Po tym kursie nauczysz się jak prowadzić oraz zarabiać na Social Media
Kurs Przeznaczony Dla Właścicieli, Managerów oraz Personelu Gabinetów Beauty
Poznaj moje całe KNOW-HOW i zacznij
zapełniać swój grafik już w pierwszym miesiącu!
Z tego kursu:
- Dowiesz się jak prowadzić swoje firmowe media społecznościowe
- Poznasz najlepsze strategie pozyskiwania nowych klientów
- Nauczysz się jak samodzielnie prowadzić płatne kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie
- Poznasz narzędzia, które ułatwią Ci pracę nad Social Media, dzięki czemu zaoszczędzisz mnóstwo czasu
Dlaczego warto reklamować się na Facebooku i Instagramie?
Ponad 17 Milionów Polskich Użytkowników w Serwisie Facebook
Średni Koszt Pozyskania Klienta na Instagram/Facebook: 2,50-15 zł
Użytkownicy chętnie rezerwują swoje wizyty poprzez Social Media
Stosunkowo (jeszcze) Mało Zagrażającej Nam Konkurencji
Miejsce w którym znajdują się Twoi Potencjalni Klienci
Alternatywy Są Droższe i Mniej Skuteczne
Facebook w ostatnich latach stał się zdecydowanie najlepiej opłacalnym miejscem do reklamowania swoich usług. Mimo to nadal spora część właścicieli salonów decyduje się na inne formy reklamy, które już nie są tak skuteczne jak lat temu kilka. Zgodzisz się chyba ze mną, że nie ma sensu wydawać pieniędzy na reklamę, która jest mało precyzyjna, a w gruncie rzeczy nie przynosi nam zadowalających efektów?
ULOTKI
Każdy właściciel na samą myśl o marketingu swojej placówki kieruje hasło „ZRÓBMY ULOTKI!” Najlepiej od razu 5000 sztuk! Problem pojawia się gdy zastanowimy się komu i jak je przekazywać? Czy zamierzamy chodzić od bloku do bloku i wrzucać je każdemu na wycieraczkę? Ludzie nie lubią ulotek i nachalnego narzucania się!
RADIO
Czy jadąc samochodem przekonałaby Cię audycja w radio mówiąca, o tym by wykonać zabieg X w miejscu o którym słyszysz pierwszy raz? No oczywiście, że nie. Pomijając sam fakt, że większość kierowców pomija reklamy, zmieniając na stację na której będą w stanie posłuchać muzyki.
BANERY
Kto, by pomyślał, że billboard w centrum miasta może okazać się zupełną pomyłką. Komu będziemy pokazywać się na takim billboardzie? No każdemu. Po co kierować reklamę do osób, które nigdy nie skorzystają z naszych usług?
GOOGLE ADS
Facebook umożliwia nam bardziej precyzyjne dotarcie do potencjalnych odbiorców. U niektórych z klientów korzystamy z obu form reklamowania się – ze względu na to, iż w świetny sposób można połączyć te dwie formy, zwiększając tym samym ilość pozyskiwanych klientów poprzez zaawansowane strategie, których również nauczysz się z tego kursu.
KAŻDY RODZAJ REKLAMY MOŻE OKAZAĆ SIĘ SKUTECZNY. POWINNIŚMY JEDNAK ZDECYDOWAĆ SIĘ NA TEN NAJBARDZIEJ DLA NAS OPŁACALNY.
Wiedza z tego kursu nie jest “wyssana z palca”
To tylko kilka przykładów kont reklamowych na których prowadzę kampanie reklamowe. Przez ostatnie 6 miesięcy wydałem łącznie ponad 100 000 tysięcy złotych na reklamę usług branży beauty. Dziś chcę się z Tobą podzielić wszystkimi doświadczeniami oraz strategiami, które udało mi się przez ten czas wypracować.
Nie umieszczam tych screenów po to, by się chwalić. Uważam, że właściwie to nie ma czym! Chcę Ci tylko pokazać, że jestem praktykiem, który każdego dnia działa w marketingu branży beauty. Nie ubzdurałem sobie z dnia na dzień, że stworzę kurs dla branży beauty i na nim zarobię. Nic nie jest tutaj oparte TYLKO o wiedzę książkową! W cenie kursu sprzedaje Ci także moje dawne błędy, błędne myślenie, strategie i niezliczoną ilość godzin nauki oraz obserwacji swoich autorskich metod reklamowania się.
Jedyne tak specjalistyczne szkolenie w Polsce z Social Media dla branży BEAUTY & HAIR
To co wyróżnia ten produkt od innych kursów, czy poradników to fakt, iż jest on stworzony z premedytacją pod konkretną branżę w jakiej usługi opierają się na upiększaniu ludzkiego ciała. Ten kurs to zbiór moich wszystkich doświadczeń oraz praktycznej wiedzy, która umożliwi Ci sprytne zarządzanie swoimi mediami społecznościowymi w sposób, który będzie na Ciebie zarabiał. Ten kurs jest dla Ciebie jeśli:
Planujesz otworzyć swój własny salon/gabinet
Chcesz nauczyć się jak pozyskiwać klientów poprzez Social Media
Nie masz pomysłu na to jak prowadzić swoje konta społecznościowe
Chcesz nauczyć się jak samodzielnie tworzyć skuteczne kampanie reklamowe na Facebooku
i Instagramie
Chcesz nauczyć się jak szybko i skutecznie zarządzać systemem publikowania postów
Planujesz budować silną i renomowaną markę osobistą
Jesteś ambitnym właścicielem gabinetu i szukasz innowacyjnych metod na zapełnianie swojego grafiku
Chcesz przeszkolić swój personel, by samodzielnie potrafił generować nowych klientów do
Twojego biznesu
Czy Twój problem tkwi w tym, że:
Nie wiesz jak rozgryźć Social Media
Prowadzisz swój Fanpage/Instagram jednak za każdym razem gdy masz opublikować post sprawia Ci to mnóstwo trudności? A proces ten trwa w nieskończoność? Nie masz pomysłów na to jak prowadzić swoje konta społecznościowe w sposób wartościowy i przejrzysty dla Twoich odbiorców? Brakuje Ci konkretnego schematu, który określałby z góry odpowiednią kolejność publikowanych treści?
Nie pozyskujesz nowych klientów w Social Media
Dodajesz posty, wrzucasz relacje, a mimo to Twoje media społecznościowe nie generują nowych klientów w wystarczającej dla Ciebie ilości? Pozyskujesz więcej reakcji, oglądnięć jednak w żaden sposób nie przekłada się to na większą sprzedaż? A może wydaje Ci się, że pomimo publikacji postów nikt ich nawet nie widzi?
Promujesz posty i nie przynosi Ci to żadnych rezultatów?
Twoje dotychczasowe działania reklamowe opierały się tylko o niebieski przycisk “promuj post”? Wydałaś już konkretną kwotę na promowanie swoich postów, jednak nie przyniosło Ci to żadnych zmian, oprócz cieńszego portfela? Nie wiesz jak stworzyć reklamę, która będzie zarabiać sama na siebie?
Zatrudniasz agencję marketingową, jednak mimo ich obietnic nici z efektów?
Współpracujesz z agencją marketingową, która jest odpowiedzialna za publikację postów w Twoich Social Media? Wiedz, że taka forma współpracy nie jest w żadnym wypadku dla Ciebie korzystna. Standardowa agencja nie wie co publikować, na czym szczegółowo polegają Twoje usługi. Przez co też w żadnym stopniu publikowane przez nich posty nie wpływają na ilość pozyskiwanych klientów.
Jak pozyskać sieć nowych klientów inwestując przy tym niewielki budżet reklamowy?
Oto kilka przykładów:
Usługi Makijażu Permanentnego
Dla Linergistki z Wrocławia wygenerowaliśmy 92 kontakty, z czego 31 sprzedaży usługi kosztującej 700 zł. Co daje 21 700 zł przychodu, przy koszcie reklamy 411,24 zł!
Salon Kosmetyczny
Tutaj można zauważyć koszt reklamy mającej na celu budować rozpoznawalność lokalną nowo powstałego gabinetu kosmetycznego. Koszt wyświetlenia reklamy wynosi 0,01 zł. A całość dwóch kampanii wyniosła 45,27 zł.
Salon Fryzjerski
Kampania dla Salonu Fryzjerskiego w celu pozyskania nowych klientów. Wynik: 71 leadów, co w ostatecznej fazie pozwoliło ściągnąć do salonu 31 osób, co zarobiło 10 500 zł. Spekulując, że zabieg osoby te będą ponawiać co 2 miesiące – podczas roku salon zarobi na tej reklamie – 63 000 zł!
Jeśli chcesz poznać sprawdzone metody oraz gotowe schematy strategiczne, które pomogą Ci zwiększyć zyski Twojego biznesu to zapoznaj się z agendą kursu
BEAUTY KONTENT FORMUŁA
To moja autorska strategia mająca na celu maksymalne uproszczenie oraz zautomatyzowanie procesu publikacji treści do Social Media. Dzięki niej skończysz z losowym i niepoukładanym wrzucaniem postów, które zapewne i tak nie przynoszą Ci zadowalających efektów. Dodatkowo poznasz metodę, która pozwoli Ci zaoszczędzić kilka godzin tygodniowo – Beauty Kontent Formuła zobrazuje Ci dokładnie jak w kilka dni możesz stworzyć kontent na 2 miesiące w przód.
Ten kurs jest dla Ciebie jeśli chcesz:
1. Budować silną markę lokalną swojej firmy
Tutaj istotnym faktem jest to by odróżnić działanie mające na celu pozyskiwania większej ilości polubień od faktycznie rzetelnych działań mających na celu budować większą świadomość lokalną mieszkańców, którzy faktycznie z największych prawdopodobieństwem mogą zostać Twoimi klientami.
Pod żadnym pozorem nie kupuj sobie obserwujących, polubień, czy botów mających na celu zwiększać zasięgi – to droga donikąd. A z całą pewnością nie do większej ilości klientów, a chyba na tym Ci głównie zależy? Jeśli chcesz w pełni wykorzystać swoje media społecznościowe w celu budowy silnej marki lokalnej Twojej marki w tym kursie masz całe mnóstwo wskazówek i konkretnych zadań, które Ci na to pozwolą.
2. Budować silną markę Online, która umożliwi Ci zarabiać więcej na szkoleniach
Nie ma co ukrywać, że branża szkoleniowa ma swoje złote lata. Chodzi mi o ogromny popyt, który też od dobrych kilku lat ma swoją dobrą passę. Jednakże wraz z każdym miesiącem powstaje coraz więcej konkurencyjnych szkoleń oraz kursów. Czy to oznacza, że nie da się już przebić?
Oczywiście, że nie. Wszystko się da 🙂 A z całą pewnością dobrze przeprowadzona kampania reklamowa na Facebooku i Instagramie ułatwi nam zapełnianie miejsc szkoleniowych na swoich kursach, a jednocześnie pozwoli na rozwinięcie swoich szkoleń na jeszcze większą skalę.
Wyobraź sobie sytuację w której tworzysz lejek sprzedażowy. Pierwszy etap to przykładowo film, zupełnie taki jak możesz zauważyć tutaj obok (kurs z branży fitness&wellness) Film generuje ponad 100 tysięcy wyświetleń i 15 tysięcy osób które obejrzały 95% filmu. Teraz wystarczy przejść do etapu II, III i odpowiednio “domknąć” tzw. “ciepły” ruch.
3. Tworzyć posty które chcą widzieć Twoi odbiorcy
Bardzo często słyszę od swoich klientów, że brak im pomysłu na posty, że nikt na te posty nie reaguje. Nic dziwnego, gdyż jak wchodzę na taki profil to najczęściej widzę to co na każdym profilu o tej samej tematyce. Jeśli chcesz, by coraz więcej osób widziało oraz przeglądało Twoje posty musisz się wyróżnić!
W kursie dokładnie pokazuję i omawiam – co i jak można publikować, by całkowicie wyróżnić się na tle licznej konkurencji.
4. Pozyskiwać nowych klientów poprzez Social Media
Bez zbędnego owijania w bawełnę poprzez Facebook i Instagram możesz generować od 100 do 300 nowych kontaktów miesięcznie. Czy ulotki, banery, radio – dają Ci taki zwrot i ruch w Twoim salonie? Jeśli tak – to nie potrzebujesz tego kursu. Na początku wspominałem – że każda z form reklamy może okazać się skuteczna, jednakże zawsze należy skupiać się na tej która generuje najlepsze rezultaty. Nawet jeśli dotychczas już coś robiłaś z płatnymi reklamami na Facebooku, to zapewne popełniałaś najczęstsze błędy, które uniemożliwiają uzyskanie zadowalających efektów.
Odbierz przykładowe nagranie z kursu Online
"Budowa silnej marki lokalnej oraz wstępne pozyskiwanie klientów poprzez Messenger"
Uważasz, że nie stać Cię na ten moment na taki “koszt”?
Powiem Ci inaczej. Nie stać Cię, żeby tego kursu NIE MIEĆ.
Zastanówmy się ile możesz stracić kupując ten kurs? 1230 zł? Powiem, Ci tak całkiem szczerze, że jest tylko 1 scenariusz, który mógłyby spowodować, to, że moje techniki nie przyniosą Ci znakomitych korzyści finansowych. Nie, nie chodzi o scenariusz w którym nie kupisz tego kursu. Chodzi o sytuację w której.. NIE ZACZNIESZ WDRAŻAĆ POZNANYCH METOD. Skąd we mnie ta pewność? Bo moje metody zostały już przetestowane na tak dużej skali, że statystyka mówi sama za siebie.
Poznaj Trendy, Które Będą Sprzedawać w 2020 Roku
Przekalkulujmy ten wydatek:
Przyjmijmy jednak, że masz usługę wartą 100 zł.
Wychodzi na to, że już 9 klientek zwraca Ci ten kurs. Przyjmując budżet reklamowy w okolicach 100 zł. Gdzie prawda jest taka, że przy dobrej kampanii na usługi za 100 zł, przeznaczając 100 zł na reklamę jesteśmy w stanie statystycznie pozyskać i 12/15 nowych klientek.
Biorąc najgorszy scenariusz, czyli pozyskanie zaledwie 9 osób nie tyle Ci zwraca zainwestowane pieniądze w kurs, a już zarabia na Ciebie.
Jeśli pozyskaliśmy nowe klientki, a Twoja jakość usługi ich zadowoli to możemy zakładać, że stałymi klientkami stanie się piątka z nich.
Oznacza to, że jeśli klientki te będą uczęszczać na nasze usługi raz w miesiącu przez okres 6 miesięcy to kampania kosztująca nas 100 zł + (koszt kursu) przyniosła Ci 3400 zł.
Nie wspominając o tym, że możesz takich kampanii tworzyć dowolną liczbę i stale generować nowych klientów. Wyobraźmy sobie sytuację w której to inwestujemy 400/500 zł w Facebook Ads co miesiąc. Po 3/6 miesiącach wyłączasz reklamę albo zatrudniasz więcej pracowników lub otwierasz drugi salon. A co w sytuacji w której Twoje zabiegi są droższe? Na przykład kosztuje 1000 zł lub więcej? Oczywiście cena pozyskania i droga będzie troszkę dłuższa niż w przypadku tańszych usług, ale wygenerowane wyniki możesz obliczyć już sama.
Dlaczego to kurs online, a nie kurs stacjonarny?
Ze względu na to, iż jest to tematyka, której najlepiej uczy się poprzez możliwość ciągłego odtwarzania konkretnych lekcji, gdy potrzebujemy przypomnieć sobie o zapomnianej kwestii. W sytuacji w której zdecydowałbym się na wersję stacjonarną nie byłoby możliwości powrotu do poznanych metod i strategii. Owszem zawsze po tego typu kursach dostaje się najczęściej materiały w postaci np. PDF – jednak musisz mi przyznać rację, że nie są one na tyle kompleksowe, by po stacjonarnym szkoleniu mieć pewność, że nic Ci nie umknie.
Prawda jest taka, że przedstawienie całej tej wiedzy w formie kursu Online ma zdecydowanie więcej zalet niż wad. Materiał w nim zawarty musiałby być przedstawiony w minimum 3 dniach szkoleniowych. Oznacza to, że więcej wydałoby się na paliwo i hotel, niż na ten kurs Online – nawet po okresie przedsprzedaży.
Dlaczego ten kurs nie kosztuje 200 zł?
Powód 1 Zawarta wiedza oraz jakość kursu jest po prostu warta dużo więcej
Powód 2 Ja nie zarobiłbym wystarczającej kwoty w stosunku do włożonej pracy
Powód 3 Zbyt dużo Twojej konkurencji zdecydowałoby się na zakup tego produktu
Znów w tym wypadku kurs zakupią tylko osoby, którym faktycznie zależy na jeszcze szybszym rozwoju firmy dzięki prawidłowym działaniom w Social Media.
Na sam koniec chciałbym Ci zagwarantować, że nikt nie kupi tego kursu taniej niż TY. NIGDY. Cena 830 zł jest ceną przedsprzedażową. Powiem więcej, gdy ten produkt sprzeda się w 50 egzemplarzach cena jego urośnie.
Wiedza, którą się w nim dziele jest zbyt cenna. Nie pozwolę, by zawartość tego kursu, była dostępna dla każdego.
Pakiet Biblia Marketingu Beauty
Niższa cena dostępna tylko do:
04.12.2019
Wystawiam rachunek – także zakup możesz wliczyć w koszt firmy
Osoby, które zakupią kurs w przedsprzedaży otrzymają dostęp do kursu jako pierwsi 23 Grudnia 2019 Roku wraz z bonusowymi materiałami.
Jeśli masz jakieś pytania zapraszam do kontaktu:
Mail:
Tel:
beautybrandmedia@gmail.com
530 077 816