to tylko metamorfozy! Gdzie mowa jeszcze o np. postach tematycznych. Polegają one najczęściej na edukowaniu odbiorców na interesujące tematy. Musimy w pierwszej kolejności znaleźć od 5 do 20 tematów, które rzeczywiście mogą zaciekawić Twoich potencjalnych klientów. Dlatego też nie powinniśmy wrzucać za każdym razem naszej wypowiedzi O NAS. To w żadnym stopniu nie będzie interesujące dla odbiorców. W szczególności gdy będziemy to robić za każdym razem. Dlatego zapamiętaj, że na scenie stawiamy swoich klientów, nie nas samych. Mamy tworzyć treści pod nich, nie pod nas. Jak znaleźć tematy, które zaciekawią Twoich odbiorców? Spójrz. Prawdopodobnie już masz jakiś swoich klientów, tak? To z całą pewnością znasz najczęstsze pytania, które notorycznie zadaje Ci każdy. Właśnie poznałaś około 10 tematów, które idealnie posłużą Ci do stworzenia 10 odrębnych postów na Instagram. Jednak to nie wszystko. Musisz teraz wczuć się w swojego klienta. Musisz poczuć to co on czuje. Poznać jego problemy, jego obiekcje. Poznać jego obawy, jego przemyślenia, bądź zainteresowania. Gdy to zrobisz nagle okaże się, że masz naprawdę kilka świetnych tematów, które poruszą Twoich odbiorców. Wiesz czemu? Bo będziesz opisywać ich problem! Utożsamią się z tematem przewodnim.
Co warto publikować i przedstawiać w mediach społecznościowych jako salon kosmetyczny / fryzjerski?
TOP 5 PROPOZYCJI:
- Zdjęcia efektów
- Zdjęcia podczas pracy
- Zdjęcia wizerunkowe
- Zdjęcia produktowe
- Zdjęcia tematyczne
4. Postaw na wideo-marketing
Forma przekazu w postaci wideo zdecydowanie zdominowała Instagram. Dodatkowo platforma sama z siebie mocno promuje ten format przekazu, stąd też warto na niego postawić. Ponadto w filmie masz więcej możliwości aniżeli w zwykłym poście ze zdjęciem. Wykorzystaj ten aspekt do dzielenia się wskazówkami oraz do elementów zapoznawczych z Tobą, czy Twoim salonem.
Wskazówki dotyczące wideo na Instagramie:
- Dostosuj wideo do platformy – wideo na Instagramie najczęściej powinno być krótkie i dynamiczne. Tutaj najczęściej korzysta się z tak zwanego mikro-kontentu, czyli filmików trwających 1-3 minut, które jednak mimo to są bardzo treściwe i wartościowe.
- Dodaj napisy – większość użytkowników ogląda materiały na Instagramie bez dźwięku, więc rozwiąż ten problem i pozwól odbiorcom oglądać Twoje materiały z napisami!
- Wzbudź ciekawość – to istotny element! Nikt nie będzie chciał oglądać całego materiału, gdy odpowiednio nie zachęcisz go do obejrzenia filmu już w pierwszych sekundach. Stąd też na samym początku postaw na jasny komunikat czego widz dowie się w wideo. Wykorzystaj do tego:
– np. zdanie: W tym filmie pokażę Ci pięć prostych.. lub Jeśli chcesz dowiedzieć jak poradzić sobie z.. to koniecznie zobacz ten film do końca
– dodanie elementu specjalnego w montażu (gdy chcesz przedstawiać panujące trendy w koloryzacji możesz np. na samym początku mówiąc pierwsze zdanie również dodać szybkie wstawki, które przykują uwagę odbiorcy i dadzą mu znać, że materiał ten może być naprawdę ciekawy!
5. Stwórz swój program na IGTV
Za pomocą IGTV również możesz prezentować metamorfozy, nagrywać filmy bardziej edukacyjne lub takie, w których opowiadasz o swoich ulubionych produktach. Możesz przedstawić swój team lub poświęcić kilkuminutowy materiał na przedstawienie swojego studia/salonu. Tworzyć tutoriale i testować nowości. Dosłownie wszystko co podpowie ci twoja kreatywność! Idealnym pomysłem jest stworzenie swojego programu, który będzie polegał na systematycznym publikowaniu np. co piątek – co bardzo pomoże w budowaniu zaufania do Twojej osoby.
Co warto nagrywać na IGTV?
- Poradniki wideo:
- - wskazówki dotyczące makijażu
- - proces zabiegu makijażu permanentnego
- - przedstawienie 5 powodów dlaczego warto postawić na modelowanie ust
- - porady dla osób z włosami kręconymi
NIE WIESZ CO PUBLIKOWAĆ?
Tutaj znów wracamy do najważniejszego punktu. 2 kroki wstecz.
- kim jest Twój Klient
- jakie są jego najczęstsze pytania,
- jakie są jego najczęstsze obiekcje,
- z czym na największe problemy,
- co wpływa na to, że chciałaby skorzystać z usługi?
Recycling – czym jest?
Ponadto gdy mowa o IGTV warto również zastanowić się nad tzw. Recycling’iem treści wideo z innych kanałów. Spójrz. Jeśli nagrywałaś już takie tematyczne materiały wideo na YouTube to dlaczego, by ich nie przerobić i dostosować w montażu pod platformę jaką jest Instagram. Pamiętaj, że to nie jest tak, że mając film na YouTube każdy potencjalny klient go zobaczy. Dlatego warto przedstawiać go w różnych, przeznaczonych do tego miejscach. Tak więc nie musisz nagrywać na nowo, a jednocześnie nadajesz drugie życie wcześniej stworzonemu (często zapomnianemu) wideo.
6. Organizuj cykliczne LIVE’y
Kiedyś na Instagramie były tylko zdjęcia i filmiki do 15 sekund. Potem została wprowadzona możliwość dodawania dłuższych filmów, potem zostały wprowadzone relacje na Instagramie oraz możliwość prowadzenia transmisji na żywo.
Dlaczego warto prowadzić transmisje na żywo na Instagramie?
- Algortym Cię pokocha i będzie pomagał Ci budować mocną relację ze swoimi odbiorcami. Definitywnie weź pod uwagę prowadzenie spotkań na żywo i o ile samo prowadzenie transmisji nie ma bezpośredniego wpływu na automatyczne zwiększenie zasięgu Twoich postów, o tyle zaangażowanie Twojej publiczność już ma znaczenie, co znów w bardzo prosty sposób może przekształcić się w zwiększanie Twoich zasięgów!
- Twój LIVE będzie traktowany priorytetowo. Każdy Twój obserwujący zobaczy, że prowadzisz transmisję przed innymi dodanymi relacjami innych użytkowników, czyli Instagram wyrzuca transmisję bezpośrednio przed oczy osoby, która właśnie trzyma telefon w dłoni. Dodatkowo Instagram wysyła niektórym Twoim obserwującym powiadomienie rozpoczynającej się transmisji!
- Zakończony Live możesz wrzucić jako swój program do IGTV! Nie dość, że masz okazję zbudować głębszą relację ze swoimi odbiorcami, oni mają szansę Cię bardziej poznać, to dodatkowo możesz taką relację umieścić w swoim IGTV, dzięki czemu nawet osoby, które nie miały możliwości być na żywo, mogą obejrzeć cały zapis i również skorzystać z tego, by bardziej poznać Twoją osobę i tematykę, którą będziesz poruszała.
Ciekawe funkcje transmisji o których warto wiedzieć:
- Możesz korzystać ze specjalnych filtrów na swoją twarz (oczywiście traktowałbym to jako dodatek, chyba że faktycznie jest to dostosowany filtr do Ciebie)
- Podczas Live możesz obracać kamerę jednym kliknięciem – przydaje się to gdy chcemy pokazać oglądającym co widzimy po drugiej stronie
- Jeśli posiadasz iPHONE możesz podczas transmisji prezentować zdjęcia z rolki aparatu!
- Możesz zaprosić gościa do transmisji, gdzie będziecie współdzielić ekran!
7. Twórz kreatywne InstaStories
- Zainspiruj się najlepszymi z branży, śledź co publikują w relacji i wdróż wartościowe pomysły.
- Pamiętaj, że to relacja. Jak sama nazwa wskazuje ma to budować relację pomiędzy Tobą, a Twoją widownią.
Co możesz publikować w swoich relacjach?
- Efekty Twoich prac
Może warto zadbać o ciekawe przedstawienie, a nie tylko zdjęcie przed, zdjęcie po? Wykorzystaj do tego animacje, które możesz przygotować samodzielnie np. w aplikacji StoryArt.
- Twoje zdanie na konkretny, interesujący temat
Daj się poznać swoim odbiorcom i nie bój się wyrażać swojego zdania. Bądź autentyczna i szczera. Pamiętaj jednak, żeby to faktycznie był interesujący temat. Jeśli budujemy swoją markę osobistą owszem możemy pokazać trochę luźnego prywatnego materiału, jednak niech to będzie 5/10% relacji – czy to aby na pewno interesuje odbiorców? Skup się na tym, by nawet w relacji w interesujący sposób pomagać im rozwiązywać swoje problemy i odpowiadać na ich pytania.
- Pamiętaj, że możesz w relacji udostępniać swój nowo dodany post – to naprawdę ważne
Dzięki temu dajesz sobie większą szansę na to, że Twój post zostanie zauważony przez większość Twoich obserwatorów.
- Świetną sprawą jest również oznaczanie innych w relacji
Dzięki temu gdy wypowiadamy się na temat kogoś możemy go oznaczyć. Jest duża szansa, że opublikuje tą relację u siebie! Czyli zobaczy Cię x więcej osób.. za darmo!
- Jeśli lubisz mieć wszystko poukładane możesz również wszystko sobie odpowiednio zaplanować
Spójrz. Wystarczy podzielić to na to co konkretnie chcesz przedstawiać w relacji. Efekty prac, Twoje wypowiedzi na temat usługi, Twoje porady do odbiorców, opinie swoich klientów, recenzje produktów, życie Twojego salonu, seria pytań&odpowiedzi, ankiety dla swoich odbiorców itd. Jeśli wybierzesz sobie wszystkie interesujące Cię opcje możesz wyznaczyć do tego poszczególne dni. Czyli np. o produktach możesz wypowiadać się co piątek, metamorfozy przedstawiać co poniedziałek oraz środę i sobotę, porady eksperckie np. co wtorek. Nie musisz tak tego dzielić, ale są osoby, które lubią mieć poukładane po prostu wszystko – nawet relacje!
8. Extra punkt – skorzystaj z płatnych form reklamy
W sytuacji w której nie korzystamy z płatnych kampanii nie dajemy sobie nawet możliwości na to, by dowiedziały się o naszych usługach całkowicie nowe osoby, co oczywiście utrudnia proces ciągłego pozyskiwania nowych klientów. Jest to najważniejszy element głównie ze względu na skuteczność przyciągania nowych klientów. Już samą reklamą jesteśmy w stanie pozyskiwać większe zainteresowanie wśród potencjalnych klientów na reklamowane usługi, a co za tym idzie zacząć pozyskiwać pierwszych klientów właśnie tą metodologią.
Stąd też dbając o swoje fundamenty oraz content marketing możemy sprytnie zwiększać przy tym zasięgi, jednakże dodając do tego ruch płatny, czyli reklamy na Facebooku, Instagramie jesteśmy w stanie cieszyć się najlepszymi rezultatami, ze względu na to iż dodajemy do tego element szybkiego dotarcia do większej grupy odbiorców.
Pragnę jednak zauważyć, że nic z tego gdy dotrzemy do większej ilości odbiorców postem, który nie będzie atrakcyjny oraz nie wzbudzi zainteresowania u odbiorcy! Chodzi o to, by wykorzystywać reklamy do pokazywania swoich komunikatów szerszej publice, które zainteresują potencjalnych klientów.
Zapewne znasz możliwość korzystania z reklam na Facebooku, czy też Instagramie – czy jednak aby na pewno dotychczas korzystałaś z nich w prawidłowy sposób?
Czy tworzyłaś swoje reklamy w managerze reklam, gdzie od podstaw wybierałaś swój cel marketingowy, grupę docelową, umiejscowienie, jak i mogłaś skupiać się na 3 najważniejszych elementach kreacji reklamowej, czyli obrazie reklamowym, nagłówku reklamowym oraz tekście reklamowym? Czy Twoja kampania była odpowiednio przemyślana, czy tylko zwykłym, losowym podpromowaniem posta? To bardzo wielka różnica i w sytuacji, gdy chcesz wykorzystywać cały potencjał który umożliwiają Ci płatne kampanie reklamowe koniecznie powinnaś zacząć korzystać ze skutecznej strategii i schematu reklamowego. Tylko wtedy możesz mieć pewność, że Twoja reklama będzie bardzo tania, a jednocześnie bardzo skuteczna.
- Czy wiesz, że za 200 zł możesz wyświetlić się komunikatem reklamowym dosłownie każdej zainteresowanej osobie usługą?
- Czy wiesz, że to najtańsza forma reklamy?
- Czy wiesz, że to właśnie w Social Media masz największą szansę na przykucie uwagi nowego odbiorcy i zainteresowanie go, co będzie ułatwieniem i drogowskazem do tego, by stał się Twoim płacącym klientem?
- Czy wiesz, że możesz już w pierwszym tygodniu generować 10/30/50/100 wiadomości od zainteresowanych osób konkretnie reklamowaną usługą?
- Czy wiesz, że możesz generować tysiące wejść nowych osób na Twoją stronę, na Twój Instagram?
- Czy wiesz, że możesz budować swoją silną i mocną pozycję na rynku dzięki reklamie na Instagramie?
- Czy wiesz, że nadal mało który salon korzysta z dobrze sporządzonych kampanii reklamowych i strategii, które przyczyniają się do budowy silnej marki online oraz pozyskiwania nowych klientów?
Potrzebujesz Więcej Informacji?
Zapraszam Cię na DARMOWĄ, całkowicie niezobowiązującą konsultację, podczas której odpowiem na wszystkie nurtujące Cię kwestie!
Pamiętaj, że rozwój Twojej marki zależy tylko od Ciebie, a ja jestem tutaj, by Ci w tym pomóc!
Chcesz poznać inne, DZIAŁAJĄCE wskazówki, które pozwolą rozwinąć Twój instagram?
STWORZYŁEM ARTYKUŁ, KTÓRY JEST KOMPENDIUM WIEDZY W ZAKRESIE EFEKTYWNYCH DZIAŁAŃ NA INSTAGRAMIE
Zapraszam Cię również do innych miejsc, w których dzielę się wiedzą!
530 077 816