You are currently viewing Modelowanie Ust – Jak Zwiększyć Ilość Klientek Podczas Pandemii?

Modelowanie Ust – Jak Zwiększyć Ilość Klientek Podczas Pandemii?

W dzisiejszym artykule przedstawię Ci 3 skuteczne strategie reklamowe dzięki którym zaczniesz pozyskiwać większą ilość klientek na usługę modelowania ust nawet w pierwszym tygodniu od zastosowania poniższych metod reklamowych.  Co najważniejsze, będziesz mogła odwzorować działania, które poniżej szczegółowo opiszę i przedstawię oraz zastosować w swoim przypadku, by mieć pewność, że wygenerujesz tak samo zadowalające wyniki marketingowe! 

Jak pozyskać 5,10,30 nowych klientek na modelowanie ust?

Marketing Kosmetologa jest najczęściej mocno powiązany z budową silnej marki osobistej, która pozwala wyróżniać się nad swoją lokalną konkurencją. Co z kolei prowadzi do zwiększenia ilości rezerwacji wizyt na usługi znajdujące się w Twojej ofercie.  Pamiętaj, iż to Ty powinnaś zadbać o to w jaki sposób odbiorą Cię Twoi nowi odbiorcy oraz czy do nich dotrzesz swoimi komunikatami reklamowymi. Myślę, że się ze mną zgodzisz, że dobra jakość wykonanej usługi to oczywiście najważniejszy element Twojej reklamy, jednakże to już pewnego rodzaju standard. Należy przedstawić swoją ofertę w sposób unikalny i inny niż robi to większość Twojej konkurencji. Tylko tym sposobem możesz mieć pewność, że wystarczająco wyróżnisz się na tle konkurencji i to do Ciebie będzie zgłaszać się większość zainteresowanych osób usługą modelowania ust.

PORADA 1

1. Zwiększenie ilości osób obserwujących Twój profil – co w dłuższej perspektywie czasu daje Ci możliwość kontaktu z potencjalnymi klientkami poprzez publikowane posty. 

Pozyskaliśmy na powyższym przykładzie 2215 nowych, zainteresowanych odbiorców tematyką Fanpage. Co ważniejsze są to lokalne osoby, które z największym prawdopodobieństwem będą chciały skorzystać z usług gabinetu. Cała kampania kosztowała nas 1471,58 zł – to chyba mało patrząc na ilość nowych osób, które poznały Ciebie, Twoją ofertę i masz z nimi ułatwioną komunikację poprzez zwykłą publikację kolejnych postów? 🙂 

PORADA 2

 2. Budowanie silnej marki lokalnej oraz zwiększenie zaufania wśród potencjalnych klientek poprzez zastosowanie artykułu, w którym wypowiadamy się na temat, który je zainteresuje. 

Na powyższym zdjęciu widzimy ilość osób, które zdecydowały się wejść z naszej reklamy na artykuł dotyczący tematyki modelowania ust. Dzięki takiej reklamie jesteśmy w stanie ze stosunkowo dużej grupy odbiorców (możemy ją kierować do naprawdę każdej kobiety) wyciągnąć najbardziej zainteresowane osoby omawianą tematyką w artykule. Dlaczego? Bo kto wchodzi w artykuł tematyczny, jak nie osoby, które się tą tematyką interesują? A kto taką reklamę omija? Osoby, które nie są zainteresowane tego rodzaju usługami i bardzo dobrze – na tym też powinno nam zależeć. Selekcja potencjalnych klientek od osób, które nigdy nie będą skłonne nam zapłacić. Po co przepalać budżet na takie osoby?

 

PORADA 3

 3. Bezpośrednie pozyskiwanie kontaktów od osób zainteresowanych Twoją ofertą np. w komunikatorze Messenger.
 Możesz również skorzystać z metody szybkiego zapełniania swojego grafiku i najlepiej posłuży Ci do tego komunikat reklamowy kierujący do bezpośredniego zapisywania się na wizytę.  Na powyższym zdjęciu możesz zauważyć jak reklama wygenerowała 188 nowych rozmów, gdzie średnio rozpoczęcie jednej rozmowy wyniosło moją klientkę zaledwie 1,66 zł oraz druga reklama z wynikiem 148 nowych kontaktów, gdzie za jeden zapłaciliśmy 0,48 zł. 

Jak pozyskiwać takie wyniki?

Generowane wyniki, które można zobaczyć to nie kwestia przypadku. Bazując na naszych schematach uzyskujemy takie rezultaty za każdym razem, gdy współpracujemy z dobrym kosmetologiem. Aby pozyskiwać takie wyniki należy wiedzieć jaki cel marketingowy obrać, do jakiej grupy docelowej kierować poszczególne kreacje reklamowe, jak skutecznie napisać tekst reklamowy oraz jak przygotować obraz reklamowy, który będzie przykuwał uwagę każdej potencjalnej klientki. 

Często jednak zdarza się sytuacja w której to zgłaszająca się do nas osoba nie zdaje sobie sprawy z samego procesu pozyskiwania nowych klientów na swoje usługi. 

To bardzo istotne, by zdać sobie sprawę z tego, że aby odbiorcę w social mediach zamienić w płacącego nam klienta należy przeprowadzić przez cały proces dążący do sprzedaży. 

Dosłownie wszystkiego możesz nauczyć się ZA DARMO u mnie na blogu, gdzie mamy już ponad 40 artykułów o tej tematyce!

A jeśli nie chcesz poświęcać czasu na samodzielną naukę obsługi Managera Reklam możesz skontaktować się z nami poprzez formularz, który pojawi się po kliknięciu w poniższy przycisk oraz zlecić nam swoje wszystkie działania reklamowe.

UWAGA – GDY DOPISZESZ W TREŚCI ZGŁOSZENIA HASŁO „ARTYKUŁ” ORAZ ZDECYDUJESZ SIĘ NA WSPÓŁPRACĘ 3 MIESIĘCZNĄ, OTRZYMASZ CZWARTY MIESĄC GRATIS. TO JEDYNA I JEDNOCZEŚNIE OSTATANIA TEGO TYPU SZANSA NA SKORZYSTANIE Z NASZEJ POMOCY W NIŻSZEJ CENIE. OFERTA TRWA DZIŚ DO GODZINY 23:59.

Dodaj komentarz