You are currently viewing Jak pozyskać klientki na koloryzację włosów dzięki reklamie na Facebooku?

Jak pozyskać klientki na koloryzację włosów dzięki reklamie na Facebooku?

Dzisiejszy artykuł kieruje dla właścicieli salonów fryzjerskich, którym zależy na pozyskaniu większej ilości rezerwacji na usługę koloryzacji włosów. Jeśli Twoim problemem jest to, iż ciężko buduje Ci się listę nowych klientów to w tym artykule przedstawię Ci konkretne metody, dzięki którym pozbędziesz się tego problemu raz na zawsze, a jednocześnie zbudujesz system, który będzie pozyskiwał nowe klientki w zautomatyzowany sposób. Przedstawię Ci 3 najskuteczniejsze sposoby generowania większej ilości wizyt w Twoim salonie, dzięki użyciu płatnych reklam na Facebooku lub/i Instagramie.

Jak skutecznie podwoić sprzedaż usługi koloryzacji włosów?

Poniżej przedstawię Ci piramidę, która obrazuje całą grupę potencjalnych klientów na reklamowaną usługę. Dzięki temu schematowi zdasz sobie sprawę do kogo najbardziej warto docierać komunikatem bezpośredniej sprzedaży oraz dlaczego tak istotnym elementem jest tworzenie wysokiej jakości postów, czy szeroko rozumianego contentu Twojego salonu fryzjerskiego. W sytuacji w której zależy Ci na długoterminowych i najlepszych efektach powinnaś koniecznie zadbać o ten aspekt, tworząc plan contentu, który zadowoli i przyciągnie jak największą grupę zainteresowanych odbiorców, którzy dzięki tej strategii staną się Twoimi płacącymi klientami.

3% – KUPUJE TERAZ

17% – ZBIERA INFORMACJE 

20% – MA ŚWIADOMOŚĆ PROBLEMU/POTRZEBY

60% – BRAK ŚWIADOMOŚCI PROBLEMU/POTRZEBY

Możemy więc jasno stwierdzić, że najlepsza grupa do której możemy kierować reklamę sprzedażową to 3% potencjalnych klientów. Mogłoby się wydawać, że to mała część grupy i reklama nie będzie przynosiła wymiernych rezultatów.. Nic bardziej mylnego! To właśnie tej grupie w pierwszej kolejności powinnaś przedstawić reklamę oferującą koloryzację włosów w Twoim salonie, gdyż to właśnie osoby z tej grupy będą w stanie bezpośrednio umówić się na wizytę. Dzięki temu Twoja reklama jest tania i najbardziej dochodowa, ze względu na to iż dociera do najbardziej zainteresowanych osób, dzięki czemu sprzedaż powinna utrzymywać się na wysokim poziomie.

Jednakże musimy zwrócić uwagę również na pozostałe części piramidy. Przykładowo 17% grupa „zbierająca informacje” określa osoby, które np. szukają odpowiedniego salonu fryzjerskiego, który zapewni im ich wymarzony rezultat koloryzacji. Być może część z nich jest niezadowolona z ich poprzedniej wizyty w innym salonie i tym razem potrzebują zbudować większy próg zaufania do specjalisty wykonującego usługę. Dla takich osób liczyć się będą: opinie, efekty prac, przedstawiony zespół, zobrazowana praca salonu. Reklamę ukierunkowaną na sprzedaż również będziemy wyświetlać tej grupie osób, jednakże aby przyniosła ona najefektywniejsze rezultaty musisz zadbać o wcześniej wspomniane elementy, które zadbają o budowę zaufania nowych odbiorców do Twojego salonu. 

Kolejną częścią piramidy są osoby, które co jakiś czas myślą nad zmianą i wizytą w salonie, jednakże pojawiają się w ich głowie obiekcje hamujące umówienie wizyty. Twoim celem jest, by osoby takie zainspirować do zmiany oraz zachęcić do działania. Możesz to uczynić poprzez przedstawianie niesamowitych efektów prac, tworzenie contentu tematycznego, czy akcją limitowaną, dzięki której osoby te będą mieć szansę do skorzystania ze specjalnej okazji. 

Ostatnią częścią piramidy są osoby, które nie zastanawiają się nad koloryzacją swoich włosów. Stąd też najciężej będzie ich przekonać do tego, by umówili się TU I TERAZ na wizytę. To właśnie dlatego kierując bezpośredni komunikat sprzedażowy do tej części grupy narażamy siebie na uzyskanie bardzo niskiej konwersji (sprzedaży). Dla tej grupy warto tworzyć interesujący content edukujący, dzięki czemu długofalowo będziemy mogli wpływać również i na decyzje tej części grupy potencjalnych klientów. 

Jak przebiega droga odbiorcy w płacącego nam klienta?

Poniżej zamieszczam dla Ciebie infografikę uzupełniającą dotychczas poznaną wiedzę na temat pozyskiwania nowych klientów do Twojego salonu. 

Jak wykorzystać Facebook Ads, by pozyskać więcej rezerwacji wizyt?

W sytuacji w której nie korzystamy z płatnych kampanii nie dajemy sobie nawet możliwości na to, by dowiedziały się o naszej ofercie całkowicie nowe osoby, co oczywiście utrudnia proces ciągłego pozyskiwania nowych klientów. Jest to najważniejszy element głównie ze względu na skuteczność przyciągania nowych klientów. Już samą reklamą jesteśmy w stanie pozyskiwać większe zainteresowanie wśród potencjalnych odbiorców na reklamowane usługi, a co za tym idzie zacząć pozyskiwać więcej rezerwacji wizyt właśnie tą metodologią.

Jeśli chcesz dowiedzieć się wszystkiego co najważniejsze o prawidłowym marketingu salonu fryzjerskiego w social media koniecznie odbierz mój darmowy ebook

Jak wygląda proces tworzenia reklamy na Facebooku / Instagramie?

Kampania – ustalamy konkretny cel jaki nas interesuje. Możemy generować wejścia na ofertę, która znajduje się na stronie, możemy zwiększać zasięg swojego posta, możemy budować silną rozpoznawalność lokalną, możemy pozyskiwać kontakty od potencjalnych klientów. 

Zestaw reklam – strategiczne miejsce, w którym ustalamy takie miejsca jak odbiorców, którzy mają reklamę zobaczyć, umiejscowienie reklamy, czyli miejsca gdzie Twoja reklama ma się wyświetlać, czy kwestie budżetu reklamowego. 

Reklama – to to co najczęściej kojarzy się z reklamami, czyli kreacja reklamowa, którą widać „gołym okiem”. Czyli to co zobaczy Twój docelowy odbiorca (obraz reklamowy, nagłówek reklamowy, tekst reklamowy)

3 NAJSKUTECZNIEJSZE SPOSOBY NA ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY KOLORYZACJI WŁOSÓW

1. Pozyskiwanie kontaktów poprzez formularz zgłoszeniowy

2. Przekierowanie odbiorów do systemu rezerwacji online

3. Pozyskiwanie kontaktów poprzez Messenger

KROK 1: Cel reklamowy

KROK 2: Grupa odbiorców

1. Podstawowa (lokalne osoby, bez większego zawężania) 

2. Grupa niestandardowa (remarketing) 

3. Grupa podobnych odbiorców (osoby, które np. są o podobnych specyfikacjach do naszych dotychczasowych klientów)

KORK 3: kreacja reklamowa

REKLAMA MUSI:

1. PRZYCIĄGNĄĆ UWAGĘ 

2. ZATRZYMAĆ UWAGĘ

Zastanawiasz się skąd biorą się wszystkie perfekcyjne zdjęcia w Social Media?

Efekty Twojej pracy również możesz przedstawić w sposób, który bardziej zaangażuje Twoich odbiorców! Dzięki dopasowanym zdjęciom w Social Media:

Zwiększysz Zaangażowanie Wśród Twoich Klientów 

Zwiększysz Grupę Odbiorców Aktywnie Cię Obserwujących 

Zwiększysz Sprzedaż Swoich Usług

Uzyskaj Niesamowity Efekt Jednym Kliknięciem! Oczywiście głównym elementem naszego produktu są FILTRY, dzięki którym Twoje zdjęcia po jednym kliknięciu mogą prezentować się w Social Media jeszcze lepiej.

INSTRUKCJA KROK PO KROKU – REKLAMA KIERUJĄCA DO SYSTEMU REZERWACJI ONLINE NA USŁUGĘ KOLORYZACJI WŁOSÓW

W poniższym materiale wideo pokieruję Cię przez cały proces tworzenia niesamowicie skutecznej i taniej kampanii reklamowej, mającej na celu zwiększyć ilość rezerwacji online na usługę koloryzacji włosów. Jeśli chcesz dowiedzieć się jak samodzielnie stworzyć taką reklamę, a jednocześnie generować zadowalające wyniki w postaci nowej sieci klientów to koniecznie obejrzyj ten materiał do końca.

Potrzebujesz Więcej Informacji?

Pamiętaj, że rozwój Twojej marki zależy tylko od Ciebie, a ja jestem tutaj, by Ci w tym pomóc!

Dodaj komentarz