You are currently viewing Jak zwiększyć sprzedaż voucherów świątecznych w salonie beauty?

Jak zwiększyć sprzedaż voucherów świątecznych w salonie beauty?

Okres świąteczny już do nas zawitał, a w związku z nim wszystkie świąteczne akcje mają swój wielki początek. Dzisiaj chciałbym pokazać Ci metodę dzięki której zwiększysz ilość sprzedawanych voucherów – wykorzystując przy tym Twój Fanpage oraz Instagram. Dodatkowo pokażę Ci bardzo ciekawą propozycję przedstawiania np. produktów w Social Media. Jeśli szukasz metod jak w ciekawy sposób możesz prowadzić swoje media społecznościowe  to zdecydowanie ten artykuł jest również dla Ciebie! Nauczysz się jak tworzyć animacje, które pozwolą Ci się wyróżnić nad konkurencją. 

Wideo Poradnik - krok po kroku

Streszczenie:
00:14 – 2 najczęściej popełniane błędy podczas akcji voucherowych
01:38 – Jak przedstawić nasz voucher
03:37 – Czego potrzebujesz
04:27 – Animacja ze statywem
07:20 – Kreowanie animacji na smartfonie
10:17 – Animacja bez statywu
13:25 – Tworzenie kampanii reklamowej

Potrzebne akcesoria:

Krok I - Stwórz materiał reklamowy

Wykonanie zdjęć:

Wykonujemy zdjęcia naszego voucheru w kolejnych etapach jego otwierania. Np.:
Pierwsze – voucher zamknięty w kopercie
Kolejne – otwierającej się koperty
Następne – voucher wysuwający się z koperty
Ostatnie – otwierająca się karta podarunkowa.

Montaż w aplikacji:

Otwieramy aplikacje InShot. Dodajemy wykonane zdjęcia do projektu. Jeśli zdjęcia są ułożone w złej kolejności zmieniamy ich położenie. Zmniejszamy czas trwania pokazywania każdego zdjęcia z 5 sekund na 0.4 sek. Oglądamy efekt naszej animacji!

Po renderingu naszego krótkiego filmu, możemy dodać do jednego projektu kilka tych samych powtarzających się animacji. Mamy również możliwość dodania pasujących efektów zmieniających kolorystykę filmu – kreujemy nasz projekt tak, jak nam się podoba 🙂

Manager reklam:

Cel reklamowy

Wybieramy nasz cel marketingowy. W moim przypadku były to wiadomości (zazwyczaj najczęstszy wybór). Nadajemy nazwę naszej kampanii.

Grupa odbiorców

Ten krok jest szczególnie ważny. Jeżeli ustalimy kto i gdzie będzie miał powód by skorzystać z naszej oferty – reklama będzie o wiele skuteczniejsza.

Na podstawie lokalizacji naszego salonu ustalamy obszar do jakiego chcemy docierać ze swoim ogłoszeniem.

Następnie musimy się zastanowić do kogo chcemy komunikować naszą wiadomość. Zależy to od tego co oferujemy – w obecnym przypadku chcemy sprzedać vouchery świąteczne. Śmiało możemy powiedzieć, że są one kupywane głównie jako prezent dla kobiet ale kto jest osobą kupującą? W większości przypadków to mężczyźni szukający odpowiedniego prezentu dla swojej drugiej połówki. A więc mamy już konkretną grupę docelową. Na jej podstawie wybieramy pozostałe parametry.

Umiejscowienie

Tutaj w zależności jak przygotowana jest nasza reklama, wybieramy gdzie chcemy publikować naszą treść. W moim przypadku krótka animacja została stworzona w formacie kwadratu, a więc idealnie nadaje się na tablicę instagram’a. Dlatego też wybieram zarówno Facebook’a jak i Instagram’a. Następnie ustalamy pozostałe szczegółowe umiejscowienia.

Budżet

Nie ma tutaj wiele do powiedzenia 🙂 Ustalamy kwotę na jaką możemy sobie pozwolić.

Tekst reklamowy

Wymyślamy odpowiednią wiadomość, która zachęci grupę docelową do skorzystania z naszej oferty. Możemy się tutaj posłużyć gotowymi przykładami ale nie jest to konieczne. W filmie pokazuję, że można w chwilę wymyślić odpowiadnią treść naszej reklamy. Wraz z kolejnymi próbami będziemy w stanie tworzyć lepsze teksty reklamowe, dlatego warto próbować na własną rękę 🙂

Watro skorzystać z emotikonów, które przyciągają uwagę klientów.

Nagłówek

Jedno zdanie, które krótko i konkretnie przedstawi naszą ofertę. Możesz poznać moją propozycję w filmie.

Kurs Online Biblia Marketingu Beauty

Jeśli jesteś z grupy osób, które lubią samodzielnie uczyć się nowych umiejętności to mam dla Ciebie pewną alternatywę. Wydaje mi się, że idealnie sprawdzi się tutaj mój autorski kurs online: BIBLIA MARKETINGU BEAUTY. Kupujesz tylko raz i masz całą wiedzę posegregowaną w odpowiedniej kolejności 🙂

To co wyróżnia ten produkt od innych kursów, czy poradników to fakt, iż jest on stworzony z premedytacją pod konkretną branżę w jakiej usługi opierają się na upiększaniu ludzkiego ciała. Ten kurs to zbiór moich wszystkich doświadczeń oraz praktycznej wiedzy, która umożliwi Ci sprytne zarządzanie swoimi mediami społecznościowymi w sposób, który będzie na Ciebie zarabiał. Ten kurs jest dla Ciebie jeśli:

Dodaj komentarz